Alsof Joran de echte daders ooit zou verraden....quote:Op zondag 13 juni 2010 04:55 schreef maickeltje het volgende:
[..]
idd het leukste is dat ze het hem laten vertellen maar niet laten uit leveren
En dan klagen als ze in zee worden gedumptquote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef friekin_ het volgende:
Hij leek er verdacht veel op. Misschien zorgde dat voor de aantrekkingskracht. Ben een sucker voor bad boys..
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-overplaatsing.htmlquote:Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing
Uitgegeven: 12 juni 2010 22:59
Laatst gewijzigd: 12 juni 2010 23:25
LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.
© AFPDat zei woordvoerster Yolanda Onoc van de Dirincri desgevraagd.
Overplaatsing is echter onmogelijk, aldus de zegsvrouw, omdat de Peruaanse president Alan García heeft gezegd dat Joran zijn straf in Peru zal moeten uitzitten.
Bang
De woordvoerster kon niet bevestigen of Van der Sloot overplaatsing wil omdat hij bang is in de gevangenis Miguel Castro Castro in Lima vermoord te worden. Peruaanse media hadden dit gemeld, maar die berichten deed Onoc af als speculaties.
Van der Sloot wordt verdacht van moord met voorbedachte rade op de Peruaanse Stephany Flores in zijn hotelkamer in Lima op 30 mei.
Nog geen contact
Het Openbaar Ministerie (OM) op Aruba heeft nog geen contact weten te krijgen met de Peruaanse autoriteiten over Joran van der Sloot, laat staan dat er een verzoek is gekomen van Van der Sloot om zijn straf op Aruba uit te zitten.
Advocaat-generaal Taco Stein van het OM Aruba acht de kans dat Van der Sloot in een Arubaanse gevangenis eindigt, erg klein, liet hij zaterdag weten. Het Koninkrijk der Nederlanden, waar Aruba onder valt, heeft met Peru geen verdrag dat dat mogelijk maakt. Hij verwacht dat Peru Van der Sloot niet zal uitleveren.
daders verraden? Iets beter lezen misschien? Want daar heeft die het nog nooit over gehad.quote:Op zondag 13 juni 2010 05:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof Joran de echte daders ooit zou verraden....
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je hem een beetje overschat.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:29 schreef dieselnoi het volgende:
Joran zit in de gevangenis omdat hij daar wilt zitten. Alles wat hij doet is namelijk met een plan erachter. Het is een meesterstrateeg. Waarom denk je anders dat hij uit handen van de fbi, nederlandse/arubaanse/thaise/columbiaanse politie is?
Let op hij zal vast met een scofield actie komen. Ik vermoed dat hij een paar drugsbaronnen gaat bevrijden om er volgens losgeld voor ze te vragen.
quote:De advocaat van Joran Van Der Sloot, Maximum Hoogheid, Stephany Flores zei dat hij de Nederlander, die sloeg eerst toen hij zag dat het controleren van uw laptop.
Voorts heeft de raadsman betoogd, in een interview met een lokale tv-programma, die zal trachten om de verklaring van zijn cliënt gaf aan de politie, waar hij bekende nietig te verklaren en het doden van Flores.
"We zijn van plan om de zaak te beginnen. We zullen aanvechten en proberen een nieuwe verklaring dat wordt gepresenteerd door de openbare aanklager, een vertaler en mij als een advocaat," zei ZKH.
Hij besloot met de aankondiging van zijn cliënt zou vragen wordt beschuldigd van een moord door heftige emotie, die de maximumstraf is negen jaar.
Veel nieuws kunnen we de komende 3 jaar ook niet verwachten denk ik .quote:
Wat ik snap niet uit dit vertaling, waarom heftige emotie vermindering straf voor negen jaar. Hoe gaat Joran aantonen?quote:Op zondag 13 juni 2010 09:19 schreef Verburg_K het volgende:
Moord door de heftige emotie is de nieuwe verdediging van Van der Sloot
[..]
Misschien een enkele keer dat er iemand op bezoek is geweest met een doosje chocola, dropjes en een verse pot vaselinequote:Op zondag 13 juni 2010 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Veel nieuws kunnen we de komende 3 jaar ook niet verwachten denk ik .
De zaak zou toch binnen enkele maanden behandeld worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 10:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Veel nieuws kunnen we de komende 3 jaar ook niet verwachten denk ik .
Rechtszaken beginnen daar meestal na 2 of 3 jaar en soms duurt het nog langer .quote:Op zondag 13 juni 2010 10:16 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
De zaak zou toch binnen enkele maanden behandeld worden?
nou die komen misschien hier beter uit, je kan beter tegen je vrienden zeggen: ik heb wel een broer die iemand vermoord heeft en nu vast zit . dan het beeld jouw broer is een moordenaar he , en hij loopt nog gewoon los ook ??quote:
Hij was gewoon dom door een taxi te nemen naar Chili, als ie een paar keer gewisseld had van Taxi dan had men hem nooit gevondenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom heeft ie z'n haar geblondeerd, ziet er niet uitAls of dat hem onherkenbaar maakte tijdens zijn vlucht? Een lange blonde man in Chili valt niet op
waarschijnlijk gaat zo'n high profile case wel sneller. Iets zegt me dat stephany's vader niet zo geduldig is om 3 jaar te wachten. Die belt wat vrienden om de zaak te versnellen..quote:Op zondag 13 juni 2010 10:21 schreef johan555 het volgende:
[..]
Rechtszaken beginnen daar meestal na 2 of 3 jaar en soms duurt het nog langer .
Heeft ie ook gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 10:36 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Hij was gewoon dom door een taxi te nemen naar Chili, als ie een paar keer gewisseld had van Taxi dan had men hem nooit gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |