Daar is nu toch een knopje voor?quote:
Het ligt er aan welke lay-out je gebruikt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is nu toch een knopje voor?
OT: moe en keelpijn. Weekend doorkomen met dropjes, trachitol en veel thee
heb hem wel maar vind: tvp'tje gewoon leuk...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan welke lay-out je gebruikt.
En soms wel...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef heavenstar het volgende:
OT: soms is geluk niet zo ver van huis....
Dat jaquote:
je hoeft me niet te missen... ben gewoon onlinequote:
Hier ook, mede door ditquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Miam het volgende:
god, lekker!
lekker hoor!quote:
Beter gaan wij dan, ik zit ook thuisquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
bezoek weg, en dan ist ineens een zaterdagavond thuis alleen op de bank, das lang geleden...beetje balend dus dat ik niet op stap kan
mja de enige reden dat ik niet kan gaan is omdat ik blut ben dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter gaan wij dan, ik zit ook thuis.
De meeste vrouwen zijn goed in het aftroggelen van drankjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja de enige reden dat ik niet kan gaan is omdat ik blut ben dus
whaha, ja dat klopt maar zo zit ik niet in elkaar...en daarbij drink ik veels te snel hahahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn goed in het aftroggelen van drankjes.
Da's kut.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef zwartedoos het volgende:
zwaar gefrustreerd, zoveel gevoelens en vragen en ik kan ze niet kwijt![]()
nou dan voel je je iedere dag wel goed...quote:Op zondag 13 juni 2010 07:12 schreef EggsTC het volgende:
Ik voel me goed zodra heavenstar er weer is.
Deadmau5!quote:
Ai, beterschap!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:22 schreef Yuki het volgende:
Geen koorts meer, wel verhoging en meer pijn dan gisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |