Zonder Howard kunnen ze weinig beginnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:37 schreef maartena het volgende:
Howard is wel een baas trouwens.
Toch mijn meest favoriete speler van Team USA op het moment.... Donovan heb ik een zwak voor omdat ie van LA Galaxy komt, en Altidore is ook enorm goed.
Duidelijk.quote:
Ben je weer aan het campagnevoeren?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 06:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Aan motivatie zal het die moslims niet ontbreken tegen de grote satan, als ze achter komen en het laatste kwartier komt in zicht dan vallen er kaarten per minuut![]()
![]()
Ik denk dat Engeland en de VS doorgaan, Engeland wint van Slovenie en de VS van Algerije.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:57 schreef Outlined het volgende:
Heb wel symphatie voor het amerikaanse voetbalelftal. Ik hoop dat ze doorgaan. Echter ik zie engeland toch nog langs zij komen in de poule
Hussein Obama Strong !11!1!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ben je weer aan het campagnevoeren?
de scheids is omgekochtquote:Op woensdag 23 juni 2010 16:28 schreef popolon het volgende:
Al twee afgekeurde doelpunten die gewoon hadden moeten tellen.'t Zit wel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |