TS is een achterlijke boerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef ymir het volgende:
wat erger me ik toch aan dat volk uit het westen. met hun roggel errrrr en hun gorgel ggghhheee. achterlijk volk uit zuid-holland, het zuiden van noord-holland, Utrecht, of kudt-stad nummer uno: Almere. ongeintresseerd. onbetrokken. arrogant. betweterig carriere volk die met zijn 10.000 'en tegelijk in een of andere vinex wijk wonen met hun volkswagen touran. overal vies van, overal over klagen, zich opstellen alsof men beter is. grappen maken over boeren, brabanders, limburgers, tuckers etc. maar wel mooi hier op vakantie komen. en dan vanuit hun touran met twee irritante koters vragen waar de friettent zit in dit dorp. en als blijkt dat het dorp dan geen friettent heeft boos wordenen als ze op de camping staan de politie bellen ivm stankoverlast omdat er een paar honderd meter verderop stront wordt uitgereden
. zoals mij vader altijd zij: die moeten ze een cursus boerenverstand geven.
klacht: volk uit het westen.
verwachtte opmerkeing: TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
KUT TE LAAT.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef svefn het volgende:
TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef svefn het volgende:
TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
Kwam jij niet uit Amsterdam? Die stad waar het zogenaamd allemaal gebeurt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het feit dat jij niet met het Westen mee kan draaien TS, ligt gewoon aan het feit dat jullie je daar nog niet verder ontwikkeld hebben. Jullie lopen nog een aantal jaren achter en incest is daar ook gewoon normaal. Prettig leven verder en plant je vooral NIET voort.
Vriendelijke wortels,
Pluis_Konijn uit het Westen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef mtx1680 het volgende:
Eens met de klacht!
Superboeren uit het oosten
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef TeenWolf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xenofoobje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niks geen xenofoobquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Xenofoobje?
Ja zulke wijken heb je ook in Amsterdam, net zoals je die wijken in Enschede bijvoorbeeld ook hebt en ga me nou niet vertellen dat ze in Overijssel geen wiet gebruiken, misschien wel meer dan hier.
Bovendien is Cohen al verleden tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Zero17 het volgende:
Cohen.
Wiet.
Denken dat al het tuig daar wel Marokkaans moet zijn.
Denken dat alle Marokkanen daar tuig zijn.
Cohen.CohenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Brabant, Zeeland, Friesland, Limburg, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Vlaanderen
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Ik ben er alleen maar geboren, maar tis niet m'n lievelingsstad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit Amsterdam? Die stad waar het zogenaamd allemaal gebeurt?
In theorie dan, in de praktijk gaan alle kroegen retevroeg dicht en lopen ze overal over te zeiken.Groningen
Provinciaal = BESSAquote:
Gast dat is Friesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Boldface het volgende:
Eens met TS, vooral wat taalgebruik betreft. Een R kunnen ze niet uitspreken en "vrij" wordt al gauw zoiets als "fraai".
Op faaif maai fieren we onze fraaihaaid.
Alsof N-Holland, Z-Holland en Utrecht alleen maar uit grote steden bestaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cohen![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Brabant, Zeeland, Friesland, Limburg, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Vlaanderen
Uitgaan in Zwollequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:20 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Afgelopen donderdag nog in Amsterdam geweest. Leuke dag gehad maar ik was blij dat ik weer gewoon terug naar Zwolle () kon. Zou er niet willen wonen gewoon omdat ik alles wat ik nodig heb in Zwolle is. En is het er niet dan is het binnen een uur wel bereikbaar.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alsof N-Holland, Z-Holland en Utrecht alleen maar uit grote steden bestaat.
Ik ben 1 keer in mijn leven naar Zwolle gegaan, ik dacht lekker ff winkelen. Aangekomen bij de grote markt liep ik de Zwolse winkelstraat in. Na lekker ff wat slenteren stuitte ik op een brug.quote:
Krijg alsjeblieft iets dodelijks, smaakloze bedplassende geitenneuker.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cohen![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Dat soort wijken heb je in Enschede niet. Niet met dat volk iig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Xenofoobje?
Ja zulke wijken heb je ook in Amsterdam, net zoals je die wijken in Enschede bijvoorbeeld ook hebt en ga me nou niet vertellen dat ze in Overijssel geen wiet gebruiken, misschien wel meer dan hier.
Bovendien is Cohen al verleden tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |