abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82727120
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef MargrietV het volgende:
Proffessioneel Pokeren is dus geen baan.
Oh er zijn er best die er hun baan van hebben gemaakt hoor. Alleen zijn ze vrij dun gezaaid. Zoek maar eens op wie Phil Ivey is bijvoorbeeld. Die man heeft miljoenen verdiend met poker.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:49:01 #127
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82727130
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wel regelmatig water geven
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 23:49:20 #128
184769 crew  Deisyy
pi_82727143
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat een pokeraar die niet meer kan pokeren een WW uitkering krijgt.
Beroep: Pokeraar

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82727157
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Wel regelmatig water geven
paar letters erbij dan , voor meneer de jager dan ??
pi_82727166
Volgens mij gaat bij Joran alles om geld, heeft de dollarteken in zijn iris gebrand.
pi_82727181
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef plonsplons het volgende:

[..]

twee sabriaan ofzo en valetijn
Joran is de oudste, Valentijn is de middelste en Sebastiaan is de jongste.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 23:50:44 #132
184769 crew  Deisyy
pi_82727198
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef plonsplons het volgende:

[..]

paar letters erbij dan , voor meneer de jager dan ??
Ja beetje flauw, maar wel een inkoppertje
pi_82727221
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Alleen als de moord zelf op tape stond zou het nog duidelijker zijn geweest.

Serieus, wat voor bewijs moet je nog hebben?

De bekentenis die Joran heeft afgelegd was zo gedetailleerd dat men de reconstructie niet eens meer nodig vond. Maw die staat bol van daderkennis. Vanwege de openheid van Peru weten zelfs wij details hoe hij haar vermoord heeft. Met de info die is vrijgegeven plus de camerabeelden kan iedereen een vrijwel complete tijdslijn maken. Dan heeft de politie ook nog een wereld aanvullend bewijs als DNA sporen en dergelijke.

Alleen het motief ligt nog een beetje open. Ging het over geld of, zoals Joran zegt, over dat ze iets op de laptop had gezien. Daar kun je nog wat over speculeren. Als Joran idd geld en of andere spullen van Stephany heeft meegenomen staat hij juridisch in ieder geval behoorlijk zwak.
Blijkbaar is er dan zonder nieuwsfeiten toch een wending geweest waardoor een paar users hier toch denken aan complot. Het is me echt niet duidelijk waarom die wending er gekomen is. Dit moet een reden hebben want eerder waren de posts behoorlijk veroordelend en Joran werkelijk het ergste van het ergste toewensen. Apart.
pi_82727226
Phil Ivey is bijna dagelijks s nachts te zien, leuke man! Joran kan niet in zijn schaduw staan.
pi_82727259
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef Luna3 het volgende:

[..]

Nee nee, don't get me wrong. Ik denk gewoon dat 'ie na die afpersing (die hij helemaal niet zelf had bedacht maar die door de FBI was opgezet) is geschaduwd en dat ze hem op de voet hebben gevolgd om hem ergens op te pakken. Vandaar de camerabeelden en de vele toevalligheden. Maar dat hij Stephany zeker wel heeft doodgeslagen en misschien Natalee ook wel. Misschien in beiden gevallen iets sexueels wat ze weigerde of iets anders waar hij heel agressief en opvliegend van werd en sloeg.
Dus, de FBI heeft het te lang aangezien en nu is er een onschuldig meisje dood. Dat bedoel ik.

(Trouwens, ik ben in februari dit jaar naar Aruba geweest en ik kan je vertellen dat het toeristme na 2005 ook echt niet is terug gelopen hoor. Prachtig land trouwens, heerlijke mensen en geweldig klimaat.)
helaas was de FBI hem een paar dagen kwijt, schaamrood.
pas toen het gevalletje peru boven water kwam wist de FBI weer waar joran was
pi_82727269
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat een pokeraar die niet meer kan pokeren een WW uitkering krijgt.
Ik ook niet over een ondernemer of een zzp'er. Hebben die ook geen baan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_82727272
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

http://vimeo.com/user1459682

zou zo Joran kunnen zijn. Arme broertje, lijkt ie ook nog eens op zijn grote foute broer...
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:53:33 #138
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82727278
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Blijkbaar is er dan zonder nieuwsfeiten toch een wending geweest waardoor een paar users hier toch denken aan complot. Het is me echt niet duidelijk waarom die wending er gekomen is. Dit moet een reden hebben want eerder waren de posts behoorlijk veroordelend en Joran werkelijk het ergste van het ergste toewensen. Apart.
Nog steeds hoor. Naar mijn mening is er geen twijfel aan zijn schuld in deze zaak. Hij is schuldig en moet daarvoor boeten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82727282
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ah bedankt dat wist ik ook nog niet
pi_82727287
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Beroep: Pokeraar

Eerder: zelfstandig ondernemer.
pi_82727289
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef Aalbers het volgende:
Dat jullie het zo fascinerend vinden..
Jij niet dan?

Er zijn trouwens méér mensen die het fascinerend vinden Ik las net twee heel leuke, interessante en verhelderende artikelen over de Joran-zaak, de ene in Vrij Nederland (in de Republiek der Letteren, waar een link wordt gelegd tussen de Joran-fascinatie en de kracht van fictie) en één in NRC Handelsblad (waarin het eigenlijk óók draait om het fictieve of literaire personage Joran van der Sloot).

Kortom: over dit onderwerp zijn we nog lang niet uitgepraat
  Moderator zaterdag 12 juni 2010 @ 23:54:23 #142
184769 crew  Deisyy
pi_82727302
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:52 schreef plonsplons het volgende:

[..]

De FBI moet zichzelf toch ook wel voor de kop slaan, wat een faalactie!
pi_82727303
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Precies ja, dat bedoelde ik dus ook.
pi_82727316
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij gaat bij Joran alles om geld, heeft de dollarteken in zijn iris gebrand.
Dit zie ik ook wel zo. Een onvolwassen verwend kind en als het niet gaat zoal hij wilt dan gaat het verkeerd.
Vrij lullig eigenlijk. Maar ik heb altijd het idee gehad dat rondom Holloway de situatie uit de hand gelopen was en nu weer totdat bleek dat hij achter het geld van dit meisje aanzat en zelf aan de grond zat.

Een complot geloof ik toch eigenlijk echt niet.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:55:15 #145
38396 mazaru
pi_82727325
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

http://www.startbedrijf.nl/artikel/UWV
http://www.startbedrijf.nl/artikel/var-verklaring
  zaterdag 12 juni 2010 @ 23:55:20 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82727327
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:52 schreef plonsplons het volgende:

[..]

Dat is wel erg dom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82727423
Joran had toch een louche bedrijfje hahaha in Thailand.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2010 @ 23:59:20 #148
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82727445
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 23:51 schreef Stali het volgende:

[..]

Wat mensen het in positieve of negatieve zin toewensen, nou ja, mag iedereen voor zichzelf weten. Maar hoe men ook van Joran gecharmeerd is, ik zou niet weten hoe je de bekende feiten wilt negeren. Er zijn weinig moordzaken die zo duidelijk zijn als deze imo.
pi_82727456
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 13 juni 2010 @ 00:00:35 #150
38396 mazaru
pi_82727495
Joran wil pas praten over Natalee na overplaatsing

LIMA - Joran van der Sloot heeft de Peruaanse onderzoekspolitie Dirincri aangeboden aan te wijzen waar het lichaam van Natalee Holloway is, in ruil voor overplaatsing naar een gevangenis op Aruba.

http://www.nu.nl/buitenla(...)e-overplaatsing.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')