Er hoort een plaatje te staan maar ik kan het ook niet zien.. Dit zou de vorige/originele handtekening moeten zijn:quote:
Volgens mij heeft Joran nog niet helemaal door dat hij niet meer in de positie is om eisen te stellen.quote:Op zondag 13 juni 2010 07:09 schreef Redux het volgende:
Was dit al voorbij gekomen?
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-overplaatsing.html
Waarom zou dat de taak van de consul zijn ?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De taak van de consul is om hem op Nederlands grondgebied te krijgen
Link doet t nietquote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er hoort een plaatje te staan maar ik kan het ook niet zien.. Dit zou de vorige moeten zijn: http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/44b3ea3a_joranpaspoort1.jpg
misschien hebben ze in peru dat steuntje wel nodig, en worden de betekkingen met peru zo wel beterquote:Op zondag 13 juni 2010 11:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof Perú Joran gaat uitleveren
Dom gepraat
Dat zijn "we" dan ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:29 schreef plonsplons het volgende:
[..]
gewoon als tegen actie, dat niet iedereen tegen joran in een cel in peru is !!!
je hoort meestal alleen een actie voor , nooit een actie dat wij het met peru eens zijn
Daar gaan ze echt niet intrappen nee ,ze zullen niet toestaan dat hij een reisje naar Aruba maakt .quote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joran nog niet helemaal door dat hij niet meer in de positie is om eisen te stellen.
Als die Peruanen het belangrijk vinden om te weten wat er met Natalee gebeurd is, dan komt het echt wel op tafel. Ook zonder overplaatsing.
Dit is wel een heel andere zaak dan die honderden andere die in Peru spelen. Om verschillende redenen (rijke pappie, internationaal belang) zal Peru deze zaak snel willen afhandelen. Maar we zullen het vanzelf zienquote:Op zondag 13 juni 2010 11:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
dan heb je dat helemaal verkeerd gelezen
Voor het gerechtelijk vooronderzoek nemen ze in Peru uitgebreid de tijd; het kan zomaar 3 jaar duren voordat alles is afgerond.
+++++++++++++++++++++++++++
Naar Lima
Het Peruaanse strafproces verschilt aanzienlijk van het Nederlandse, schrijft reclassering. Nadat Joran in Peru is opgepakt, wordt hij voor maximaal 24 uur vastgezet in het plaatselijke politiebureau. Waarschijnlijk wordt hij zo snel mogelijk naar Lima overgebracht, waar hij in de gevangenis verdwijnt. Daar moet hij zijn berechting afwachten.
Het voorarrest
Het verblijf in de gevangenis is behoorlijk zwaar. Allereerst worden zijn spullen in beslag genomen. Reclassering schrijft daarover: "De praktijk heeft geleerd dat u niet alles en soms zelfs helemaal niets van uw persoonlijke bezittingen terugkrijgt." Voor het gerechtelijk vooronderzoek nemen ze in Peru uitgebreid de tijd; het kan zomaar 3 jaar duren voordat alles is afgerond. Dat is lichtelijk meer dan de 90 dagen die men er in Nederland voor uittrekt.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)joran-te-wachten.xml
Deze bedoel je?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef kwiwi het volgende:
Er hoort een plaatje te staan maar ik kan het ook niet zien.. Dit zou de vorige/originele handtekening moeten zijn: http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/44b3ea3a_joranpaspoort1.jpg
ze zouden kunnen zeggen , zeg maar op als het klopt kunnen we misschien een goed woordje voor je doenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Joran nog niet helemaal door dat hij niet meer in de positie is om eisen te stellen.
Als die Peruanen het belangrijk vinden om te weten wat er met Natalee gebeurd is, dan komt het echt wel op tafel. Ook zonder overplaatsing.
Was ook maar geldig tot 2009?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er hoort een plaatje te staan maar ik kan het ook niet zien.. Dit zou de vorige/originele handtekening moeten zijn: [ afbeelding ]
Tja, dan verzint ie wel weer een of ander kontverhaalquote:Op zondag 13 juni 2010 11:38 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik had toch gehoopt dat de peruaanse justitie zou zeggen: "Beste Joran, je gaat nu vertellen wat er gebeurt is met Nathalee Holloway of je privileges in deze gevangenis zijn over, en dan kun je gezellig met wat peruanen samen op 1 cel gaan zitten".
Geen lichaam, geen privilegesquote:Op zondag 13 juni 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, dan verzint ie wel weer een of ander kontverhaal
Dat schreef ik gelijk al. Het ging me erom dat er een te groot verschil in zit.quote:
Alsof hij dat echt zou doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind dat ze 'em over moeten plaatsen, dan vertelt 'ie meteen waar het lichaam van Natalee ligt.
natuurlijk wel pas na controle , betere omstandigheden geven en bij liegen straffen zo gaat dat tochquote:Op zondag 13 juni 2010 11:41 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Tja, dan verzint ie wel weer een of ander kontverhaal
Dat is nog teveel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef johan555 het volgende:
In de gevangenissen in Peru besteden ze 0,50 $ per dag aan eten per gevangene.
Daar zal hij echt niet wakker van liggen.quote:Contact met de buitenwereld is verboden gedurende het vooronderzoek
Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Kranten lezen of internet mag niet .
quote:1 keer per maand is er bezoek en dan komen er 4000 bezoekers .
Dan mag hij mooi zijn kontje verdedigen.quote:De kans om HIV op te lopen is in de gevangenis 7 maal zo hoog als in Lima zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |