Nee klopt, maar is het een beetje AH / Ichiban niveau of nog wat duurder?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Sushi is sowieso niet goedkoop, zelfs die van de Appie niet
Ik moet altijd wel uitkijken dat mijn ogen niet te groot zijn daar en ik dus niet teveel haal voor mezelf. Want dan is het wel zonde, als je een deel moet weggooien. Moet ik een foldertje voor je meenemen?
Ik neem de folder wel mee want die is altijd makkelijk om te hebben, maar hier staan ook alle prijzen zie ik:quote:Op zondag 13 juni 2010 13:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee klopt, maar is het een beetje AH / Ichiban niveau of nog wat duurder?
Ja lijkt me wel leuk, doe maar eens als je wil![]()
Nee valt nog reuze mee, bij de AH zijn die wat grotere bakjes ook al snel >15 euro volgens mijquote:Op zondag 13 juni 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem de folder wel mee want die is altijd makkelijk om te hebben, maar hier staan ook alle prijzen zie ik:
http://www.wasabirestaurant.nl/
En als ik die prijzen zo zie, bv Maki Menu 16 stuks voor 12,50, is het zeker niet duurder dan de Appie
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Neem Tombo mee, die weet er wel raad mee.
quote:Wel kans dat er dan aan het einde van de middag nog maar 198 over zijn
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh Tombo,
Nee je jaagt niet iedereen weg, ik ga maar eens douchen en dan gaan we richting die van mij. Daar de rest van de dag beetje chillen en even bedenken wat we gaan eten vanavond. Trek in iets lekkers maar weet niet wat![]()
Ik jaag niet iedereen weg, maar iedereen gaat wel...quote:
Reclame op FOK! is voor paupersquote:Op zondag 13 juni 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik jaag niet iedereen weg, maar iedereen gaat wel...
En die sushi reclame onderin is een teaser!
geen idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chillze en DieVanJouze.quote:
Ik kom ook weer terug hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik jaag niet iedereen weg, maar iedereen gaat wel...
En die sushi reclame onderin is een teaser!
* meldt *quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
geen idee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee
Hier is het niet heel warm dus ik zou ook niet met nat haar naar buiten gaan neequote:Op zondag 13 juni 2010 13:52 schreef Greys het volgende:
Ik kom ook weer terug hoor
En ik wilde nu gaan, maar mijn haar is nog nat dus ik wacht nog ff
Ik doe niet aan reclame
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oh daar is het niet eens voorquote:Op zondag 13 juni 2010 13:56 schreef tombolafan het volgende:
Hier is het niet heel warm dus ik zou ook niet met nat haar naar buiten gaan nee
Nou ja, voor mij komt het bekend voorquote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar is het niet eens voor![]()
Ik hoef niet fab de stad in ofzo, maar met nat haar ziet het er wel erg verzopen katterig uit
Wil wat nieuwe spullen kopen voor de zomer en gewoon wat leuke dingen om naar feestjes enzo aan te trekken, maar dan moet mijn haar goed zitten bij het passen, anders klopt het niet. Triest, huh? Of komt het wel bekend voor?![]()
Voor mij niet. Veel te lang haar momenteel en me sinds woensdag niet meer geschoren ofzo, dus dikke baardquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij komt het bekend voor.
oh, ik ga wel met nat haar normale boodschappen doen, maar "leuke dingen" doe ik idd ook liever met "mooi" haar, anders vind ik bij voorbaat alles al stomquote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar is het niet eens voor![]()
Ik hoef niet fab de stad in ofzo, maar met nat haar ziet het er wel erg verzopen katterig uit
Wil wat nieuwe spullen kopen voor de zomer en gewoon wat leuke dingen om naar feestjes enzo aan te trekken, maar dan moet mijn haar goed zitten bij het passen, anders klopt het niet. Triest, huh? Of komt het wel bekend voor?![]()
pics or it didn't happenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Veel te lang haar momenteel en me sinds woensdag niet meer geschoren ofzo, dus dikke baard![]()
Baardquote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor mij niet. Veel te lang haar momenteel en me sinds woensdag niet meer geschoren ofzo, dus dikke baard![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Baard. Veel te lang haar
.
!
Zo zag ik er vanochtend uit. En nu nog steeds eigenlijk
.
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Baard. Veel te lang haar
.
!
.
quote:
Ja toch? Als je haar kut zit, dan kan je nog zoiets tofs uit het rek trekken en passen, maar dan staat het sowieso niet en kan je net zo goed niet gaan shoppen want dan kom je cranky de stad uitquote:Op zondag 13 juni 2010 14:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij komt het bekend voor.
Cute foto!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Baard. Veel te lang haar
.
!
.
oh, ik was scheel bezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuke foto idd!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, daar heb je wel gelijk in idd...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch? Als je haar kut zit, dan kan je nog zoiets tofs uit het rek trekken en passen, maar dan staat het sowieso niet en kan je net zo goed niet gaan shoppen want dan kom je cranky de stad uit
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja toch? Als je haar kut zit, dan kan je nog zoiets tofs uit het rek trekken en passen, maar dan staat het sowieso niet en kan je net zo goed niet gaan shoppen want dan kom je cranky de stad uit
Dat van die schoenen moet ik dus weer eens wat vaker doen, mezelf dat afvragen. Want daar ga ik nogal eens de mist in en dan heb ik een jurkje en dan kan ik het weer niet aan omdat ik er - vind ik dan - weer niet de goede schoenen voor hebquote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in idd...
Ik kan zelfs al afknappen op kleren als ik verkeerde schoenen aan heb en me dan niet voor kan stellen of ik thuis wel schoenen heb die erbij passen...![]()
I lafffffff shoppen, maar passen iets minderquote:
Ciaoquote:
Oh, dat met dat eroverheen heb ik ook last van jaquote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die schoenen moet ik dus weer eens wat vaker doen, mezelf dat afvragen. Want daar ga ik nogal eens de mist in en dan heb ik een jurkje en dan kan ik het weer niet aan omdat ik er - vind ik dan - weer niet de goede schoenen voor hebOf niets voor er overheen en dan is het ineens weer te tieterig. Enzo.
Best zwaar. Shoppen....
Over goed licht gesproken... de spiegels in de toiletruimte op de 1e verdieping van Pathe de Kuip.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet aan gedacht, ik heb meer gewoon geen trek in die coupe windhoos of coupe flater in combi met een pashokje spotlight![]()
Al is de H&M-spiegel altijd lief voor je
Coup mokka-ijsquote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar had ik nog niet aan gedacht, ik heb meer gewoon geen trek in die coupe windhoos of coupe flater in combi met een pashokje spotlight![]()
Ik ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
I lafffffff shoppen, maar passen iets minder
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Over goed licht gesproken... de spiegels in de toiletruimte op de 1e verdieping van Pathe de Kuip.
DIE hebben pas flatteus licht!Dat zag ik vrijdag, ik keek in die spiegel en dacht 'verdomd, zie mij er ff goed uit zien zeg!'
![]()
En da's voor mij echt vrij uniek, dat ik dat zelf vind
Misschien moeten we een keer een meet organiseren in de plee van Pathe de Kuip!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan kom je een halve dag later ergens en dan komt het zo rauw op je dak, ineens klopt niks meer
![]()
ah, daar moet ik ook een keer heen dan!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Over goed licht gesproken... de spiegels in de toiletruimte op de 1e verdieping van Pathe de Kuip.
DIE hebben pas flatteus licht!Dat zag ik vrijdag, ik keek in die spiegel en dacht 'verdomd, zie mij er ff goed uit zien zeg!'
![]()
En da's voor mij echt vrij uniek, dat ik dat zelf vind
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Want daar gaat je haar dan alsnog weer ruk van zitten![]()
Ik ben voor!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten we een keer een meet organiseren in de plee van Pathe de Kuip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |