abonnement Unibet Coolblue
pi_83224367


[ Bericht 100% gewijzigd door gifkwal op 24-06-2010 11:45:29 ]
pi_83224861
Dat gevoel dat ik had toen ik alles hoorde... Het is en blijft onwerkelijk, tot op de dag van vandaag
-
pi_83227260
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 23:49 schreef gifkwal het volgende:
Ik las het pas de dag erna via Facebook omdat ik in het ziekenhuis lag en alles aan me voorbij was gegaan door de narcoseroes (zou ik ook propofol hebben gehad?) Ik geloofde het nieuws niet maar de zusters bevestigden het toch...
Daar wordt je ook niet beter van.

Ik was er niet bij in het topic (Daar dacht ik totaal niet aan) toen ik het nieuws hoorde, ik zou eigenlijk gaan slapen weet ik nog maar ik was nog even aan het wachten op een vriend die een slaapplek zocht. Weet niet meer zeker hoe ik het het eerst hoorde, maar volgens mij had ik het kanaal toevallig op CNN staan. Eerst was het nog twijfelen of het nieuws wel waar was, want het was nog niet bevestigd. Tot CNN met een bevestiging kwam om 1:30u o.i.d..

Daarna in een soort vage, zoals gifkwal het noemde beduusde staat. Op de bank zitten, nadenken, kijken.
  donderdag 24 juni 2010 @ 07:22:54 #179
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_83229298
Het was inderdaad gewoon te erg, aankomende nacht een jaar geleden...
Uit bed worden gebeld, zappen tussen alle zenders, beide computers aan en binnen een uur overleden. Gewoon, alsof het niks is, binnen een uur jouw allergrootste idool overleden...
Niet te beseffen. Ben wel heel 'blij' dat we het zo 'live' hebben kunnen meemaken. Een vriend van ons hoorde het in de ochtend (ook fan), we kregen hem niet te pakken.
Dat is zuur hoor, dan is het nog meer rauw op je dak komen vallen.

Nee, de memorial vind ik juist heel mooi om te zien en ik heb het vaker gezien sindsdien. Ik wil het juist weer heel erg voelen en dat kan ik het beste op deze manier.
You will allways be my hero...
pi_83229716
Ik geloof dat mijn eerste post iets in de trant van "wtf" was Ik kon het niet geloven, en opeens ging het allemaal zó snel, het was zo surreëel! Zowel BBC als CNN aan hebben staan en vol ongeloof zitten kijken. Pff, wat was het een bizarre avond-nacht. De volgende middag drong het pas echt door
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83229912
Ik weet nog dat een vriend van me me 's ochtends sms'te (die medefan).
Kon het ook niet geloven, maar pakte toen de krant en zag het daarin toch bevestigd worden
pi_83232360
Ik geloofde het eerst niet, daarna uren CNN gekeken. Het was echt kut.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 24 juni 2010 @ 10:19:21 #183
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_83232592
ik ben die hele avond/nacht verdoofd geweest, mijn zusje belde me rond 20 over 11, vanaf toen heb iki CNN opgezet....heb die nacht krap 2 uurtjes geslapen (van 5 tot 7) en toen zouden we een lang weekend naar Ameland, ik heb de hele autorit ernaartoe naar verbijsterde reacties zitten luisteren op de radio en toen Ben werrd gedraait wist ik even niet waqar ik het moest zoeken.
Ik vond het de eerste weken echt surreal, daarna begon het langzaam in te zinken.
Nu na bijna een jaar begint dat gevoel van ongeloof weer te overheersen.

Ik weet nog dat al mijn vrienden het zo erg voor mij vonden (omdat we naar de eerste concerten zouden gaan) en het enige wat ik dacht was 'dat kan me nou echt niet veel schelen....als ie maar niet dood is, als ie maar niet dood is'...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_83236399
Dat stukje met Paris is echt het ergste

Mij kunnen die concerten ook echt geen ene kont meer schelen. Ik heb daar ook bijna geen moment aan gedacht nadat het nieuws kwam. Terwijl het mijn eerste keer MJ live zou zijn en ik er gigantisch naar uitkeek, en ik hem nu nooit meer zal kunnen zien... Toch doet dat me niet veel. Leefde hij nog maar, ik hoef niet eens een concert meer... als hij er nog maar was
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:16:46 #186
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83237519
Kai Chase (kokkin Michael) schijnt in een interview gezegd te hebben: "toen we doorhadden dat het flink mis was, was het alsof de zon neergeslagen was en alles zwart werd".
Treffend omschreven.
Leef en Laten Leven
pi_83237651
Als ik terug aan de memorial denk, denk ik aan een warme zomerdag... school bijna afgelopen... overal in m'n buurt hoor ik Michael Jackson uit de speakers komen, internet heisa over de memorial en alles...

1 week ná alle gebeurtenissen. Gewoon zo'n kutweek

Het ging zo snel voorbij allemaal... In één flits.
-
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:45:06 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83238435
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:21 schreef SteelDogg het volgende:
Als ik terug aan de memorial denk, denk ik aan een warme zomerdag... school bijna afgelopen... overal in m'n buurt hoor ik Michael Jackson uit de speakers komen, internet heisa over de memorial en alles...

1 week ná alle gebeurtenissen. Gewoon zo'n kutweek

Het ging zo snel voorbij allemaal... In één flits.
De dag na zijn dood, reed ik op mijn fietsje hier door het centrum, en uit 1 van de ramen klonk keihard een lied van Michael. Dat raakte me wel erg. Ook al heb ik hem niet gevolgd tot zijn dood, ik heb em toch "meegemaakt" sinds mijn 10e ongeveer. Das bijna 40 jaar lang
Leef en Laten Leven
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:45:43 #189
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83238453


[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 24-06-2010 12:46:08 ]
Leef en Laten Leven
  donderdag 24 juni 2010 @ 13:30:42 #190
265233 veuvje
MJ......Love
pi_83240231
Ik heb echt al heel lang niet meer gepost...lees het wel, maar in zo een week als dit...
Je gaat terug denken aan vorig jaar en hoe snel de tijd ook is gegaan afgelopen jaar, maar ook hoe levendig hij nog bij ons allemaal is.
Dat er overal memorial services gehouden worden dat is toch fantastisch de hele wereld staat er morgen weer bij stil....hij wordt echt gemist......

Afgelopen jaar hebben we ook een glimp gezien van wat hij voor ons in petto had en wat een F*CKING VETTE SHOW moet dat geweest zijn als hij het allemaal ook maar 1 keer had mogen doen....
Verder is meneer Murray nog steeds niet echt veel dichter bij de gevangenis, maar de familie laat het er niet bij zitten.
Er is alleen weinig nieuwe muziek uit gekomen dat had ik wel iets meer verwacht. (En een Singstar van Michael had ik ook wel verwacht en gewild )
Met de kinderen gaat het gelukkig goed en ook hun zullen altijd geliefd worden door de fans van hun vader.
Gelukkig is dat hele "is hij nou de vader of niet?" een beetje overgewaaid, want voor de kinderen maakt het echt niet uit.....het IS hun vader al is het maar in hun ogen en hart.......
Fantastische boeken zijn er verschenen, ik weet niet wie van jullie de OPUS heeft, maar wat een prachtig boek!! Het zijn altijd mooie beelden en verhalen van de man en vader Michael....

Ik wil iedereen morgen een mooie dag wensen en ik hoop dat iedereen hem kan herdenken zoals hij of zij dat wilt....alleen of met elkaar....vergeten zullen we hem nooit!!!

Heel veel sterkte morgen iedereen......L.O.V.E.
1958 - forever....Rest in Peace Applehead!
pi_83244357
Me 2, lag in bed, en zat het te kijken op CNN, en het voelde heel onwerkelijk, net als bij James Brown, ik bleef zitten en kijken....
pi_83254805
Koppen XL, Eén, 20:45 uur
Is Michael vermoord?


Koppen XL selecteert wekelijks bijzondere, aangrijpende reportages uit het internationale aanbod. Deze week besteedt het programma uitgebreid aandacht aan de dood van Michael Jackson. Want wat is er nu precies gebeurd in de laatste dagen van zijn leven? Was het een ongeluk, zelfmoord of toch moord? De meningen lopen uiteen en de vraag is de of waarheid ooit aan het licht komt.

Vermogen
Zeker is dat Michael Jackson een vermogen waard was. In zijn leven verdiende hij miljoenen dankzij het enorme aantal verkochte platen. Dat daar weinig meer van over was, is geen geheim. Zijn vermogen is in rook opgegaan en de opbrengst van zijn vijftig concerten in de O2-Arena had hij hard nodig. Dat wist hij, maar dat wisten anderen ook. Sterker nog: er waren misschien mensen die zich realiseerde dat hij na zijn dood nog veel meer waard zou zijn. Is Michael Jackson dan toch vermoord? Het zou kunnen, maar harde bewijzen zijn er niet.
standaarddrinker
pi_83258022
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 18:48 schreef DrDentz het volgende:
Koppen XL, Eén, 20:45 uur
Is Michael vermoord?


Koppen XL selecteert wekelijks bijzondere, aangrijpende reportages uit het internationale aanbod. Deze week besteedt het programma uitgebreid aandacht aan de dood van Michael Jackson. Want wat is er nu precies gebeurd in de laatste dagen van zijn leven? Was het een ongeluk, zelfmoord of toch moord? De meningen lopen uiteen en de vraag is de of waarheid ooit aan het licht komt.

Vermogen
Zeker is dat Michael Jackson een vermogen waard was. In zijn leven verdiende hij miljoenen dankzij het enorme aantal verkochte platen. Dat daar weinig meer van over was, is geen geheim. Zijn vermogen is in rook opgegaan en de opbrengst van zijn vijftig concerten in de O2-Arena had hij hard nodig. Dat wist hij, maar dat wisten anderen ook. Sterker nog: er waren misschien mensen die zich realiseerde dat hij na zijn dood nog veel meer waard zou zijn. Is Michael Jackson dan toch vermoord? Het zou kunnen, maar harde bewijzen zijn er niet.
Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord al
Belgen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83258165
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord al
Belgen
Ze hadden die vrouw bij het MJ beeld in Best moeten interviewen. Die wist het vrij zeker en had bewijzen.
standaarddrinker
pi_83258412
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ze hadden die vrouw bij het MJ beeld in Best moeten interviewen. Die wist het vrij zeker en had bewijzen.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_83264528
Die Belgen inderdaad.

Dit is wel mooi, de officiële site van Michael waar mensen berichten kunnen achterlaten. Nu al meer dan een half miljoen, en het gaat enorm snel (tientallen per minuut, van over de hele wereld). Mooi om te lezen, uiteraard ook treurig...

http://memories.michaeljackson.com/
pi_83264821
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 20:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dan hoef ik het programma dus niet te zien, ze geven het antwoord al
Belgen
Nu niet zo beginnen he ze zijn niet allemaal zo
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
pi_83265171
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:48 schreef gifkwal het volgende:
Die Belgen inderdaad.

Dit is wel mooi, de officiële site van Michael waar mensen berichten kunnen achterlaten. Nu al meer dan een half miljoen, en het gaat enorm snel (tientallen per minuut, van over de hele wereld). Mooi om te lezen, uiteraard ook treurig...

http://memories.michaeljackson.com/
Mooiiiiii inderdaad
sprookje:
er was eens een rechtvaardige man.
pi_83265699
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:54 schreef Tinkerbel3 het volgende:

[..]

Nu niet zo beginnen he ze zijn niet allemaal zo
Excuus. Met onze gierigheid kunnen we ons geen betere humor veroorloven
  donderdag 24 juni 2010 @ 23:17:12 #200
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_83265773
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 23:15 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Excuus. Met onze gierigheid kunnen we ons geen betere humor veroorloven
Hahaha Even lekker lachen

Ik ga morgen ook wat op die site zetten.

Heb even zitten tellen en rekenen: het klopt toch dat Michael morgenavond 23.26 uur onze tijd is doodverklaard.
LA time 9 uur vroeger dan bij ons.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')