waarom ik zit ook alleen in joran topics en nog wel onder een andere naam dan vroegerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef MargrietV het volgende:
zal ik dan maar weggaan en hier niet meer posten?
Nee, die belachelijke regeling is afgeschaft.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:37 schreef MargrietV het volgende:
lol, ff vraagje.
Hij gaat naar Aruba en de cel in, kan hij dan een ww uitkering krijgen, aan de hand van wat hij het laatst verdiend heeft?
Zal altijd meer zijn dan 30 euro per maand.
Nee joh.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef MargrietV het volgende:
zal ik dan maar weggaan en hier niet meer posten?
Als hij die wegveegt zie je ze niet meer, maar onderzoek maakt het zichtbaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:06 schreef cumcumber het volgende:
Ik vraag me af:
Waarom werd de laptop niet gecontroleerd op vingerafdrukken?
Dit was toch de reden dat hij haar koud heeft gemaakt?
Het is toch ongeloofwaardig dat hij op zijn vlucht, wel iets aan zijn haar heeft gedaan maar vergeten heeft om een ander shirt te kopen. Daar zaten bloedspetters van het slachtoffer op.
Hij is geen enigst kind. Hij heeft nog twee broers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Als hij die wegveegt zie je ze niet meer, maar onderzoek maakt het zichtbaar
Joran is gewoon puur dom en vreselijk impulsief zonder nadenken, dat zag je ook aan het glaasje wijn dat hij over Pr de Vries uitgooit.
Vreselijk verwend enigst kind, dat altijd zijn zin kreeg en anders ging janken
jij bent makkelijk over te halen zeg , kom ga naast mij zitten , dan pokeren we gewoon gezellig verderquote:
Maar een persoon maakt een argeloze opmerking en jij springt meteen in de bres.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:37 schreef Mylene het volgende:
Wat is het probleem als iemand alleen maar in Joran topics post? Kom op zeg.
Welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef MargrietV het volgende:
Proffessioneel Pokeren is dus geen baan.
alleen voor de ficus, dat weer welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef MargrietV het volgende:
Proffessioneel Pokeren is dus geen baan.
Nee nee, don't get me wrong. Ik denk gewoon dat 'ie na die afpersing (die hij helemaal niet zelf had bedacht maar die door de FBI was opgezet) is geschaduwd en dat ze hem op de voet hebben gevolgd om hem ergens op te pakken. Vandaar de camerabeelden en de vele toevalligheden. Maar dat hij Stephany zeker wel heeft doodgeslagen en misschien Natalee ook wel. Misschien in beiden gevallen iets sexueels wat ze weigerde of iets anders waar hij heel agressief en opvliegend van werd en sloeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:32 schreef plonsplons het volgende:
de enigste val waar joran in is gelopen is die van 2 meter lang.
kom op zeg dit zet niemand zo op, je gaat niet iets bedenken als overheid om een meisje te laten vermoorden !!!
dan is de moord op natalee zeker ook een val. de overheid van de vs wilde dat er minder toeristen naar ARUBA gingen ??
eentje toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is geen enigst kind. Hij heeft nog twee broers.
hij kan beter nadenken , over zijn verleden. misschien dat hij over 25 jaar een beetje mens is geworden ??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:44 schreef MargrietV het volgende:
Joran mag van mij janken, veel janken en ook nog last hebben van nachtmerries, maar ik wil niet dat medegevangenen hem dingen aan doen.
Wel regelmatig water gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef plonsplons het volgende:
[..]
alleen voor de ficus, dat weer wel
Alleen als de moord zelf op tape stond zou het nog duidelijker zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Alles wat ik hoop is dat de waarheid boven tafel komt en de ware dader ervoor gaat boeten,
Ik heb nog nooit gehoord dat een pokeraar die niet meer kan pokeren een WW uitkering krijgt.quote:
helaas heb ik daar geen muntjes voor , leen me een paar en je krijg ze later in mijn hotel kamer dubbel en dwars terugquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef MargrietV het volgende:
PlonsPlons ik poker niet, maar een spelletje Yatzee vind ik wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |