Sorry, maar ik vind die vader enger dan Joran! Joran is ook net zijn vader overigens! Manier van spreken, sluw nadenken, echt precies hetzelfde.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal wel weer als een watje overkomen maar ik heb diep medelijden met die vader,
of hij nu de waarheid verteld of niet ik heb geen idee, maar ergens ben ik blij dat
die man deze ellende niet ook nog eens moet meemaken.
Ja ook met de moeder, maar waarom niet met de vader dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik voel mensen over het algemeen prima aan. Maar empathie met de vader kan ik toch moeilijk opbrengen. Met de moeder trouwens wel.
Buiten dat vrouwen kinderen blijkbaar beter aanvoelen kunnen ze ook verschrikkelijk slap en oeverloos lullen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:24 schreef sig000 het volgende:
Is dit het Joran van de Sloot theekransje?
pffffffffquote:Op zondag 13 juni 2010 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Buiten dat vrouwen kinderen blijkbaar beter aanvoelen kunnen ze ook verschrikkelijk slap en oeverloos lullen.
Daar zou ik in dit geval maar niet op rekenen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:08 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat lees ik nu op een ander forum![]()
[..]
Het zal toch niet waar zijn he....
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Buiten dat vrouwen kinderen blijkbaar beter aanvoelen kunnen ze ook verschrikkelijk slap en oeverloos lullen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ook met de moeder, maar waarom niet met de vader dan?
Omdat hij heeft geprobeerd zijn zoon te helpen en misschien wel gelogen heeft,
ai... jij bent zwanger toch? God weet wat jij zou doen... weet je nooit van te voren,
dus roep nou niks te hard...
+1quote:Op zondag 13 juni 2010 02:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik voel mensen over het algemeen prima aan. Maar empathie met de vader kan ik toch moeilijk opbrengen. Met de moeder trouwens wel.
nah... het zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 13 juni 2010 02:28 schreef djenneke het volgende:
[..]Gekske, ik roep zo hard als ik wil hoor
Ik verdenk die vader van heel veel zaakjes. En die zijn niet zo netjes. Daar kan ik gewoon geen sympathie voor opbrengen. Ik denk echt dat hij donders goed wist hoe de vork in de steel zat. Ik vind hem een leugenachtig sujet.
Hoe ver ikzelf zou gaan voor mijn kinderen weet ik natuurlijk niet. Ik hoop daar ook nooit achter te hoeven komen
Alsof mannen niet stoer lopen te doen alsof ze heel wat voorstellen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
trustequote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef Faithfulness het volgende:
Nog vijf minuutjes, dan ga ik echt slapen. Verwacht geen Joran nieuws meer.
Over de invloed van de vader van het vermoorde meisje bijvoorbeeld, de moeder is helemaal uit beeld gebleven?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij hebt het liever over coņo's, sterretjes en zeepjes?
Pics?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag gebekt met een dubbelganger. Nuff said
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:31 schreef friekin_ het volgende:
Vandaag gebekt met een dubbelganger. Nuff said
Nee van de paashaas.quote:
nah... jij bent echt niet lekker...quote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef friekin_ het volgende:
Hij leek er verdacht veel op. Misschien zorgde dat voor de aantrekkingskracht. Ben een sucker voor bad boys..
Zodra hij hier de gevangenis uitloopt wordt hij omgelegd. Hoop ik iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:08 schreef TimeJumper het volgende:
Goh wat lees ik nu op een ander forum![]()
[..]
Het zal toch niet waar zijn he....
1.95m, breed, bietje gespierd, gemilimeterd, zelfverzekerd.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:34 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... jij bent echt niet lekker...
Ik begon al bijna te twijfelen aan mezelf maar da's meteen over.
jij werd er hitsig van omdat hij op Joran leek toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
1.95m, breed, bietje gespierd, gemilimeterd, zelfverzekerd.
Ga je nou, als vrouw zijnde beweren dat je daar niet hitsig van word?
Nee, dat besefte ik later pas. Drank, en wat het kapot kan maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:40 schreef FANN het volgende:
[..]
jij werd er hitsig van omdat hij op Joran leek toch?
da's ziek mens...
pfff.........quote:Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
1.95m, breed, bietje gespierd, gemilimeterd, zelfverzekerd.
Ga je nou, als vrouw zijnde beweren dat je daar niet hitsig van word?
ow... nah.. dan zou ik mijn roes maar gaan uitslapen als ik jouw was voordat jequote:Op zondag 13 juni 2010 02:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, dat besefte ik later pas. Drank, en wat het kapot kan maken.
Moraalridders hebben niet alleen slaap nodig, maar ook een eyeopener.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... nah.. dan zou ik mijn roes maar gaan uitslapen als ik jouw was voordat je
nog meer van dat soort dingen uitkraamt![]()
Ik ga trouwens ook mijn nest in...![]()
komt die uitspraak ook van Johan Cruijff of heb je die net zelf bedacht?quote:Op zondag 13 juni 2010 02:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moraalridders hebben niet alleen slaap nodig, maar ook een eyeopener.
Nee, zoiets kan ik zelf wel bedenken.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:46 schreef FANN het volgende:
[..]
komt die uitspraak ook van Johan Cruijff of heb je die net zelf bedacht?
ik ben trouwens geen moraalridder hoor, van mij mag je bekken wie je wilt maar zoals je
het zojuist bracht, gaf het een wat vreemde indruk...
zacht uitgedrukt
Trusten !
Ik kon het niet laten.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:46 schreef FANN het volgende:
gaf het een wat vreemde indruk...
zacht uitgedrukt
Trusten !
quote:Hij die gaat slapen met een jeukende kont staat op met een stinkende vinger.
Je doet het zelf ook daarna, veroordelen zelfsquote:Op zondag 13 juni 2010 02:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, zoiets kan ik zelf wel bedenken.
Vreemde indruk? Mensen beoordelen, dat geeft een rare indruk. Nogal bekrompen, naar mijn mening.
Oh jee ja, ik wijs iemand op het feit dat ze ontzettend bekrompen zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Je doet het zelf ook daarna, veroordelen zelfs
zo ik heb effe heel bekrompen mijn tandjes gepoetst want dat doen bekrompen mensenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh jee ja, ik wijs iemand op het feit dat ze ontzettend bekrompen zijn.
Ga slapenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ik heb effe heel bekrompen mijn tandjes gepoetst want dat doen bekrompen mensen
nu eenmaal voordat ze naar hun nest gaan...
Maar schat wat had je willen horen dan?
Ow... wat geil... hoe was het? had ie ook een tennisracket bij zich?
leg eens uit dan?
Niet zo bekrompen johquote:Op zondag 13 juni 2010 03:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Oh jee ja, ik wijs iemand op het feit dat ze ontzettend bekrompen zijn.
Ik vond 't opvallend.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:09 schreef FANN het volgende:
[..]
die vond ik gewoon grappig![]()
of is dat ook bekrompen?
Hoe kansloos kun je zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:26 schreef maickeltje het volgende:
Joran wil over geplaatst worden naar aruba in ruil daarvoor zegt hij waar hollyway ligt
Ja, komt ie aan: "Ergens daar in zee ligt ze."quote:Op zondag 13 juni 2010 03:26 schreef maickeltje het volgende:
Joran wil over geplaatst worden naar aruba in ruil daarvoor zegt hij waar hollyway ligt
idd het leukste is dat ze het hem laten vertellen maar niet laten uit leverenquote:Op zondag 13 juni 2010 04:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, komt ie aan: "Ergens daar in zee ligt ze."
Het is zijn enige troef en daarom verspeelt ie die nooit. Want het blijft een bron van inkomsten dat mysterie.
Verder zal Peru hem nooit uitleveren voor dit soort onzin. Gelukkig maar.
Het is net pokeren en Joran was daar niet goed in.quote:Op zondag 13 juni 2010 04:55 schreef maickeltje het volgende:
[..]
idd het leukste is dat ze het hem laten vertellen maar niet laten uit leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |