Vertaling gaarne.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Waar nog de regel geldt uit de napoleontische tijd: si l'on refriche les malheurs du calnotage, entrez après degoumante d'ailleurs.
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Dit is het slowchattopic van TTK, Feestkabouter.
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
D'r staat toch LPT (langzaampraattopic)?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat had ik dan in slank moeten doen, want ik heb hier geen foto's gezien.
Het ziet er erg gezellig uit.
Gewoon k_man negeren, ik wil de foto's ook zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af..
Maar bedankt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Dat linkje wilde ik ook posten, tot ik zag dat Liene het topic al gevonden had.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2010 03:39:32 ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ziet er goed uit DaD! Vrouwelijk uiteraard, maar op een goede manier, mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met ons kluswerk gaat het goed hoor, al het grote werk is klaar. Nu alleen nog de details enzo.
Ik zal eens even kijken of ik een foto van de keuken hier kan plaatsen
(Die gaat k_man zeker rillingen bezorgen)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
Heb ik ook over getwijfeld, inderdaad. Maar met het oog op de koude wintermaanden heb ik besloten om de enige radiator niet te bedekken. Ik ben nogal een koukleum en ik heb alle warmte nodig die ik kan krijgen. Er is ten slotte ook niemand meer om me op te warmenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.
Eigenlijk had dwerg zelf een goeie grap willen maken, maar ik heb het ontraden omdat ik het topic nogal stom vond worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
Ik heb net iets gepost.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:31 schreef sigme het volgende:
Lienekien, kan jij in Slank niet even ons uit het loosprobleem helpen?
Ik denk niet dat Danny meeleest, dus ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
TVP'en mag hier toch nog steeds?
Ik ben gevleid, JAM. Koffie, bier of vrouwen met dikke billen lust ik graag en over theater is ook wel het een en ander te zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef JAM het volgende:
Ringo,- mag ik jou eens uitnodigen voor een koffie of een biertje? Dan oudehoeren we wat over vrouwen met dikke billen en een theaterstuk.
Ah, ze doen in elk geval mee aan de goede oude metaltraditie om je band naar gruwelijke, onsmakelijke dingen te vernoemen.quote:
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Frollo het volgende:
Dat Spotify is trouwens helemaal zo gek nog niet.
Ter compensatie heb ik gisteren sinds lange tijd weer eens de blasfemie van Type O Negative opgezet.quote:
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.
Dr zijn wel plugins voor, mijn Creative Zen kon ik ooit wel doorzetten naar (toen nog) audioscrobble, en mijn ipod (die ik volgens mij al een paar maanden kwijt ben) werd ook ondersteund.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.
Daarom draai ik op mijn mp3-speler (die niet kan scrobbelen, ik zou althans niet weten hoe) alleen luisterboeken.
Raar, ik weet het.
Nou, het zit zo, ik gebruik een oude Nokia N96 van mijn echtgenote als mp3-speler. Een halfuurtje per week, als ik de bovenverdieping stofzuig. Het is te veel moeite om daarvoor helemaal te gaan uitzoeken of er plugins voor zijn en hoe ik die installeer.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dr zijn wel plugins voor, mijn Creative Zen kon ik ooit wel doorzetten naar (toen nog) audioscrobble, en mijn ipod (die ik volgens mij al een paar maanden kwijt ben) werd ook ondersteund.
En wie heeft het toen verknald?quote:Op maandag 14 juni 2010 12:13 schreef Lienekien het volgende:
Dit exemplaar heeft zich hier al eerder gewaagd.
Haha, Tokkie!quote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vandaag ook vrij genomen.
Om geheel andere redenen.
Nu heb ik straks een reputatie op het werk.
Je zult maar morgen stomtoevallig ziek zijn, dat is nog funester voor je reputatie.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Gellius het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:16 schreef Gellius het volgende:
quote:Op maandag 14 juni 2010 13:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je zult maar morgen stomtoevallig ziek zijn, dat is nog funester voor je reputatie.
Heerlijk, hier kan geen Heimat-marathon tegenop.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Gellius het volgende:
Voelen jullie je ook al zo lekker elitair, jongens?
Ik had hem zo snel niet herkent, maar iddquote:Op maandag 14 juni 2010 13:48 schreef Gellius het volgende:
Dat is inderdaad ook een superieur elitaire hobby, DO. Echt weer iets voor jou.
Een collega heeft de radio aangezet. Nu kan ik straks niet meer in zalige onwetendheid het pand verlaten en proberen aan de gezichten van de mensen af te lezen of 'we' gewonnen of verloren hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:37 schreef Gellius het volgende:
Voelen jullie je ook al zo lekker elitair, jongens?
Ik bevader liever mannen. Of, exacter gesteld, knulletjes.quote:Op maandag 14 juni 2010 12:07 schreef Gellius het volgende:
Baboon! Bevaderschapalert!
Wij kregen de doelpunten mede door getoeter van buiten.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:41 schreef Gellius het volgende:
Ik ook hoor. Ik heb het van horen zeggen.
Ja, in 2005 zijn we een week in New York City geweest en in 2008 hebben we 16 dagen door New England en zuidelijk Ontario getoerd. Het heerlijkste van die laatste trip was de totale vrijheid. We hoefden ons alleen maar druk te maken over waar we die avond zouden slapen en voor de rest was het gewoon een beetje rondrijden. Pics hier.quote:
Naar die streken zou ik ook wel heen willen. Ik ben gek op heuvels en bossen.quote:Als ik aan Canada denk, denk ik aan woudlopers, hopmannen, cherry pie en maple syrup. En aan Twin Peaks,.
Waar zat je aan te denken?quote:Misschien wordt het hier eens tijd om een tas in te pakken en de bus te nemen naar een of ander oord in het oosten van Europa. Het mag wel weer.
Baskenland, en alles richting en inclusief Galicië vond ik ook erg leuk. En niet zo warm.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef NoCigar het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarheen. graag advies. Is Zuidwest Frankrijk leuk? Mij leek er weinig aan, m.u.v. misschien van het Pyreneeën-gebied, maar ik ken het niet. Of toch Engeland. The Fat Duck of Mugaritz? Oxford of Lourdes? Noord Wales of Baskenland? Bordeaux of the Cotswolds? Pfff, wat een zorgen.
Die doet er lang over zeg 17:30 -9:00. Bij Calais-Dover verveel ik me al. Maar daar valt overheen te komen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:04 schreef Lienekien het volgende:
Wat vind je leuk om te doen op vakantie? De overtocht naar Engeland via Dover is goed te doen. Voor Schotland zouden we weer op de ferry naar Newcastle moeten. Doen we vast nog wel een keer, maar ik vond het geen feestje.
Bedankt, namens het poesje van de dag!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef DaMart het volgende:
Voor Frollo: het hert(je) van de dag!
[ afbeelding ]
Maar serieus, waar heb je die gevonden? Kon je zo dichtbij komen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:48 schreef DaMart het volgende:
Voor Frollo: het hert(je) van de dag!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bedankt, namens het poesje van de dag!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar serieus, waar heb je die gevonden? Kon je zo dichtbij komen?
Ja. zo leep zijn ze wel.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef DaMart het volgende:
Het poesje van de dag kent de verkeersregels wel beter dan hert, zo te zien. De poes kijkt tenminste nog even of er gene verkeer aankomt voordat hij oversteekt.
Tof zeg. Lijkt me heel bijzonder om mee te maken.quote:Dat beestje lag in het gras langs het wandelpad in het Waterleidingduin. Ik kon tot op iets meer dan een meter afstand komen en het hert bleef rustig liggen. Dus nam ik maar een paar foto's (wel ingezoomd), want de kans dat je zoiets nog eens tegenkomt is niet erg groot.
Bizar. Normaal gesproken zijn die beesten heel schuw, toch?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:18 schreef DaMart het volgende:
Dat beestje lag in het gras langs het wandelpad in het Waterleidingduin. Ik kon tot op iets meer dan een meter afstand komen en het hert bleef rustig liggen. Dus nam ik maar een paar foto's (wel ingezoomd), want de kans dat je zoiets nog eens tegenkomt is niet erg groot.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:57 schreef DO2 het volgende:
DM? Frollo? Iemand?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:35 schreef DO2 het volgende:
[..]
Bizar. Normaal gesproken zijn die beesten heel schuw, toch?
Was ie ernstig gewond, of zo?
Of de traditie van 'op de boot neem je je auto mee'.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:35 schreef ShadyLane het volgende:
Het kan zijn dat ik een milieubewuste "niet vliegen binnen Europa"-traditie in dit topic heb gemist, maar Ryanair vliegt spotgoedkoop op Glasgow.
Spaans Baskenland lijkt me ook geweldig en Galicie ook.
Nog 2,5 maand geduld hebben...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:13 schreef Frollo het volgende:
Bedankt, namens het poesje van de dag!
[ afbeelding ]
Ik zou er keihard op gaan stampen. Ja, ik heb hem toch gevonden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral erg jong, denk ik, hooguit een paar weken oud, en nog niet bekend met gevaar, of nog niet in staat om te vluchten. Waarschijnlijk ook te afhankelijk van zijn/haar moeder nog. Het gebeurt wel vaker dat een moederhert een jong even achterlaat, terwijl ze in de buurt zoekt naar voedsel. Die jonkies blijven dan netjes liggen waar ze zijn achtergelaten.
De indruk wordt dan al snel gewekt dat zo'n beestje verlaten of ziek is, en sommige mensen maken dan de fout om het beestje aan te raken. Daarmee geef je je eigen geur af op het jonge dier, en als de moeder dan terugkomt, ruikt het jong anders. Dan is de kans groot dat ze het jong verstoot en de kans dat het dier het overleeft, erg klein zijn.
Is dit nou een matige grap?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 15:18 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik zou er keihard op gaan stampen. Ja, ik heb hem toch gevonden?
Lijkt me fantastisch. Toffe foto's.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:45 schreef Frollo het volgende:
Ja, in 2005 zijn we een week in New York City geweest en in 2008 hebben we 16 dagen door New England en zuidelijk Ontario getoerd. Het heerlijkste van die laatste trip was de totale vrijheid. We hoefden ons alleen maar druk te maken over waar we die avond zouden slapen en voor de rest was het gewoon een beetje rondrijden. Pics hier.
quote:Naar die streken zou ik ook wel heen willen. Ik ben gek op heuvels en bossen.
Slowakije. Vanwege 'slow'. Dat móet een puik land zijn. Waar de boerinnen je nog toelachen vanaf de kant van de weg, waar vrouwen in dartele jurken en met wapperende vlechten voorbijgangers versgeplukte aardbeien aanbieden en glazen roomzoete melk; waar je in verlaten boomgaarden middagdutjes kan doen, waar het bier door god's trouwe slaven zelf wordt gebrouwen, waar men 's avonds onder luid gejuich de fles vuurwater uit de kast trekt, waar zelfs de roodborstjes het volkslied kunnen meezingen. Slo-wa-kij-e.quote:Waar zat je aan te denken?
Whehehe.quote:
Lees je de Attische Nachten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
In het boek dat ik op aanraden van SL lees komt ene Gellius voor. Het lijkt me een naar heerschap.
Er is een mooi verhaal van Willem van Toorn, waarin men havencafés afstruint op zoek naar een neger. Actrices en andere hoeren vind je daar ook wel, denk ik, maar die kwamen in het verhaal niet ter sprake.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:15 schreef Gellius het volgende:
Waar zoek je, JAM. In havencafés?
Ik heb vannacht meer geslapen dan in de paar nachten ervoor bij elkaar!quote:
De kindertjes in Afrika, die hebben geeneens een tandarts!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik dacht 'ik wacht even met ontbijten tot nadat ik naar de tandarts geweest ben' maar nu mag ik een uur niet eten en drinken.
Ik lees mee in twee slowchats, hoewel die van CUL niet is bij te houden, dus ik scroll er meestal doorheen. En verder heb ik maar een paar subforums op actief staan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, jij leest ook overal mee, of niet?
CUL gaat inderdaad te hard de laatste tijd. En het gaat ook nergens over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik lees mee in twee slowchats, hoewel die van CUL niet is bij te houden, dus ik scroll er meestal doorheen. En verder heb ik maar een paar subforums op actief staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
CUL gaat inderdaad te hard de laatste tijd. En het gaat ook nergens over.
Ik kom je gewoon overal tegen! Maar dat vind ik gezellig hoor..
Ik ga in augustus een paar dagen weg, maar ik ben ook gewoon vrij blut na de verhuizing.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:27 schreef sigme het volgende:
Er komen altijd weer nieuwe katten, D&D. Maar waarom zou het te vroeg zijn? Je woont er, veel meer eisen zijn er niet. Of heb je een grote lange zomervakantie gepland?
Ah ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het gaat erom of ik twee katten ga nemen van Cat22, een moederpoes en haar dochtertje. Ik denk alleen dat het allemaal net iets te vroeg komt.
Bij mij heeft dat toch echt anders uitgepakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:28 schreef Gellius het volgende:
Het is zo jammer dat de bevallige opgegroeid is in een kampeergezin en dus voorgoed onder het valse idee leeft dat dàt leuke vakanties zijn.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Alleen had ik me wel al verheugd op een kitten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:04 schreef Lienekien het volgende:
Katten hoeven in aanschaf niks te kosten, maar in het onderhoud kan het nog wel een beetje tegenvallen.
Mijn tip voor nu is: neem geen overhaaste beslissing.
Ik zou je een redelijk bedaarde volwassen kat aanraden, die eraan gewend is om binnen te blijven en die goed alleen kan zijn.
Nu is dat nog niet zo erg. Maar ik ben zo onvoorzichtig geweest mij op het onzekere pad der gezinsuitbreiding te begeven. Ik realiseer me nu pas welk een levensgevaarlijk monstrum ik daarmee tevens in het leven geroepen heb: de coalitie. Nu zijn we nog met zijn tweeën en eindigt ieder belangenconflict in een patstelling (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:04 schreef DO2 het volgende:
[..]
Bij mij heeft dat toch echt anders uitgepakt.
Dus zo vanzelfsprekend is dat helemaal niet.
Ze heeft waarschijnlijk gewoon het kampeergen van haar ouders geerfd.
Ik dacht dat het over de aanschaf ging. Als er nou gewoon iemand een linkje had geplaatst, had ik me kunnen inlezen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:01 schreef Z het volgende:
En kat moet je onderhouden broer. Dierenartsen zijn enorm duur.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:09 schreef ShadyLane het volgende:
...dat is geweldig. Echt!
Strijkplanken zijn werkelijk ideaal om stokbrood op te snijden, Gellius!quote:
Die liefde voor het negentiende-eeuwse gaat zelfs zo ver dat ik, als mede-kampeerhater, keihard word buitengesloten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef Gellius het volgende:
Heeft iemand het emailadres van de steungroep Mannen met Kampeervrouwen?
Hé, je bent er geweest? Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:30 schreef sigme het volgende:
Kamperen in Zuid Afrika en Namibië is mij prima bevallen, maar in het weekend worden sommige campings wel heel massaal bezocht door inboorlingen. Die niet voor de rust en stilte komen, maar voor een grote braai.
Vergelijkbaar, maar eindigend bij Vic Falls.quote:
Nou ja, weet je, zo'n kitten kost best veel tijd. In het begin vergt het toch wel wat 'opvoeding': er vooral veel bij zijn om het katje te laten wennen aan bijv. de kattenbak, dat planten niet zijn om in te poepen, gordijnen niet om wild in te springen, vazen niet om van de vensterbank te wippen, etc. Het is meer bijsturen dan opvoeden, eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Alleen had ik me wel al verheugd op een kitten..
Maar dan wil ik iedereen overal mee feliciteren! En ook overal over meekletsen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je mag ook gewoon in Slank posten hoor.. Maar bedankt! Ik ben zo opgelucht.
En ik weet wel dat je gelijk hebt over een kitten. Maar ze zijn zo leuk, die bolletjes wol.. Het zou alleen inderdaad niet verstandig zijn.
Ojé, nu heb ik het gedaan hoor. Ehm: "Steungroep voor mensen met Kampeerpartners?"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:53 schreef mane het volgende:
[..]
Die liefde voor het negentiende-eeuwse gaat zelfs zo ver dat ik, als mede-kampeerhater, keihard word buitengesloten.
[ afbeelding ]
Och, dat lijkt me zo heerlijk. Met beneden aan de heuvel een natuurcamping, waar je dan met het geweer van Sigme op mag schieten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
een hotel of, nog beter, een verlaten huisje met een grote boekenkast en drankkabinet.
Ik had er nog niet van gehoord, maar bij deze toegevoegd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:55 schreef sigme het volgende:
k_man, heb je Solitaire gelezen / mee? Geen literair hoogstandje, maar wel leuk gelezen te hebben als je in die buurt gaat rondreizen.
Het hoèft niet, k_man. Het is je eigen keuze. Je kunt nog terug.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:11 schreef k_man het volgende:
Nu moet ik dus wel naar zo'n winkel om een slaapmatje te kopen. Hu!
Nee joh, ik ben de mensenhater! We hadden een auto gehuurd, zijn op eigen gelegenheid rondgetrokken en hebben dus veruit de meeste bezienswaardigheden gemist, en die die we per ongeluk zagen waarschijnlijk verkeerd begrepen. Maar het was toch heel mooi.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:00 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik had er nog niet van gehoord, maar bij deze toegevoegd.
Heb jij nog gebruik gemaakt van allerlei excursiemogelijkheden? Rondvluchten, townships, dolfijnen, weet ik veel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |