Vertaling gaarne.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef Ringo het volgende:
Waar nog de regel geldt uit de napoleontische tijd: si l'on refriche les malheurs du calnotage, entrez après degoumante d'ailleurs.
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:03 schreef Lienekien het volgende:
Dit is het slowchattopic van TTK, Feestkabouter.
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
D'r staat toch LPT (langzaampraattopic)?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:29 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
had er dan niet een [SC] tag in de TT gemoeten?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Heiden! Barbaar! Conformist!
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat had ik dan in slank moeten doen, want ik heb hier geen foto's gezien.
Het ziet er erg gezellig uit.
Gewoon k_man negeren, ik wil de foto's ook zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik durf hier geen foto's te posten. k_man kraakt het geheid af..
Maar bedankt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Dat linkje wilde ik ook posten, tot ik zag dat Liene het topic al gevonden had.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2010 03:39:32 ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
A_R kan ik niets weigeren.. Hoe staat het met jouw verbouwing en heb je foto's van de keuken?
Ziet er goed uit DaD! Vrouwelijk uiteraard, maar op een goede manier, mooi gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met ons kluswerk gaat het goed hoor, al het grote werk is klaar. Nu alleen nog de details enzo.
Ik zal eens even kijken of ik een foto van de keuken hier kan plaatsen
(Die gaat k_man zeker rillingen bezorgen)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
Heb ik ook over getwijfeld, inderdaad. Maar met het oog op de koude wintermaanden heb ik besloten om de enige radiator niet te bedekken. Ik ben nogal een koukleum en ik heb alle warmte nodig die ik kan krijgen. Er is ten slotte ook niemand meer om me op te warmenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik kraak het niet af. Ik vroeg me eigenlijk alleen af of je niet liever gordijnen tot de vloer had gehad, gezien dat raam op de derde foto.
Eigenlijk had dwerg zelf een goeie grap willen maken, maar ik heb het ontraden omdat ik het topic nogal stom vond worden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef ShadyLane het volgende:
Zou jij een relatie met een dwerg kunnen aangaan?
Ik heb net iets gepost.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:31 schreef sigme het volgende:
Lienekien, kan jij in Slank niet even ons uit het loosprobleem helpen?
Ik denk niet dat Danny meeleest, dus ja.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:06 schreef I.R.Baboon het volgende:
TVP'en mag hier toch nog steeds?
Ik ben gevleid, JAM. Koffie, bier of vrouwen met dikke billen lust ik graag en over theater is ook wel het een en ander te zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:40 schreef JAM het volgende:
Ringo,- mag ik jou eens uitnodigen voor een koffie of een biertje? Dan oudehoeren we wat over vrouwen met dikke billen en een theaterstuk.
Ah, ze doen in elk geval mee aan de goede oude metaltraditie om je band naar gruwelijke, onsmakelijke dingen te vernoemen.quote:
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:50 schreef Frollo het volgende:
Dat Spotify is trouwens helemaal zo gek nog niet.
Ter compensatie heb ik gisteren sinds lange tijd weer eens de blasfemie van Type O Negative opgezet.quote:
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:53 schreef Z het volgende:
[..]
Fantastisch is het. Ik gebruik het al langere tijd via allerlei getruc met proxyservers maar dat hoeft nu gelukkig niet meer.
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:11 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou er eerst niet aan omdat ik dacht dat hij niet zou scrobbelen naar m'n last.fm.
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:21 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb een tijd spijt gehad toen ik veel cd's ging kopen en kinkFM ging luisteren, maar inmiddels heb ik er vrede mee. Bovendien verwacht ik ook niet dat mijn LastFM massaal bekeken wordt door groupies.
Dr zijn wel plugins voor, mijn Creative Zen kon ik ooit wel doorzetten naar (toen nog) audioscrobble, en mijn ipod (die ik volgens mij al een paar maanden kwijt ben) werd ook ondersteund.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het is voor mij een onverdraaglijke gedachte dat ik muziek zou luisteren die niet gescrobbeld wordt.
Daarom draai ik op mijn mp3-speler (die niet kan scrobbelen, ik zou althans niet weten hoe) alleen luisterboeken.
Raar, ik weet het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |