Tuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef TeenWolf het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Xenofoobje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:13 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Amsterdam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Niks geen xenofoobquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Xenofoobje?
Ja zulke wijken heb je ook in Amsterdam, net zoals je die wijken in Enschede bijvoorbeeld ook hebt en ga me nou niet vertellen dat ze in Overijssel geen wiet gebruiken, misschien wel meer dan hier.
Bovendien is Cohen al verleden tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:35 schreef Zero17 het volgende:
Cohen.
Wiet.
Denken dat al het tuig daar wel Marokkaans moet zijn.
Denken dat alle Marokkanen daar tuig zijn.
Cohen.CohenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Brabant, Zeeland, Friesland, Limburg, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Vlaanderen
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Ik ben er alleen maar geboren, maar tis niet m'n lievelingsstad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit Amsterdam? Die stad waar het zogenaamd allemaal gebeurt?
In theorie dan, in de praktijk gaan alle kroegen retevroeg dicht en lopen ze overal over te zeiken.Groningen
Provinciaal = BESSAquote:
Gast dat is Friesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:18 schreef Boldface het volgende:
Eens met TS, vooral wat taalgebruik betreft. Een R kunnen ze niet uitspreken en "vrij" wordt al gauw zoiets als "fraai".
Op faaif maai fieren we onze fraaihaaid.
Alsof N-Holland, Z-Holland en Utrecht alleen maar uit grote steden bestaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cohen![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Brabant, Zeeland, Friesland, Limburg, Groningen, Drenthe, Overijssel, Gelderland, Vlaanderen
Uitgaan in Zwollequote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:20 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Afgelopen donderdag nog in Amsterdam geweest. Leuke dag gehad maar ik was blij dat ik weer gewoon terug naar Zwolle () kon. Zou er niet willen wonen gewoon omdat ik alles wat ik nodig heb in Zwolle is. En is het er niet dan is het binnen een uur wel bereikbaar.
Ja.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alsof N-Holland, Z-Holland en Utrecht alleen maar uit grote steden bestaat.
Ik ben 1 keer in mijn leven naar Zwolle gegaan, ik dacht lekker ff winkelen. Aangekomen bij de grote markt liep ik de Zwolse winkelstraat in. Na lekker ff wat slenteren stuitte ik op een brug.quote:
Krijg alsjeblieft iets dodelijks, smaakloze bedplassende geitenneuker.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Cohen![]()
Amsterdam![]()
Randstad![]()
Dat soort wijken heb je in Enschede niet. Niet met dat volk iig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Xenofoobje?
Ja zulke wijken heb je ook in Amsterdam, net zoals je die wijken in Enschede bijvoorbeeld ook hebt en ga me nou niet vertellen dat ze in Overijssel geen wiet gebruiken, misschien wel meer dan hier.
Bovendien is Cohen al verleden tijd.
Ga vooral Twente niet uit en blijf er tot je achter de geraniums zit.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat soort wijken heb je in Enschede niet. Niet met dat volk iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |