Ik wil dat beide teams door gaan naar de kwartfinale.quote:
Ik niet. Ben in principe voor alle europese teamsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik wil dat beide teams door gaan naar de kwartfinale.
Nee, maar ik vind het wel leuk om met engelsen en amerikanen te kijken. En waar vind je die? Juist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:16 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ben je ook werkelijk in Ierland? Zo nee:
De laatste 10 jaar is voetbal in veel staten al populairder dan honkbal en basketbal... Dat is dus heel anders dan vroeger.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die Amerikanen geven zelf helemaal niets om voetbal, waarom zou ik ze dan wel moeten steunen.
Omdat elke voetballer ook een goede basketballer is ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Amerikanen gaan pas voetballen als ze niet kunnen uitblinken in football, baseball of basketball. Echt geweldige spelers zal het land nooit voortbrengen dus.
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:40 schreef remlof het volgende:
Amerikanen gaan pas voetballen als ze niet kunnen uitblinken in football, baseball of basketball. Echt geweldige spelers zal het land nooit voortbrengen dus.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
USA![]()
Grijp dat volk met die nare tanden, lekkende olie en rellende hooligans maar
Vergeet ook niet dat het land meer immigranten heeft, van landen waar voetbal wel sport #1 is, dan welk andere land dan ook. Daar kun je ook een team mee opbouwen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet.
Ze hebben ook grootse tennissers voortgebracht.
Voetbal is nu wel de populairste sport onder de jeugd, dus binnen 10 jaar zul je ook Amerikaanse sterspelers zien.
Dezer dagen liep er een poll op ESPN.com over welke game de Amerikanen nu belangrijker vonden: Game 5 in de NBA-Finals of USA-England. Zo'n 56% stemde voor de clash met de Britten...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef klnvntrbyt het volgende:
Die Amerikanen geven zelf helemaal niets om voetbal, waarom zou ik ze dan wel moeten steunen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |