Recht fascineert mijquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, maar alleen als je er ZIN in hebt bij te lezen he
Ik vind zijn duetten met Stevie Wonder ook niet zo goed. Je zou toch zeggen dat wanneer twee van zulke grootheden samenwerken er iets geniaals tot stand komt.. maar Just Good Friends en Get It.. tja..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef Zapato het volgende:
[..]
Ik vind de samenwerkingen met Paul niet echt denderend. Van een ex-Beatle en Michael had ik toch eigenlijk wel meer verwacht.
Ja voetbal, en sarcasme.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:57 schreef gifkwal het volgende:
Net als Ebony & Ivory. Best een aardig nummer hoor, maar toch... nee.
Zo raar als je aan een jaar geleden denkt... je weet precies wat Michael op dit moment deed. Ik weet ook nog precies wat ik deze tijd vorig jaar aan het doen was. Zo bizar dat we toen nog met zijn allen vol verwachting uitkeken naar This Is It in London, niet wetende wat over een week zou gebeuren...
Dynd, wat heb jij een foute avatarOf gaat het alleen over het voetbal?
Okquote:
Super nette voetballers,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:02 schreef gifkwal het volgende:
[..]
OkIk moet zeggen, vond het wel een stunt van de week van Noord-Korea, ergens gun ik het team dat ook wel.
Toen hij klein was geloof ik wel basketbal en honkbal maar ook alleen met zijn broers en bij hun thuis (en dan misschien ook voornamelijk alleen maar voor fotoshoots?). Misschien dat hij er later niet aan deed omdat hij met zijn vitiligo niet graag korte broeken/mouwen droeg? Zomaar een wilde gok. En tja, met wie had hij als volwassene eigenlijk moeten sporten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Dynd het volgende:
[..]
Super nette voetballers,
Michael deed naar mijn weten niet aan sport toch? Waarom zou dat zijn? Misschien had hij genoeg beweging aan dansen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Michael deed niet aan sport omdat hij niet wilde dat er iemand verloor en kwaad werd door zijn geniale acties. Bij zijn concerten is iedereen blij, als hij zou scoren in een wedstrijd zou een hele helft van het publiek hem haten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Michael deed niet aan sport omdat hij niet wilde dat er iemand verloor en kwaad werd door zijn geniale acties. Bij zijn concerten is iedereen blij, als hij zou scoren in een wedstrijd zou een hele helft van het publiek hem haten.
Hee bedankt Tisikke, ben nogal gek op dit lied. Zo krachtig gezongenquote:
Van alle nummers, is Heal the World jouw favoriet?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:21 schreef rubje het volgende:
MJ had wel leuke nummers en heal the world is toch wel 1 van mijn favorieten,maar verder als artiest vond ik hem om te zien een griezel met rare eigenschappen.
Waarschijnlijk kent hij alleen de 'bekende' nummers.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Van alle nummers, is Heal the World jouw favoriet?![]()
Haha, zit wel een geinig deuntje in, maar inderdaad niet zo'n heel geweldig nummer.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:45 schreef Dynd het volgende:
Weet je wat ik pas een inspiratieloos slecht nummer vind? Enjoy Yourself, vreselijk nummer. Naar mijn mening zijn allerslechtste.
Daar komen ze lekker op tijd meequote:Op maandag 21 juni 2010 19:07 schreef tisikke het volgende:
http://www.newsoftheworld(...)n-and-the-myths.html
zo
quote:
Er staat geen valse negatieve informatie in, dus ik heb er geen problemen mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:15 schreef tisikke het volgende:
[..]
ik weet het maar een echte fan weet dit allang, het is alleen jammer dat dit steeds herhaald moet worden
Op de vorige pagina schreef rubje dat hij michael een griezel met rare eigenschappen vond.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 01:01 schreef Dynd het volgende:
[..]
Er staat geen valse negatieve informatie in, dus ik heb er geen problemen mee.
Rubje en zoveel anderen. Maar ik weet niet...soms heb ik het idee dat bepaalde mensen het niet willen horen, begrijpenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef tisikke het volgende:
[..]
Op de vorige pagina schreef rubje dat hij michael een griezel met rare eigenschappen vond.
Vandaar dat ik dat artikel liet zien
Rubje zou deze ook nog eens moeten kijken
http://brainz.org/16-mich(...)usical-achievements/
Daar heb ik altijd last van in mijn omgeving, helaasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:10 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Rubje en zoveel anderen. Maar ik weet niet...soms heb ik het idee dat bepaalde mensen het niet willen horen, begrijpen![]()
En wat gebeurt er als het uitlegt?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Daar heb ik altijd last van in mijn omgeving, helaas
'Huidziekte, hoe kom je daar bij? Hij wilde gewoon blank zijn dus liet hij z'n huid bleken!'
Dit soort dingen....
Heel herkenbaar!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
'Huidziekte, hoe kom je daar bij? Hij wilde gewoon blank zijn dus liet hij z'n huid bleken!'
Dit soort dingen....
Dit is wel een beetje stichting Martijn achtig:quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:20 schreef Dynd het volgende:
[..]
Heel herkenbaar!
''Hij hield van kinderen zei ie, dan is het toch een pedo!''
Dan geloven ze het nog niet, ondanks dat je ze het met beelden laat zienquote:
Wat probeer je hiermee dan te suggereren?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje stichting Martijn achtig:
I borrowed a bicycle and rode up to the school yard and watched the children play. When I got back, I was ready to rule the world.
Je opa en oma kan het misschien nog vergeven worden vanwege hun leeftijdquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:48 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dan geloven ze het nog niet, ondanks dat je ze het met beelden laat zien
@gifkwal
De mensen in m'n gezin zien MJ wel als een goede artiest, vinden het ook jammer dat hij er niet meer is.
M'n opa en oma daarentegen, en vele vrienden![]()
Nou dat het voor de 'average Joe', die thuiskomt van een dag werken in de bouw en een blikje bier opentrekt voor de tv, makkelijk is om hem als pedo te zien. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze zich inlezen in zijn levensverhaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:58 schreef Dynd het volgende:
[..]
Wat probeer je hiermee dan te suggereren?
Ah op die manier. Dat is zo ja, Helaasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nou dat het voor de 'average Joe', die thuiskomt van een dag werken in de bouw en een blikje bier opentrekt voor de tv, makkelijk is om hem als pedo te zien. Je kunt niet van iedereen verwachten dat ze zich inlezen in zijn levensverhaal.
Michael regulier aan de drank, dat had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:33 schreef Janena het volgende:
25 juni komt nu toch wel erg dichtbij....Jullie nog plannen?
Ik ga in ieder geval even een bloemetje brengen bij het beeld in Best en afhankelijk van de stemming zien we wel wat we daarna gaan doen.
Waarschijnlijk wordt het Dynamo in Eindhoven. en eten bij de KFC (voor het waarom KFC zie plaatje hieronder).
Ik las dat er vanavond een documentaire te zien is op Animal Planet.
Of dat ook voor nederland geldt weet ik niet.
Heb al wel een voorstukje gezien waarin Latoya op bezoek gaat bij Bubbles.
Jezus wat is dat een mega-aap geworden zeg, hahaha....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Cybart het volgende:
damnit, nog maar een maand,
morgen over een maand is het voorbij
DAMNIT !
Ok, welke hyves?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:58 schreef Rnnz het volgende:
Ik organiseer de internationale Michael Jackson herdenkingsdag, op m'n Hyves wel te verstaan.
Verder draai ik de hele dag enkel Michael Jackson.
Hyvesquote:
Schoolcijfers en verjaardag staan dan al op mijn planning.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Zapato het volgende:
Is 25 juni niet een geschikte dag voor een meet?
Ja, maar opeens werd er geen woord meer gerept over een meetquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef Zapato het volgende:
Is 25 juni niet een geschikte dag voor een meet?
Luisteren nog wel, nieuwe functie in Fok! ?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Damn, toen was ik nog niet op Fok!, ben nu al die topics aan het terugluisteren![]()
![]()
![]()
![]()
Godverquote:Op dinsdag 22 juni 2010 18:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Luisteren nog wel, nieuwe functie in Fok! ?
Zeg dat welquote:
waha bij mij rollen ze met hun ogen en noemen me gefreakt, als als ik er iets over zeg zeggen ze "ah,.. eh... ja, oke dan..." zo van die dinge, weetje wel...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dit soort dingen....
Dat is dus iets wat ik vooral niet ga doen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:22 schreef MJ44ever het volgende:
Met m'n man op de bank de memorial kijken met een goed glas rosé. Dat is het enige waar ik behoefte aan heb...
Lekker in de tuin zitten met MJ aan op de achtergrond!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat ik vooral niet ga doen.
Vrijdag mooi van het goede weer genieten lijkt me, met cd's van MJ op staan, een beter plan!
Op de één of andere manier krijg ik met WMP deze altijd erop als ik shuffle aan zetquote:
Hahhahaaquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:06 schreef Rnnz het volgende:
Ook nooit meer 'Michael Jackson loopt in burka' en 'Michael Jackson betrapt in vrouwentoilet'.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:30 schreef denthemen het volgende:
Ik ben echt bang over hoe dit gaat aflopen.. Die concerten kunnen mijn reet roesten, als hij het maar gaat redden! Come on Michael!!
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef Rnnz het volgende:
Oh mijn god Michael, dit ga je me niet flikken. :|
Ik voel me echt alsof m'n beste vriend op sterven ligt.. wtf
quote:
quote:
Daar wordt je ook niet beter van.quote:Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef gifkwal het volgende:
Ik las het pas de dag erna via Facebook omdat ik in het ziekenhuis lag en alles aan me voorbij was gegaan door de narcoseroes(zou ik ook propofol hebben gehad?) Ik geloofde het nieuws niet maar de zusters bevestigden het toch...
De dag na zijn dood, reed ik op mijn fietsje hier door het centrum, en uit 1 van de ramen klonk keihard een lied van Michael. Dat raakte me wel erg. Ook al heb ik hem niet gevolgd tot zijn dood, ik heb em toch "meegemaakt" sinds mijn 10e ongeveer. Das bijna 40 jaar langquote:Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef SteelDogg het volgende:
Als ik terug aan de memorial denk, denk ik aan een warme zomerdag... school bijna afgelopen... overal in m'n buurt hoor ik Michael Jackson uit de speakers komen, internet heisa over de memorial en alles...
1 week ná alle gebeurtenissen. Gewoon zo'n kutweek
Het ging zo snel voorbij allemaal... In één flits.
Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord alquote:Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Koppen XL, Eén, 20:45 uur
Is Michael vermoord?
Koppen XL selecteert wekelijks bijzondere, aangrijpende reportages uit het internationale aanbod. Deze week besteedt het programma uitgebreid aandacht aan de dood van Michael Jackson. Want wat is er nu precies gebeurd in de laatste dagen van zijn leven? Was het een ongeluk, zelfmoord of toch moord? De meningen lopen uiteen en de vraag is de of waarheid ooit aan het licht komt.
Vermogen
Zeker is dat Michael Jackson een vermogen waard was. In zijn leven verdiende hij miljoenen dankzij het enorme aantal verkochte platen. Dat daar weinig meer van over was, is geen geheim. Zijn vermogen is in rook opgegaan en de opbrengst van zijn vijftig concerten in de O2-Arena had hij hard nodig. Dat wist hij, maar dat wisten anderen ook. Sterker nog: er waren misschien mensen die zich realiseerde dat hij na zijn dood nog veel meer waard zou zijn. Is Michael Jackson dan toch vermoord? Het zou kunnen, maar harde bewijzen zijn er niet.
Ze hadden die vrouw bij het MJ beeld in Best moeten interviewen. Die wist het vrij zeker en had bewijzen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord al
Belgen
quote:Op donderdag 24 juni 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hadden die vrouw bij het MJ beeld in Best moeten interviewen. Die wist het vrij zeker en had bewijzen.
Nu niet zo beginnen he ze zijn niet allemaal zoquote:Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord al
Belgen
Mooiiiiii inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef gifkwal het volgende:Die Belgen inderdaad.
Dit is wel mooi, de officiële site van Michael waar mensen berichten kunnen achterlaten. Nu al meer dan een half miljoen, en het gaat enorm snel (tientallen per minuut, van over de hele wereld). Mooi om te lezen, uiteraard ook treurig...
http://memories.michaeljackson.com/
Excuus. Met onze gierigheid kunnen we ons geen betere humor veroorlovenquote:Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Tinkerbel3 het volgende:
[..]
Nu niet zo beginnen he ze zijn niet allemaal zo
Hahahaquote:Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Excuus. Met onze gierigheid kunnen we ons geen betere humor veroorloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |