Daar is nu toch een knopje voor?quote:
Het ligt er aan welke lay-out je gebruikt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is nu toch een knopje voor?
OT: moe en keelpijn. Weekend doorkomen met dropjes, trachitol en veel thee
heb hem wel maar vind: tvp'tje gewoon leuk...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan welke lay-out je gebruikt.
En soms wel...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:03 schreef heavenstar het volgende:
OT: soms is geluk niet zo ver van huis....
Dat jaquote:
je hoeft me niet te missen... ben gewoon onlinequote:
Hier ook, mede door ditquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:52 schreef Miam het volgende:
god, lekker!
lekker hoor!quote:
Beter gaan wij dan, ik zit ook thuisquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:34 schreef zwartedoos het volgende:
bezoek weg, en dan ist ineens een zaterdagavond thuis alleen op de bank, das lang geleden...beetje balend dus dat ik niet op stap kan
mja de enige reden dat ik niet kan gaan is omdat ik blut ben dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter gaan wij dan, ik zit ook thuis.
De meeste vrouwen zijn goed in het aftroggelen van drankjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
mja de enige reden dat ik niet kan gaan is omdat ik blut ben dus
whaha, ja dat klopt maar zo zit ik niet in elkaar...en daarbij drink ik veels te snel hahahahaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
De meeste vrouwen zijn goed in het aftroggelen van drankjes.
Da's kut.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef zwartedoos het volgende:
zwaar gefrustreerd, zoveel gevoelens en vragen en ik kan ze niet kwijt![]()
nou dan voel je je iedere dag wel goed...quote:Op zondag 13 juni 2010 07:12 schreef EggsTC het volgende:
Ik voel me goed zodra heavenstar er weer is.
Deadmau5!quote:
Ai, beterschap!quote:Op zondag 13 juni 2010 09:22 schreef Yuki het volgende:
Geen koorts meer, wel verhoging en meer pijn dan gisteren
Hopelijk vanavond nog even trainen, voordat die duitsers moeten voetballen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:25 schreef Houniet het volgende:
Wow best goed geslapen. Nu dat verslag afmaken en dan heerlijk chillen. Voel me best goed.
en dan lukt slapen? Heb afgelopen nacht dus een klote nacht gehad door .. ja.. stress zeg maar...quote:
Nee, het slapen is de laatste tijd dan ook waardeloos.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en dan lukt slapen? Heb afgelopen nacht dus een klote nacht gehad door .. ja.. stress zeg maar...
?quote:
quote:
anderhalf jaar uitzendkracht zijn... nu word ik duur, en komt er een nieuwe, goedkope op mijn oude plekjequote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef fiooon het volgende:
Ik voel me treurig omdat Nederland de eerste wedstrijd van het WK verloren heeft
ik was met mijn 2 beste vrienden dus kon met de auto meequote:Op maandag 14 juni 2010 21:30 schreef scrub_nurse het volgende:
je moet ook voorzichtig doen met je rug!kan niemand je boodschapjes ff doen voor je?
Boefje?quote:
Nee idd, daar ben ik wel blij mee. Ben een stuk rustiger nu.. en mijn mailbox aan het opruimen (wow, ik doe zoveel an sich nuttige dingen, alleen niet dat wat moet ^^ ).quote:Op maandag 14 juni 2010 22:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Boefje?![]()
![]()
Dat ik aangeschoten ben betekent niet dat ik geen goede adviezen meer geef trouwens.
ja idd jammer dat die Denen scoorden...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:06 schreef fiooon het volgende:
Ik voel me treurig omdat Nederland de eerste wedstrijd van het WK verloren heeft
Proost!quote:Op maandag 14 juni 2010 23:51 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ik ook
*borrelpakt. U ook een glaasje?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:08 schreef Delan het volgende:
jarig, moe, iemand heel erg missend maar goed!!
Medicijnen helpen nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 07:38 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Dat maar medicijntjes heeft, slaperig en au aan oog
quote:
kreeg gister maar n halve sms van jouquote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef laforest het volgende:
Ik kom er net achter dat je met een telefoon ook kunt "tweeten" en dat je met je vingers het scherm kunt laten bewegen en van allerlei science fiction dingen kunt doen. Ben even stil... damn ik ben ouderwets zeg.
Ik dacht dat het zo'n star trek ding was.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:37 schreef laforest het volgende:
Ik kom er net achter dat je met een telefoon ook kunt "tweeten" en dat je met je vingers het scherm kunt laten bewegen en van allerlei science fiction dingen kunt doen. Ben even stil... damn ik ben ouderwets zeg.
Ik dacht dat het zo'n star trek ding was.
Het is wel de dag voor hooikoorts zeg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:21 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Nog meer hooikoortsers, sterkte allemaal!
en straks als het seizoen voorbij is veel honing eten, bouw je resistent mee op
Kamille thee zetten, zakje af laten koelen en dat op je ogen leggen.quote:
En 's ochtends dan dat je ogen dichtgeplakt zitten.. en ongecontroleerd leegloopt via je neusquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Het is wel de dag voor hooikoorts zeg.
In Ierland ook iedereen aan het snotteren.
Dat kan ik toch niet op het werk doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:46 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Kamille thee zetten, zakje af laten koelen en dat op je ogen leggen.
Ja vanochtend was het mijn neus, nu mijn ogen. Bleghquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En 's ochtends dan dat je ogen dichtgeplakt zitten.. en ongecontroleerd leegloopt via je neus.
en je inbox zit vol
Niet meer, er is ruimte voor 1 berichtjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:47 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
En 's ochtends dan dat je ogen dichtgeplakt zitten.. en ongecontroleerd leegloopt via je neus.
en je inbox zit vol
1 oog dan en afwisselen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet op het werk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |