quote:
Zoek een dude die het voor je dude. (whehe, ik lach hardop om mijn eigen woordgrapjequote:Op zondag 13 juni 2010 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, Erik, Cat, Em El![]()
Ik heb ook wel zin in een lekker ontbijtje, maar geen zin om het klaar te maken
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Gb, Erik, Cat, Em El![]()
Ik heb ook wel zin in een lekker ontbijtje, maar geen zin om het klaar te maken
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zoek een dude die het voor je dude. (whehe, ik lach hardop om mijn eigen woordgrapje!!!).
Ahw. Nou, dan mag je ook wel meeknabbelen aan mijn virtuele ontbijtje.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn dude is nog steeds een ziekig dudetje, dus weinig kans
Ow, niks, maar ik had dequote:
Arme Mr. Ing.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn dude is nog steeds een ziekig dudetje, dus weinig kans
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme Mr. Ing.![]()
Ik heb net een grote bak zelfgemaakte rabarber met pudding op. En word door het plaatje van Erik opeens eraan herinnerd dat ik nog toastjes en kip kerrie salade heb.![]()
Ik ben eigenlijk geen ontbijter maar aangezien ik vanaf kwart voor 12 aan de bak moet tot een uur of 6, zal ik toch maar wat in mijn gezicht duwen. De opoffering.
Truste Llquote:
Joh, als ik het kan, kan iedereen het.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
rabarberT dat moet ik nog eens proberen te maken
quote:
Eh, mijn moeder maakt datquote:Op zondag 13 juni 2010 10:54 schreef Cat22 het volgende:
Maar dat is WERK.
![]()
Kom je een keertje koken bij mij?
ah de custard die had ik de vorige keer niet, megaprut.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, als ik het kan, kan iedereen het.![]()
Rabarber, bodempje water, suiker naar smaak en borrelen maar. En op het eind binden met custard. Ik heb nu het laatste restje op en er ligt alweer een nieuwe lading klaar. De tuin van mijn ouders doet het goed.![]()
[..]
Maar dat is WERK.
![]()
Kom je een keertje koken bij mij?
Zullen we dan samen kruimelen?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eh, mijn moeder maakt dat. Ik niet
. De kruimels kan ik wel
.
Tip: je moet er ook niet teveel indoen. De eerste keer had ik behanglijm ipv rabarber.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ah de custard die had ik de vorige keer niet, megaprut.
Crumble
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we dan samen kruimelen?En dan de helft al opeten voor het een oven heeft gezien natuurlijk.
Wiiiiiquote:Op zondag 13 juni 2010 11:10 schreef Ml-etje het volgende:
Jeee Cat wat ga je doen?
Wii gevonden btw hier in het durrep met alles erop een eraan
Ons koor organiseert het jaarlijkse Kinderkorenfestival in Weird. Dan mogen kinderkoortjes uit de regio optreden in een écht theater, en worden beoordeeld door een échte jury en er zijn zelfs prijzen te winnen.quote:
Dat kán geen toeval zijn!quote:Wii gevonden btw hier in het durrep met alles erop een eraan
Ja daar vrees ik ook voor, wij hadden er ook nog even over zitten denken. Ik denk ook dat het eventjes heel leuk is, maar na verloop van tijd je geen zin hebt in al dat actieve gedoe en die hele zooi die er bij hoort op te zoeken.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wiiiii![]()
Wij hebben ook een tijdje eentje gehad, maar het was leuk voor 2 weken en toen stond ie stof te happen onder de bank
Zou ze er maar 2 meenemen?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Loveless85 het volgende:
Neem Tombo mee, die weet er wel raad mee.
Wel kans dat er dan aan het einde van de middag nog maar 198 over zijn
Succes Cat!!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me in mijn outfit hijsen en op naar het theater. Ik plof hier vanavond wel weer binnen.
Minstensquote:
Veel plezier/succesquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga me in mijn outfit hijsen en op naar het theater. Ik plof hier vanavond wel weer binnen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wiiiii![]()
Wij hebben ook een tijdje eentje gehad, maar het was leuk voor 2 weken en toen stond ie stof te happen onder de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik ben wel van de actieve dus vind dat wel leuk
In de zomer wordt hij wel minder gebruikt maar in de winter veel vermoed ik/hoop ik endezovoorts.
Maar daarom ook via MPheb geen zin bakken geld uit te geven
Nieuw zijn die dingen ook al in prijs gekelderd tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit te zoeken naar wat dit allemaal nieuw kostquote:Op zondag 13 juni 2010 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nieuw zijn die dingen ook al in prijs gekelderd toch
Mjah de vraag is ga je het ook allemaal doen als je het nieuw zou kopen. Vaak is het van de helft ' leuk dat het er bij zit', maar zie jou nog geen CoD doen ofzoquote:Op zondag 13 juni 2010 11:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zit te zoeken naar wat dit allemaal nieuw kost
Goh wat zijn we V&A gerelateerd bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Leukquote:Op zondag 13 juni 2010 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daar vrees ik ook voor, wij hadden er ook nog even over zitten denken. Ik denk ook dat het eventjes heel leuk is, maar na verloop van tijd je geen zin hebt in al dat actieve gedoe en die hele zooi die er bij hoort op te zoeken.
Ik heb nu 2 van die Guitar Hero gitaartjes besteld, lekker gitarruuuuhh in de woonkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |