WAAR KEEK JE DAN NAAR?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef justmattie het volgende:
Juist. Toen ik weg ging daarvoor niet
Geen idee.quote:
WAT LEUK!!!quote:
PICSquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef c0nd0r het volgende:ik heb net nog een Beesie aan een hond vast gemaakt
Niet normaal wat voor spelfouten jij maaktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niet normaal hoe moslims en buitenstaanders de koran verkeerd intepreteren
Nederlands is niet mijn sterkste vakquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spelfouten jij maakt
Hij heeft wel gelijk though.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spelfouten jij maakt
Zo hey... Ik wist dat vrouwen ze namen gaven maar 'george' is wel een nieuwe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme, monteur beloofd mij dat ik dit weekend George terug zou hebben.
Mooi niet dus
En waarom breng je überhaupt je vib naar de monteur?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo hey... Ik wist dat vrouwen ze namen gaven maar 'george' is wel een nieuwe.
Ik denk dat zijn post een aanloop was naar betweterige posts, dus ik ga er niet op in.quote:
1 daar van was gratis omdat ik bij de AH werk. Voor de rest was het best duur boodschappen doen. MAar het was het waard.quote:
Bring it on bitch, ik heb hem van voor naar achter en weer terug gelezen dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn post een aanloop was naar betweterige posts, dus ik ga er niet op in.
Ja iedereen dus. Kun je nagaan....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niet normaal hoe moslims en buitenstaanders de koran verkeerd intepreteren
Het is een avond om Engeland - Verenigde Staten te kijken. Ik zit de hele dag al WK wedstrijden te kijken!!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bring it on bitch, ik heb hem van voor naar achter en weer terug gelezen dus
Maar het is inderdaad niet een avond voor discussies
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is een avond om Engeland - Verenigde Staten te kijken. Ik zit de hele dag al WK wedstrijden te kijken!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja mja, 165 euro aan boodschappen van maandag tot zaterdag....quote:
en die heb ik dus net niet gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, Zuid-Korea - Griekenland was nog leuker
Mn vorige auto heette Barneyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo hey... Ik wist dat vrouwen ze namen gaven maar 'george' is wel een nieuwe.
Pics/Film en hier posten!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Whehe DW is met mijn oudste aan het wii-en
Misschien kan ze je kids ook dit dansje lerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
Whehe DW is met mijn oudste aan het wii-en
Ik zeg toch echt dumpenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Jongens die denken moeite te doen om iets goed te maken.
Maar alles aandwingen wat ze zelf willen
Preciesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is een avond om Engeland - Verenigde Staten te kijken. Ik zit de hele dag al WK wedstrijden te kijken!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:
Kan DW zo goed dansen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien kan ze je kids ook dit dansje leren![]()
Ah dit riekt naar vooroordelen en over een kam scheren!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
Sla hem niet KO he. Dat is strafbaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]i know, meneer komt langs terwijl ik dat niet wil
Jullie horen er straks wel over
ZEG DAN GEWOON EENS EEN KEER DUIDELIJK WAT JIJ WIL.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Esmerallda17 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kan DW zo goed dansen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Sla hem niet KO he. Dat is strafbaar.
nee dit zeg ik alleen maar nu omdat ik er chagrijnig van wordquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah dit riekt naar vooroordelen en over een kam scheren!
Vertel
wordt vervolgdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]i know, meneer komt langs terwijl ik dat niet wil
Jullie horen er straks wel over
en wat kun je allemaalquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
En anders laat je hem maar even praten met naatje, de alleskunner
En hoe bedoel je dit ?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:12 schreef c0nd0r het volgende:
Oh nee dat klinkt inderdaad gewoon als een eikel
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
Nu gaat meneer me proberen te zieken, ja je blijft maar thuis of ik zet je abonnement op je pa zijn naam, kun je dubbel betalen.
Hij blijft maar bezig, en dat ik maar normaal moet doen en het goed maken
noway op zon manier ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hem laten zien hoe het wel moetquote:
quote:[..]
En hoe bedoel je dit ?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]Serieus maak het gewoon uit als hij zo doet is hij het niet waard.
Gewoon nederland. Meneer zit ook op fok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
depri zijn, niks meer aandurven-
Yepzquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kan DW zo goed dansen?
Ja, dat wisten zequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En jullie wisten van elkaar dat jullie op FOK zaten?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
En jullie wisten van elkaar dat jullie op FOK zaten?
Wat wilde hij je pa laten doen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Veel succes. hij wil het mijn pa laten doen.
1. voetbal
2. ligt op bed.
3. die komt er voor geen goud uit
De vraag is dan: Houd je nog wel van hem?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
Veel succes. hij wil het mijn pa laten doen.
1. voetbal
2. ligt op bed.
3. die komt er voor geen goud uit
Word eens volwassen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
Id kaart verstoptkinderachtig maar dan kan hij me niet dwingen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:24 schreef Esmerallda17 het volgende:
Id kaart verstoptkinderachtig maar dan kan hij me niet dwingen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De vraag is dan: Houd je nog wel van hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |