De tekst staat naar de cameraquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:41 schreef danielutrecht het volgende:
WTF nog een blooper? Ze is dus echt nep???
Als je kijkt naar de kwaliteit van de fipo, sepo en thipo, zal ik zeggen 'niet lang' - aangezien het niet echt anitagerelateerde berichten zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd hoe lang deze onzin door zal blijven gaan!
Zo gaat het al tig topics lang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de kwaliteit van de fipo, sepo en thipo, zal ik zeggen 'niet lang' - aangezien het niet echt anitagerelateerde berichten zijn.
Tssss, alleen omdat ik de anita-serie niet volgquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zo gaat het al tig topics lang.Newb.
Ja, en daar heb ik een hekel aan. Van die mensen die er na 10 delen is bij komen en dan gelijk poep gaan praten. Lees je eens in.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:02 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Tssss, alleen omdat ik de anita-serie niet volg
Hehehe wel sportief van haar om dit zo te zeggen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:06 schreef flexoo het volgende:
[ afbeelding ]
mensen doorlopen het is voorbijvolgende slachtoffer please
Bij mij komt dit over van dat het wel echt is, maar dat ze helemaal klaar is met het gepest en daarom doet alsof het nep is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:06 schreef flexoo het volgende:
[ afbeelding ]
mensen doorlopen het is voorbijvolgende slachtoffer please
Nu ben ik in de warquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bij mij komt dit over van dat het wel echt is, maar dat ze helemaal klaar is met het gepest en daarom doet alsof het nep is.
Wij hadden gister die blooper ontdekt, en nu doey zij net van dat dit nieuw is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:48 schreef HenkySpanky het volgende:
Als die Anita zelf een troll is dan falen we allemaal keihard.
LOL,quote:
Ze wilt gewoon dat wij stoppen met pesten dmv te doen of het nep is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
LOL,
Beste allemaal,
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op fok.nl maar het is zo goed geweest. Bedankt voor deze serie en volgens mij kan er wel een slotje op. Ik zal zo nu en dan nog eens komen gluren op fok.nl maar de vakantie komt er aan en mijn handen jeuken om andere projecten aan te pakken. Nogmaals dank voor de fun en leuke site. Veel liefs en groetjes,
Anita Collin
Ja iddquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dit zegt wel genoeg.Ik ben wel benieuwd wie de 'echte' Anita is.
Ik hoop dat we ooit de kans krijgen om wat vragen te stellen omdat ik wil weten wat er met die dikke snol is gebeurd die haar aanbid.
Jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:16 schreef CasB het volgende:
Maar: Als ze dan een troll is, loopt ze er dan in het echt ook zo bij?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:40 schreef Floxcie het volgende:
Het maakt niet meer uit of Anita echt of nep is, het gaat erom dat dit soort mensen nog rondlopen in Nederland!
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:51 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
LOL,
Beste allemaal,
Ik heb het erg naar mijn zin gehad op fok.nl maar het is zo goed geweest. Bedankt voor deze serie en volgens mij kan er wel een slotje op. Ik zal zo nu en dan nog eens komen gluren op fok.nl maar de vakantie komt er aan en mijn handen jeuken om andere projecten aan te pakken. Nogmaals dank voor de fun en leuke site. Veel liefs en groetjes,
Anita Collin
Zou het dan toch nep zijn?!?!?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
In die bloopers spreekt ze Michelangelo, kalk en fresco's WEL goed uit!
![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:31 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Zou het dan toch nep zijn?!?!?
Maar wanneer gaat ze die bobbel in haar jurk verklaren die we in dat filmpje te zien kregen?
Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt voor der.
Bekijk deze YouTube-video
Ja ik denk dat ik mijn buren die nu buiten een verjaardag vieren, morgen ook wat uit te leggen heb!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.
Je moet het ook niet zo hard zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.
Het stond gvd niet hard. Je moet blij zijn dat ik je alleen aansprakelijk stel voor 1400 euro voor de speakers.. mijn trommelvlies is ook beschadigdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo hard zetten.
Wat een kankerfilmpje.quote:
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef ToT het volgende:
Anita,
- Ben je de dochter van Bassie?
- Heb je ook een verfbrander in je make-upzakje?
- Laat eens een foto zien zonder al dat plamuur!
- Je doet dit soort dingen dus wel eens vaker? Heb je ook linkjes naar ouder materiaal van je?
Sommige mensen vinden het gewoon humor om zichzelf niet serieus te nemen en zich publiekelijk voor lul te zetten. Denk bijvoorbeeld maar eens aan een Gerard Joling en een Gordon enzo!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekken.
Ik bedoel zei heeft zich flink voor lul gezet op internet en wij hebben er een paar weken goed om kunnen lachen![]()
Anita is gewoon dom
Nee, jij zet jezelf voor paal met je beheersing van de Nederlands taal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekken.
Ik bedoel zei heeft zich flink voor lul gezet op internet en wij hebben er een paar weken goed om kunnen lachen![]()
Anita is gewoon dom
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, jij zet jezelf voor paal met je beheersing van de Nederlands taal.
Ik weet hoe je glitter oortjes kunt maken voor de zomer....quote:
Ze kijkt meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Binnen een kwartier stond ie op haar hyves
Ga je bijna denken ja. Het meest amusant vond ik dat de helft hier geloofde dat ze echt was.quote:
Ik denk dat bijna iedereen het wist maar gewoon meespeelde.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ga je bijna denken ja. Het meest amusant vond ik dat de helft hier geloofde dat ze echt was.
- 21 jaar
- frikandellen en appelmoes
- mijn manager
- met die lijntjes zie je er iets ouder uit, waardoor je de disco in mag
en dan nog denkt de helft hier dat ze het serieus meende.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef Snaavel het volgende:
Hallo, mijn naam is Operator3. Hoe kan ik u helpen?
anita:
hoi
Operator3:
hi
anita:
ik heb een uur geleden friet besteld, maar die is er nog niet..
Operator3:
heb je voor mij t ordernummer
anita:
nee, maar wel de persoon waar ik het bij besteld
anita:
sjonnie mijn man...
anita:
hij is nou nog steeds friet aan het bakken
Operator3 heeft het gesprek verlaten.
anita:
en is nog steeds niet klaar
W00t mijn paint zit erinquote:
Ik zou me moeten schamen. Ik zal gelijk net als jou woordenboeken gaan leren in een donker zolderkamertjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, jij zet jezelf voor paal met je beheersing van de Nederlands taal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ga je bijna denken ja. Het meest amusant vond ik dat de helft hier geloofde dat ze echt was.
- 21 jaar
- frikandellen en appelmoes
- mijn manager
- met die lijntjes zie je er iets ouder uit, waardoor je de disco in mag
en dan nog denkt de helft hier dat ze het serieus meende.
Ik denk dat het er om ging dat het niet handig is om mensen voor dom uit te maken in een post waarin je zelf spelfouten maakt!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:51 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Ik zou me moeten schamen. Ik zal gelijk net als jou woordenboeken gaan leren in een donker zolderkamertje.
[ afbeelding ] Zeikerd
Dat. En er is niets taalnazi's aan om te wijzen op het feit dat je zij niet eens goed kan schrijven. Dat is immers gewoon vanzelfsprekend dat je dat goed doet.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om ging dat het niet handig is om mensen voor dom uit te maken in een post waarin je zelf spelfouten maakt!(Tenzij je dyslectisch bent uiteraard.)
Het maken van een spelfout in 1 woord of je voor de hele wereld voor lul zetten op internet. Denk dat daar toch wel een heel verschil in zit qua domheidquote:Op zondag 13 juni 2010 11:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het er om ging dat het niet handig is om mensen voor dom uit te maken in een post waarin je zelf spelfouten maakt!(Tenzij je dyslectisch bent uiteraard.)
"zei", en "de gene", 2 fouten dus!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:28 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Het maken van een spelfout in 1 woord of je voor de hele wereld voor lul zetten op internet. Denk dat daar toch wel een heel verschil in zit qua domheidMaar altijd dat gezeur en gejammer om 1 spelfout
.
Dus als je iemand voor gek zet besef dan dat jij de grootste joke bent met je taal gebruik.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:37 schreef Flashbag het volgende:
[..]
oo sorie hoor ick sauw ut nooijt mir doen![]()
Volgens mij zet ze zichzelf voor gek maar okéquote:Op zondag 13 juni 2010 13:51 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Dus als je iemand voor gek zet besef dan dat jij de grootste joke bent met je taal gebruik.
Ga naar school en kom wat minder hier! Maak je jezelf niet zo belachelijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Volgens mij zet ze zichzelf voor gek maar okéAlleen dat gezeur om 2 spelfouten
![]()
Hij moet dankbaar zijn met iemand als jij. Je geeft hem gratis feedback en wat krijg je er voor terug?quote:
Het is toch wat met de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 13 juni 2010 13:58 schreef danielutrecht het volgende:
[..]
Hij moet dankbaar zijn met iemand als jij. Je geeft hem gratis feedback en wat krijg je er voor terug?
jeugtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:12 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Het is toch wat met de jeugt van tegenwoordig.
Wat doe jij op Fok? Jij hoort op het WK te zijn, aangezien je zo goed inkoppertjes kunt maken!quote:
ToT kijk! Mijn hamsterquote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat doe jij op Fok? Jij hoort op het WK te zijn, aangezien je zo goed inkoppertjes kunt maken!
dan gaat mijn haar door de warquote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat doe jij op Fok? Jij hoort op het WK te zijn, aangezien je zo goed inkoppertjes kunt maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |