Ok, Zembla misschien niet, maar een wetenschappelijk programma als labyrint neem ik toch wel serieusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef mirved het volgende:
Ik heb VVD gestemd maar kon me wel vinden in Wilders zijn migratie standpunten. Niet uit angst. Maar uit irritaties die ik dagelijks ervaar.
Het kan ook natuurlijk zijn dat er mensen zijn die dagelijks angst ervaren en daar iets aan willen doen. Geloof niet dat die angst er is gekomen door wilders. Wilders is een gevolg van die angst. Verder zou ik docu's van de publieke omroep niet te serieus nemen. Ook de PO heeft vaak een agenda.
Want, beste lezers, de Publieke Omroep is over van 'gekleurde berichtgeving' naar 'gewoon dingen verzinnen.'quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:17 schreef mirved het volgende:
Verder zou ik docu's van de publieke omroep niet te serieus nemen. Ook de PO heeft vaak een agenda.
Ik ben blij dat je ook D66 hebt gestemd.quote:
Daar mag jij van mij heel blij om zijn!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:27 schreef 54cm het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je ook D66 hebt gestemd.
Ts heeft dus gelijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:48 schreef Nipples het volgende:
Angst geeft betere overlevingskansen dan naïviteit
Angst is een slechte raadgever.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:48 schreef Nipples het volgende:
Angst geeft betere overlevingskansen dan naïviteit
Nee, niet in de context zoals omschreven in de OP. Er zijn verschillende vormen van "angst".quote:
En waarom wil je die economische vrijheid dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik denk niet dat het voor mij klopt. Ik stem niet uit angst op de VVD maar omdat ik toe wil naar meer economische vrijheid.
Omdat ik vind dat mensen zelf moeten kunnen beslissen waar ze hun geld aan uitgeven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En waarom wil je die economische vrijheid dan?
Zemblaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:13 schreef naatje_1 het volgende:
Zembla: http://player.omroep.nl/?aflID=10892789
Labyrint: http://player.omroep.nl/?aflID=10711685
Note: ik heb hier al eerder een topic over geopend, maar dat was tijdens de gemeenteraadsverkiezingen en zonder zembla.
goedemiddagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zembla
Dat is wel zo objectief!
Oh ja, wake-up call, de PVV is niet rechts.
+1 scherpquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef TimMer1981 het volgende:
Links Nederland is ook bang voor de PVV; er werd zelfs links gestemd "om maar tegengas aan de PVV te geven". Kennelijk stemt links dus ook uit angst.
Kort samengevat: zinloze discussie.
Hmm, daar heb je misschien een puntquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef TimMer1981 het volgende:
Links Nederland is ook bang voor de PVV; er werd zelfs links gestemd "om maar tegengas aan de PVV te geven". Kennelijk stemt links dus ook uit angst.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zembla
Dat is wel zo objectief!
Oh ja, wake-up call, de PVV is niet rechts.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het hele programma van de PVV is gekopiëerd van de SP en daar hebben ze het kopje migratie bijgegooid, wat hun weer rechts maakt.
Precies.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef TimMer1981 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |