Nee idd.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah de vraag is ga je het ook allemaal doen als je het nieuw zou kopen. Vaak is het van de helft ' leuk dat het er bij zit', maar zie jou nog geen CoD doen ofzo![]()
Je hebt gewoon simpel de console + Wii Sports al voor <200 nieuw. En in een pakketje met Nintendo Wii + Sports Resort + Wii Fit Plus Pack voor 299
Zoek in feite de Wii fit en dan 2 consoles en wat leuke spellenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah de vraag is ga je het ook allemaal doen als je het nieuw zou kopen. Vaak is het van de helft ' leuk dat het er bij zit', maar zie jou nog geen CoD doen ofzo![]()
Je hebt gewoon simpel de console + Wii Sports al voor <200 nieuw. En in een pakketje met Nintendo Wii + Sports Resort + Wii Fit Plus Pack voor 299
Hihi ja hé vandaar ook MP snuffelen maar joh heb een achterlijk lage prijs geboden net en we shall see.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Sjeesus is dat balanceboard honderd euro![]()
Dat zou ik echt zonde van mn geld vinden, zeker omdat ik zoiets echt 10x leuk vind en het dan in de kast ligt
Beetje, maar echt slapen doe ik daarna niet meer, want dan is het al licht enzo.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
Daarna hopelijk nog wel een beetje liggen snoezen?
Op zondag is het heel de dag ochtendquote:
quote:
Ik heb geen modpowahsquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb geen modpowahs![]()
Maakt niet uit. Maar ik keek in Div en zag niks, helemaal in de stress natuurlijk enzo.
Ik ga voor het eerste, niet dat je daar wat aan hebt maar toch.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef Greys het volgende:
Ik twijfel... ga ik de hele dag een beetje in en om het huis lummelen en badderen en lezen en nog meer lummelen, of zal ik naar de stad gaan met het gevaar dat ik weer veel te veel ga kopen. Keuzes, keuzes...
quote:
We posten hem gewoon vol, dan is het niet nodig.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dan wil A_A hem wel even verhuizen.
www.speedtest.net, doe die is met even downloads op pauze?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik haat mijn trage downloadsnelheid hier. Nu weet ik weer waarom ik geen films download, als een aflevering van SYTYCD al 12 uur (geschatte tijd) duurt
![]()
.
Ik ga voor een combi.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga voor het eerste, niet dat je daar wat aan hebt maar toch.
Beetje TV kieken, even wat lekkers te eten halen, kijken of ik nog leuk filmpje hebt. Lekker lui
Lekker, waar haal je dat dan? Ik heb het ooit een keer laten bezorgen, maar dat was niet te vreten. Bij de AH hebben ze het nu ook liggen in de koeling, die is nog best te doenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor een combi.
Eerst nog even het ene, dan het ander![]()
En dan neem ik meteen sushi mee terug, aangezien ik toch alleen eet vandaag, so sushi it will be
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We posten hem gewoon vol, dan is het niet nodig.
Bij dat ene waar we het (volgens mij) al eens over gehad hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker, waar haal je dat dan? Ik heb het ooit een keer laten bezorgen, maar dat was niet te vreten. Bij de AH hebben ze het nu ook liggen in de koeling, die is nog best te doen
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga voor een combi.
Eerst nog even het ene, dan het ander![]()
En dan neem ik meteen sushi mee terug, aangezien ik toch alleen eet vandaag, so sushi it will be
Daar hadden ze heel veel mensen in heel veel verschillende categorieen. Van heel mooi en modebewust tot heel lelijk, dik en alto. En er was zon en drank. Dussseeeh?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou heb ik het al gevraagd![]()
En dat terrasje ging niet want jij was op een festival.
Oh ja heb je al eens gezegd, die hutjes... En daar kan je gewoon take-away sushi halen dus? Prijzig of valt 't mee?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij dat ene waar we het (volgens mij) al eens over gehad hebben
Die losse gebouwtjes op de Coolsingel, ter hoogte van de Bijenkorf ongeveer. Daar staan die van die losse kleine pandjes vlak naast de weg, op de stoep zeg maar, en eentje er van heeft heel verse sushi!
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar hadden ze heel veel mensen in heel veel verschillende categorieen. Van heel mooi en modebewust tot heel lelijk, dik en alto. En er was zon en drank. Dussseeeh?
Nee gewoon meteen schurenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog pics geschoten?[ afbeelding ] Of gewoon meteen aan het schuren gegaan?
Sushi is sowieso niet goedkoop, zelfs die van de Appie nietquote:Op zondag 13 juni 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja heb je al eens gezegd, die hutjes... En daar kan je gewoon take-away sushi halen dus? Prijzig of valt 't mee?
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
En juiste filter erbij gezet, stelletje SC'ers
Erikquote:
Dank!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |