Ik wil dat beide teams door gaan naar de kwartfinale.quote:
Ik niet. Ben in principe voor alle europese teamsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik wil dat beide teams door gaan naar de kwartfinale.
Nee, maar ik vind het wel leuk om met engelsen en amerikanen te kijken. En waar vind je die? Juist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ben je ook werkelijk in Ierland? Zo nee:
De laatste 10 jaar is voetbal in veel staten al populairder dan honkbal en basketbal... Dat is dus heel anders dan vroeger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die Amerikanen geven zelf helemaal niets om voetbal, waarom zou ik ze dan wel moeten steunen.
Omdat elke voetballer ook een goede basketballer is ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Amerikanen gaan pas voetballen als ze niet kunnen uitblinken in football, baseball of basketball. Echt geweldige spelers zal het land nooit voortbrengen dus.
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Amerikanen gaan pas voetballen als ze niet kunnen uitblinken in football, baseball of basketball. Echt geweldige spelers zal het land nooit voortbrengen dus.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
USA![]()
Grijp dat volk met die nare tanden, lekkende olie en rellende hooligans maar
Vergeet ook niet dat het land meer immigranten heeft, van landen waar voetbal wel sport #1 is, dan welk andere land dan ook. Daar kun je ook een team mee opbouwen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Ze hebben ook grootse tennissers voortgebracht.
Voetbal is nu wel de populairste sport onder de jeugd, dus binnen 10 jaar zul je ook Amerikaanse sterspelers zien.
Dezer dagen liep er een poll op ESPN.com over welke game de Amerikanen nu belangrijker vonden: Game 5 in de NBA-Finals of USA-England. Zo'n 56% stemde voor de clash met de Britten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die Amerikanen geven zelf helemaal niets om voetbal, waarom zou ik ze dan wel moeten steunen.
Zonder Howard kunnen ze weinig beginnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef maartena het volgende:
Howard is wel een baas trouwens.
Toch mijn meest favoriete speler van Team USA op het moment.... Donovan heb ik een zwak voor omdat ie van LA Galaxy komt, en Altidore is ook enorm goed.
Duidelijk.quote:
Ben je weer aan het campagnevoeren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 06:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Aan motivatie zal het die moslims niet ontbreken tegen de grote satan, als ze achter komen en het laatste kwartier komt in zicht dan vallen er kaarten per minuut![]()
![]()
Ik denk dat Engeland en de VS doorgaan, Engeland wint van Slovenie en de VS van Algerije.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef Outlined het volgende:
Heb wel symphatie voor het amerikaanse voetbalelftal. Ik hoop dat ze doorgaan. Echter ik zie engeland toch nog langs zij komen in de poule
Hussein Obama Strong !11!1!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben je weer aan het campagnevoeren?
de scheids is omgekochtquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef popolon het volgende:
Al twee afgekeurde doelpunten die gewoon hadden moeten tellen.'t Zit wel mee.
omdat ze 2 doelpunten meer gescoord hebben.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
Eerste in de poule volgens de tabel van de NOS.
Waarom ben jij voor de VS?quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
Nu kijken of er vanavond een gunstige tegenstander uit komt.
Vooral omdat ze zo genaaid worden door de scheidsrechters. Maar ook omdat ze door blijven zetten en ze nou ook weer niet heel verdedigend voetballen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 17:58 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom ben jij voor de VS?
Leeft het daar nog een beetje? Of wordt voetbal gezien als een saaie, vrouwensport? Bill Clinton was er overigens wel bij in Zuid-Afrika.quote:
Honkbal is natuurlijk wel 100 keer interessanter dan voetbal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leeft het daar nog een beetje? Of wordt voetbal gezien als een saaie, vrouwensport?
Hahaha, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:10 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ze worden niet genaaid door de scheidsrechters. zij moeten eens kappen met zo grof te spelen. daarom verzamelden ze vóór dit toernooi rode kaarten aan de lopende band. maar helaas heeft het gezeur en dreigementen met commerciële consequenties effect gehad en is de arbitrage nu lakser
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |