Volgens mij hebben ze aangegeven deze zaak snel te willen behandelenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:21 schreef johan555 het volgende:
[..]
Rechtszaken beginnen daar meestal na 2 of 3 jaar en soms duurt het nog langer .
ik denk dat er nog wel een homevideo van zijn celmaatje uitlekt!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:48 schreef plonsplons het volgende:
nieuw nieuws zullen we verlopig niet krijgen denk ik , joran is waar hij moet zijn. het is nu aan de advocaten en rechters in peru. wat we nog wel zullen zien is stukjes video tape, of verhalen van mensen zoals dat persoon aan de poker tafel die joran herkende en wel wilde waarschuwen maar het toch niet deed.
rare advocaten verhalen zullen ook wel krijgen.
verder is te hopen dat aruba en nederland zich niet zullen inspannen, de natalee zaak heeft al 16 miljoen gekost en we staan voor zware tijden. basic ondersteuning voor joran oke , maar geen extra kosten !!!!
ik hoop dat de lobby voor joran overgeplaatst te krijgen achteraan komt en dat men beter de nederlanders die daar al jaren zitten voor drugs eerder helpt dan een koudbloedige en rooflustige moordenaar
Gelezen in één van de vele nieuwsberichten van de afgelopen topicsquote:Op zondag 13 juni 2010 10:56 schreef johan555 het volgende:
ze aangegeven ? wie is ze en waar is dat te lezen ?
oke wat is snel in peru , 1 jaarquote:Op zondag 13 juni 2010 10:54 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze aangegeven deze zaak snel te willen behandelen
goed, schijnbaar leeft hij nog, en overdenkt zijn zonde alleen in een cel in peru , in afwachting van een zo'n eerlijk mogelijk procesquote:
Er stond iets in als dat Joran in een eenpersoons cel zou zitten "todat over 3 maanden de zaak is afgerond". Zoiets. Ik kan het niet meer vinden.quote:
De taak van de consul is om hem op Nederlands grondgebied te krijgenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:13 schreef plonsplons het volgende:
ideetje :
kunnen we niet via internet iets opzetten , dat we als nederlanders wensen dat joran in peru blijft na zijn berechting ???
en dan aanbieden aan de consul van peru in nederland , en natuurlijk laten uitzenden in peru !!!
Hij heeft de beveiliging gewaarschuwd, maar die deden er niets mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:48 schreef plonsplons het volgende:
of verhalen van mensen zoals dat persoon aan de poker tafel die joran herkende en wel wilde waarschuwen maar het toch niet deed.
Waarom wens je iemand zo'n hel toe?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:13 schreef plonsplons het volgende:
ideetje :
kunnen we niet via internet iets opzetten , dat we als nederlanders wensen dat joran in peru blijft na zijn berechting ???
en dan aanbieden aan de consul van peru in nederland , en natuurlijk laten uitzenden in peru !!!
Even voor de samenzweerders...quote:Op zondag 13 juni 2010 10:47 schreef johan555 het volgende:
De bekentenis van Joran staat zo te zien al helemaal op papier, het zijn 13 pagina's
dit is een stukje van de laatste pagina
die van peru toch niet ?? niet aan de nederlandse consul in peru aanbieden , maar aan die van peru in nederland als ondersteuning , snappie ??quote:Op zondag 13 juni 2010 11:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De taak van de consul is om hem op Nederlands grondgebied te krijgen
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:13 schreef plonsplons het volgende:
ideetje :
gewoon als tegen actie, dat niet iedereen tegen joran in een cel in peru is !!!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:25 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom wens je iemand zo'n hel toe?
"Wij" wensen dat nl. niet allemaal.
dan heb je dat helemaal verkeerd gelezenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Er stond iets in als dat Joran in een eenpersoons cel zou zitten "todat over 3 maanden de zaak is afgerond". Zoiets. Ik kan het niet meer vinden.
Waarschijnlijk heeft hij daarom dat meisje vermoord. Ze hielp hem met blonderen en het resultaat vond hij niet denderend.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom heeft ie z'n haar geblondeerd, ziet er niet uitAls of dat hem onherkenbaar maakte tijdens zijn vlucht? Een lange blonde man in Chili valt niet op
Wat is die vorige dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:26 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Even voor de samenzweerders...
[ afbeelding ]
Ondanks dat hij nu een nieuw paspoort zou hebben lijkt het mij sterk dat zijn handtekening zoveel zou verschillen t.o.v. de vorige. hij zal daar toch geen statement mee willen maken?
zet aluhoedje op
voor vele ook niet. je hoeft ook niet te tekenenquote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Waarom? Van mij mag hij best worden overgeplaatst, dan blijven we wellicht op de hoogte van alle nieuwe feitjes. Als hij daar blijft horen we natuurlijk niets meer van hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |