Aanstellerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:59 schreef Joran-Joran het volgende:
Ik ga niet kijken denk ik door die kanker vuvuzela
Hij heeft gewoon gelijk, ik wordt helemaal duizelig als ik 90 minuten naar dat gezoem luister.quote:
Je praat nonsens. Hun vieren op een andere manier feest dan bepaalde andere landen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, ik wordt helemaal duizelig als ik 90 minuten naar dat gezoem luister.
Mensen zoals jij moeten eens kappen met die belachelijke vergelijkingen steeds. Zo'n gast met wortels lach je uit en heb je verder geen last meer van. Die klote vuvuzela's hoor je continu, 90 minuten lang tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:03 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Jij houdt zeker van Nederlanders die met Wortels om hun hoofd zo graag mogelijk in beeld willen komen?![]()
Zo waar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:05 schreef N-E-R-D het volgende:
2-0
En ik stoor me absoluut niet aan die vuvuzela's. Toch kijk ik naar BBC want aan het nederlands commentaar stoor ik me wel
Dat zijn geen belachelijke vergelijkingen. Dat jij dus vindt dat iemand geen Vuvuzuela mag gebruiken, mag je vinden, maar dat is gewoon hun manier van vieren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Mensen zoals jij moeten eens kappen met die belachelijke vergelijkingen steeds. Zo'n gast met wortels lach je uit en heb je verder geen last meer van. Die klote vuvuzela's hoor je continu, 90 minuten lang tijdens de wedstrijd.
quote:
Nou dan gaat het zeker helemaal goed komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik heb al gebeden of er a.u.b. geen aanslag mag plaatsvinden, want dat zou natuurlijk afschuwelijk zijn.
Tof. Ik weet zeker dat terroristische groeperingen hun plannen voor vanavond herzien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:05 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Ik heb al gebeden of er a.u.b. geen aanslag mag plaatsvinden, want dat zou natuurlijk afschuwelijk zijn.
Ik denk dat het helemaal goed gaat komen met de wedstrijd van vanavond.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:38 schreef Silv het volgende:
[..]
Tof. Ik weet zeker dat terroristische groeperingen hun plannen voor vanavond herzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |