ja maar ik vond het praten met mijn vriendin zo fijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Misschien opnieuw gaan praten met die goede vriend van je?
Of ff in het sma'tjes en huslers topic posten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Misschien opnieuw gaan praten met die goede vriend van je?
dat is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Of ff in het sma'tjes en huslers topic posten!
Het is dus (nog) niet uit met je vriendin? Waar wacht je nog op, ren naar haar toe/bel haar op/neem de eerstvolgende bus naar haar toe en ga met haar praten!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja maar ik vond het praten met mijn vriendin zo fijn.
jongens onder elkaar is wel leuk, maar niet serieus.
en ik ben nu ook gewoon bang mijn vriendin kwijt te raken of dat het niet meer wordt zoals eerst.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik denk niet dat die mij nu wilt zien nadat we bij haar door beidens schuld ruzie hebben gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het is dus (nog) niet uit met je vriendin? Waar wacht je nog op, ren naar haar toe/bel haar op/neem de eerstvolgende bus naar haar toe en ga met haar praten!
[..]
geen flauw idee waar je het over hebt en maakt me niet uit ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je kunt nu wel stug volhouden dat jullie beide schuld hebben aan deze ruzie maar daar schiet je dus geen ene balhaar mee op. Aangezien jij blijkbaar diegene bent die er compleet, helemaal zat van is, lijkt het me zeker geen slecht plan om voorzichtig een goed gesprek te voeren met haar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik denk niet dat die mij nu wilt zien nadat we bij haar door beidens schuld ruzie hebben gehad.
ik ben daar uiteindelijk maar kwaad weggegaan om erger te voorkomen, hoop dat ze dat begrijpt
Poging tot vreemdgaan?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef crazy987 het volgende:
kut met relatie wat ook mijn schuld was (poging tot vreemdgaan, gokverslaving).
mja maar ik wil haar eerst wel even rust geven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je kunt nu wel stug volhouden dat jullie beide schuld hebben aan deze ruzie maar daar schiet je dus geen ene balhaar mee op. Aangezien jij blijkbaar diegene bent die er compleet, helemaal zat van is, lijkt het me zeker geen slecht plan om voorzichtig een goed gesprek te voeren met haar.
nee niet echtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:46 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Poging tot vreemdgaan?
Je bent dus gewoon niet vreemd gegaan? Of wel?
Je schiet er zelf ook geen sliert mee op als je blijft zitten mekkeren over je problemen terwijl je zelf de controle hebt, je moet er alleen iets voor doen, praten dus. Óf je dwingt die goede vriend van je om eindelijk eens serieus te gaan doen, of je zet je 'goede bedoeling' voor je vriendin opzij en gaat een goed gesprek voeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mja maar ik wil haar eerst wel even rust geven.
[..]
nee niet echt
maar wel over gepraat over seks e.d.
ik weet hetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Je schiet er zelf ook geen sliert mee op als je blijft zitten mekkeren over je problemen terwijl je zelf de controle hebt, je moet er alleen iets voor doen, praten dus. Óf je dwingt die goede vriend van je om eindelijk eens serieus te gaan doen, of je zet je 'goede bedoeling' voor je vriendin opzij en gaat een goed gesprek voeren.
Vertel dat haar maar, in plaats van hier op FOK! Sms haar anders, of spreek haar voicemail in. Hoe eerder, hoe beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:59 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik weet het
ik hoop dat ze morgenavond wil praten
ik heb spijt van de dingen die ik heb gedaan en dat kan ik niet terugdraaien.
ik weet ook niet meer waarom ik het deed.
maar als ik het kon overdoen, dan zou ik dat niet meer doen
ze zit hier op fok en ze praat met me op msn, gelukkig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Vertel dat haar maar, in plaats van hier op FOK! Sms haar anders, of spreek haar voicemail in. Hoe eerder, hoe beter.
Had haar meteen een PM gestuurd dan, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ze zit hier op fok en ze praat met me op msn, gelukkig.
had haar al gelijk gesmst toen ik terugwasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Had haar meteen een PM gestuurd dan, maar dat terzijde.Goedmaken jij!
probeer ik ookquote:
Was ook niet op jou gericht... dat weet gekruldemondhoek ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen flauw idee waar je het over hebt en maakt me niet uit ook
En, TS, al een stukje vrolijker geworden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:34 schreef crazy987 het volgende:
[..]
had haar al gelijk gesmst toen ik terugwas
[..]
probeer ik ook
oh okequote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was ook niet op jou gericht... dat weet gekruldemondhoek ook
nee ik heb nog een goed gevoel dat het goedkomt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:52 schreef Geniale het volgende:
Ik zou je horizon verbreden en je op meerdere meiden richten. Het zou een beetje triest zijn als je eigenwaarde en welzijn moet afhangen van een enkele meid.
Anders ga je gewoon vreemd, kan jou het schelen.
een beetje maar niet echt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:52 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
En, TS, al een stukje vrolijker geworden?
Hoe ging het met je vriendin en wat zei ze? Misschien fijn om te melden, aangezien je dit topic zelf geopend hebt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
oh oke
[..]
nee ik heb nog een goed gevoel dat het goedkomt.
en nee, ik ga niet vreemd.
[..]
een beetje maar niet echt.
lig apollo 13 te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |