WAAR KEEK JE DAN NAAR?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef justmattie het volgende:
Juist. Toen ik weg ging daarvoor niet
Geen idee.quote:
WAT LEUK!!!quote:
PICSquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:46 schreef c0nd0r het volgende:ik heb net nog een Beesie aan een hond vast gemaakt
Niet normaal wat voor spelfouten jij maaktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niet normaal hoe moslims en buitenstaanders de koran verkeerd intepreteren
Nederlands is niet mijn sterkste vakquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spelfouten jij maakt
Hij heeft wel gelijk though.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Niet normaal wat voor spelfouten jij maakt
Zo hey... Ik wist dat vrouwen ze namen gaven maar 'george' is wel een nieuwe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme, monteur beloofd mij dat ik dit weekend George terug zou hebben.
Mooi niet dus
En waarom breng je überhaupt je vib naar de monteur?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zo hey... Ik wist dat vrouwen ze namen gaven maar 'george' is wel een nieuwe.
Ik denk dat zijn post een aanloop was naar betweterige posts, dus ik ga er niet op in.quote:
1 daar van was gratis omdat ik bij de AH werk. Voor de rest was het best duur boodschappen doen. MAar het was het waard.quote:
Bring it on bitch, ik heb hem van voor naar achter en weer terug gelezen dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn post een aanloop was naar betweterige posts, dus ik ga er niet op in.
Ja iedereen dus. Kun je nagaan....quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:47 schreef naatje_1 het volgende:
Het is niet normaal hoe moslims en buitenstaanders de koran verkeerd intepreteren
Het is een avond om Engeland - Verenigde Staten te kijken. Ik zit de hele dag al WK wedstrijden te kijken!!!!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bring it on bitch, ik heb hem van voor naar achter en weer terug gelezen dus
Maar het is inderdaad niet een avond voor discussies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |