quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha... beroep... die beste man heeft nog echt gewerkt...! altijd dingen gekocht en verkocht... Oude politie porsches opknappen en doorverkopen, LP's van de Bieb van groningen... En nu nog steeds heeft in Groningen een schuur staan met 10-12 motoren en nog een stuk of 6 in stukken...
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat hij in de koopvaardij zat ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!en hij heeft nog steeds een zeilboot, ligt nu in Barbedos...!
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!quote:
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!
ik zie geen problemen?!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveer
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!quote:
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!
ja maar...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?
Rumquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Ja, hophop, je bent al over tijd!quote:
maar dan blijft er nog genoeg over!!!quote:
slapen is overrated!quote:
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan blijft er nog genoeg over!!!
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!
die laatste drie heb ik hier ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die laatste drie heb ik hier ook.
Ze hebben wel een fucking megagrote hyperdeluxe wolkenkrabber in Vlissingen ja! Niet spotten met Vlissingen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zon...?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik ben fanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben wel een fucking megagrote hyperdeluxe wolkenkrabber in Vlissingen ja! Niet spotten met Vlissingen!
Ik vond het daarvoor toch mooierquote:
Hoe kan je het missen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor toch mooierAl heb ik dat ding nog nooit in het echt gezien
Ik heb de complete binnenstad gemistquote:
HA! PNWNED!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb de complete binnenstad gemistJa of niet. Maar iig, niet gezien.
Jawel!quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op plaatje twee inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
ja jonge en kijk hoe smal dat strand daar is!
Ja, maakt niet uit. Zodra het 20 graden is ga jij toch klagen dat het te warm voor Nederlanders is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jazon hier. [ afbeelding ]
[..]
Op plaatje twee inderdaad.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt zelfmoord plegen als ik niet in de dop was geweest
Blofquote:
Ik ben ook bij de deur blijven staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BlofGaaaaf! Maar dat is natuurlijk verplicht daar. Niveautje skihut dus
Ofwel, je moet heel dronken zijn om er überhaupt naar binnen te durven.
Maar wel Grolsch uut fles zie ik
quote:
En ook Brabant van Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BlofGaaaaf! Maar dat is natuurlijk verplicht daar. Niveautje skihut dus
Ofwel, je moet heel dronken zijn om er überhaupt naar binnen te durven.
Maar wel Grolsch uut fles zie ik
WANT DAAR BRANDT NOG LICCCCHHHHHTTTTTT!quote:
En ze geloofde me niet dat er in Den Haag altijd licht brandtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WANT DAAR BRANDT NOG LICCCCHHHHHTTTTTT!
Wij vroegen in Kopenhagen Oerend Hard aan en dat hadden ze gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef jna het volgende:
En toen ging ik "Oh Oh Den Haag" aanvragen, maar die draaide ze niet, de klootzakken
Ze weten gewoon van niks. Mijn opa gelooft nog steeds niet dat er zoiets is als nachtnet of een nachtwinkelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
En ze geloofde me niet dat er in Den Haag altijd licht brandt
Net 'm een keer in de trein danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze weten gewoon van niks. Mijn opa gelooft nog steeds niet dat er zoiets is als nachtnet of een nachtwinkel
Ik heb het spoorboekje al voor hem uitgeprint, maar hij blijft ontkennenquote:
Mijn opa wilt een iphone kopen. Omdat ik, als ik daar ben, altijd zo mooi de oplossingen van de kruiswoordpuzzel kan opzoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het spoorboekje al voor hem uitgeprint, maar hij blijft ontkennen
Hahahahaha, wat een heldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn opa wilt een iphone kopen. Omdat ik, als ik daar ben, altijd zo mooi de oplossingen van de kruiswoordpuzzel kan opzoeken
Hey, jij bent de persoon/oldbie waar de sc soms over praat, maar je postte niet meer toen ik actief hier postte.quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey, jij bent de persoon/oldbie waar de sc soms over praat, maar je postte niet meer toen ik actief hier postte.
Nice to meet you.![]()
Ga je op 1 juli op vakantie ofwat?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Ja, om het maar even officieel te maken; vanaf vandaag pakt Yesse haar oude taken weer op als waarneemster, na een tijd inactief te zijn geweestIk heb hier met veel plezier mijn taken uitgevoerd, maar aan alles komt een eind
Misschien tot de volgende stage en het ga jullie goed![]()
Oh, ik vond het wel een geslaagde binnenkomer eigenlijkquote:
IK NIETquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een geslaagde binnenkomer eigenlijk
quote:
Chagrijnquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Yesse het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld: "Ja elke keer als ik op hang geeft hij een bericht en dat wil ik weg hebben!![]()
" *kijkt op scherm; totale gesprekstijd 0:12 "Maar dat is gewoon hoe lang u heeft gebeld, dat is normaal."
Nee sorry, ik zit te leren, maar volgende keer misschienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in Vlaardingen in een wibra-telefoonwinkel staan
Volgende week!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zulke mensen zul je in Delft niet treffen!
Dat wil ik ook doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zit te leren, maar volgende keer misschien
Komen nu natuurlijk net al die tokkies langsquote:
Hear hear!quote:[..]
Dat wil ik ook doen(did I really say that?)
En Den Haagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zulke mensen zul je in Delft niet treffen!
Ik moest lachen!quote:
Begin de dag met een dansje. Begin de dag met een lach.quote:
Pics!quote:
Ze zijn echt niet goed daarquote:
Vast ter voorbereiding op de oorlog met Noord-Korea!quote:
Nou die nummer 8 is er klaar voor hoor. Die kan je zo een geweer en helm geven. Ik denk zelfs dat ie zonder helm gaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast ter voorbereiding op de oorlog met Noord-Korea!
Die gast maakt mij kapot man, wat een blok beton, wat een klasbak!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nou die nummer 8 is er klaar voor hoor. Die kan je zo een geweer en helm geven. Ik denk zelfs dat ie zonder helm gaat.
Gadver zeg, ik zit te lerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
echt vies. ala
[ afbeelding ]
[..]
2-3 graag
Ha-ha-ha.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je goed de structuur van het broodje bestuderen
Duurde lang voor je op dat excuus kwamquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben immunologie aan het doen en ik zie nergens schimmel zitten, dus puh
HAAAAAIquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Duurde lang voor je op dat excuus kwam![]()
hey Yessequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Duurde lang voor je op dat excuus kwam![]()
[..]
HAAAAAI
Jawel, ze was al de hele dag naar huis aan het gaan!quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, ze was al de hele dag naar huis aan het gaan!
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:29 schreef Puala het volgende:
* Puala biertje aan Luctor geeft
Proost, dat hebben we beide toch maar ff goed gedacht
Ik heb nu 15 punten in de poule van mijn werk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:32 schreef Yesse het volgende:
![]()
Ik heb gewoon 140 punten in de Oranje poule van hyves
![]()
Ik wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
bij hyves dan, helaas bij de poule voor geld niet
Moet je ook niet gaan zitten, luie Suriquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:04 schreef jna het volgende:
[..]
Maar dat over het zand slepen schuurt zo
Dan ben ik ook nog helemaal niet gaan zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je ook niet gaan zitten, luie Suri
Hapquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Dan ben ik ook nog helemaal niet gaan zitten
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:17 schreef jna het volgende:
Iemand het nieuwe album van eminem al gehoord?
Ja, nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
Treinverkeer gaat ook weer lekker rond Utrecht trouwens
Neequote:
Gelukkig niet, maar ik wacht op iemand die dat wel moetquote:
Kan je lang wachten denk ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar ik wacht op iemand die dat wel moetWordt nog lachen
Mwa, de treinen vanuit Utrecht rijden wel weerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
Kan je lang wachten denk ik![]()
Ik hoop voor je dat het geen chick is
Om naar Rotterdam te gaan? Kan ik me niet voorstellenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
Wat een faalprojectRijden er eindelijk treinen vanuit Utrecht, zitten ze overvol
Ik geloofde het ook niet, maar het schijnt echt zo te zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 00:16 schreef jna het volgende:
[..]
Om naar Rotterdam te gaan? Kan ik me niet voorstellen
Vreselijk inderdaad....quote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die oude mensen op je hyves achterlaten
No shitquote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen die oude mensen op je hyves achterlaten
Je moet doen waar je goed in bentquote:
Want ze komen hardquote:Op zondag 13 juni 2010 17:48 schreef Bravebart het volgende:
Kijk ze rennen, die donkere jongens!
MMach heeft er ook eenquote:Op zondag 13 juni 2010 18:46 schreef jna het volgende:
Boh, ik wil ook een A-team waggy
[ afbeelding ]
221 punten in totaalquote:
Zeer netjes.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:10 schreef DjRex89 het volgende:
Avond!
Weekendje centre parks was echt mega![]()
![]()
Kempervennequote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben Duitsland - Australië kijken
quote:
Zeker die ene met dat sub-tropisch zwemparadijs?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]![]()
God, ik vergeet altijd die namen waar ik geweest ben* schaamt zich
Nee, die zonder, duh!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:33 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker die ene met dat sub-tropisch zwemparadijs?
Nee, die met die huisjes en die jankende kinderenquote:
Er is iig zat te doen, al hebben we het grootste deel van het weekend in het zwembad gelegenquote:
Het ski-complex is tofquote:Op zondag 13 juni 2010 20:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er is iig zat te doen, al hebben we het grootste deel van het weekend in het zwembad gelegen
Daar zijn we niet geweest.. Het moet niet te actief worden hequote:
Ah, daar is mijn wandelende databank. Kempervennen niet toch?quote:
Nee niet Kempervennen.. Moet goed nadenken waar dan wel ook al weer... Volgens mij het Meerdal..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, daar is mijn wandelende databank. Kempervennen niet toch?
Het enige wat ik onthouden heb was de wildwaterbaanquote:Op zondag 13 juni 2010 20:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee niet Kempervennen.. Moet goed nadenken waar dan wel ook al weer... Volgens mij het Meerdal..
En de pizzaria!!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het enige wat ik onthouden heb was de wildwaterbaanOh en dat er smeer aan m;n broek zat.
Het was lichtelijk sarcastischquote:
Sinds wanneer gebruik jij PI'squote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Weiss ich doch!(zie PI
)
2-0 zo moet het blijven graag
Since alwaysquote:
Ja nu hoeft het niet meer.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Bravebart het volgende:
2-0! Oh, dan zet ik de tv ook maar ff aan
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
Since always![]()
[..]
Ja nu hoeft het niet meer.
Ach, mij lukt het ook niet te best, maar ik ga een poging wagenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij kan dat welWaarom kan ik dat toch niet
Bij die wildwaterbaan heb ik mn teen opengehaaldquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het enige wat ik onthouden heb was de wildwaterbaanOh en dat er smeer aan m;n broek zat.
1 keer maar?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij die wildwaterbaan heb ik mn teen opengehaald
Die zorgt inderdaad voor veel kwaaltjes enzo ja...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij die wildwaterbaan heb ik mn teen opengehaald
Die 3 puntjesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zorgt inderdaad voor veel kwaaltjes enzo ja...
quote:
Zolang hij maar niet vol zit met van die rotkindjesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die zorgt inderdaad voor veel kwaaltjes enzo ja...
Ik kwam er altijd bont en blauw uitquote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Een paar andere maten hadden wat schrammen opgelopen maar meer niet..
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kwam er altijd bont en blauw uit![]()
Ik was blij als er vadsige mensen voor mij gingen, zodat ik die mooi als stootkussen kon gebruiken
Afschaffen die kut toetersquote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef The_Dean het volgende:
Wat een irritant kutgezoem in zo'n stadion
Whehequote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Wij kregen op onze donder omdat wel met 4 man tegelijk door zo'n buis gingen.. We hadden vrijdag wel geluk want toen was het helemaal nie druk en waren we bijna alleen in de wildwaterbaan
Jij bent er mee opgegroeid natuurlijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef jna het volgende:
Ik kan me echt totaal niet storen aan die vuvuzela's.
Van wat?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:00 schreef Puala het volgende:
Heeft er iemand hier verstand van OKI multifunctionals? Zo ja, kun je me alsjeblieft raad geven. Ik ben in staat om dat ding eigenhandig in mekaar te trappen
Kinderenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
Kutkinderen die maar niet kunnen zitten inde trein. Aan het krijsen, stampen, schreeuwen, gillen, rondrennen, stampen, met flessen elkaar/deuren/stoelen slaan, stoelen springen, etc.![]()
Ik werd gek en ging naar boven (dubbeldekker).. is er iemand die graag zit te trommelen.![]()
Dan maar mijn mp4 met een debiel hoge volume aanzetten.
In de randstad heb je altijd meerdere treinstellen/coupesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
Kutkinderen die maar niet kunnen zitten inde trein. Aan het krijsen, stampen, schreeuwen, gillen, rondrennen, stampen, met flessen elkaar/deuren/stoelen slaan, stoelen springen, etc.![]()
Ik werd gek en ging naar boven (dubbeldekker).. is er iemand die graag zit te trommelen.![]()
Dan maar mijn mp4 met een debiel hoge volume aanzetten.
Heb je overal, maar ik ga niet blijven rondlopen met mijn grote bagage. Ik wil niet meer klachten krijgen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef jna het volgende:
[..]
In de randstad heb je altijd meerdere treinstellen/coupes
Je stond nog ingelogdquote:
Kinderen.quote:
Ja, en er is 1 gedeelte waar de stroming alleen in de buitenkant zit, dus als je aan de binnenkant zit ben je ook nie vooruit te brandenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheHadden jullie ook zo'n hobbel zonder stroming (of tegenstroming) zodat je vast kwam te zitten?
Ik heb daar de Engelse variant nog van gezien, het eerste seizoenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef Yesse het volgende:
Wat een vreselijke serie is dat voetbalvrouwen toch (kijkt mijn moeders naar er is niks op tv hahaha)
Dat jaquote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja, en er is 1 gedeelte waar de stroming alleen in de buitenkant zit, dus als je aan de binnenkant zit ben je ook nie vooruit te branden
Tjah, je mag kinderen niet slaan he..quote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Kinderen.
Ouders die hun kinderen op geen enkele manier opvoeden.
Bij de bovenste verdieping was er een gezin met 2 kinderen en ze waren zo rustig en lief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Het leukste is nog het begin, dat je je nog aan die plastic flappen kan vasthouden en dan in de stroming gaan liggenquote:
okidokiequote:Op zondag 13 juni 2010 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
oki = merk
multifunctional = apparaat dat kan printen, faxen, kopieren en scannen
u schnapt?
Vanaf deze afstand zien ze er leuk uit ja. Tot ze inzoomen, dan blijken ze opeens lila te zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Yesse het volgende:
Al die oranje schoentjes, zouden die een voorteken zijn dat Nederland wint?
hij is zelfs al vrijwillig op de brandstapel gaan liggenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik 'heb' een nieuwe, en lui dat ie is
[ afbeelding ]
Lila???quote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef jna het volgende:
[..]
Vanaf deze afstand zien ze er leuk uit ja. Tot ze inzoomen, dan blijken ze opeens lila te zijn
Vooral lui, daar heb ik wel respect voorquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vooral lui, daar heb ik wel respect voor
Oeh ik doe meequote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef The_Dean het volgende:
En wat de TT betreft, ik heb ook Ikea meubelen in de woonkamer. Bank en klein salontafeltje
én oranjequote:Op zondag 13 juni 2010 22:02 schreef jna het volgende:
[..]
Ja
http://www.nike.com/nikef(...)lite?locale=en__EMEA
Ik heb die Klubbo tafeltjes, de twee grootste van die set van drie.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeh ik doe meeIk heb 2 stoelen, een bank en 2 lack tafeltjes van de ikea
Die is wel nice.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:12 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb die Klubbo tafeltjes, de twee grootste van die set van drie.
Ik erg weinig volgens mij... zelfs geen glazen/kopjes...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Die is wel nice.
Ik heb verder nog wel meer van ikea
Die kans is best grootquote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik erg weinig volgens mij... zelfs geen glazen/kopjes...
Heb bij de housewarming wel dingen gekregen, en zal vast iets van de Ikea bij zitten
Fotoquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Yesse het volgende:
Ik durf niet in mijn oranje jurkje te gaan staan morgenHij is fluoriserend.. hihi
Niks mis met de Ikea [alleen altijd zo drukquote:Op zondag 13 juni 2010 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Die kans is best groot![]()
Mijn servies is van de ikea en zo nog wel wat meer dingen. Mijn bed & bureau & de kast aan het bureau is van de ikea.
Crappy webcam; crappy hair maar toch, jurkje trekt toch alle aandachtquote:
SPOILER: kijk uit voor je ogenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Dat is wel heel flitsend jaquote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Crappy webcam; crappy hair maar toch, jurkje trekt toch alle aandacht![]()
[ afbeelding ]
Moeders (de benen achter mijquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Crappy webcam; crappy hair maar toch, jurkje trekt toch alle aandacht
Zo val je wel opSPOILER: kijk uit voor je ogenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
Druk wel, maar ach. Daar kun je rekening mee houden. Ik ga bijv. altijd overdag en weet eigenlijk al van tevoren waar ik voor komquote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks mis met de Ikea [alleen altijd zo druk], ik kom er gewoon domweg nooit.
Van je moeder moet je het hebbenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Moeders (de benen achter mij) die kwam opeens met een lap oranje stof aan zetten en fixte binnen 3 uur een jurkje haha. Ik had niks oranje. Nu blijkbaar wel... Hahaha
Ik wil er nog wel eens kijken als ik weer wat geld heb, even wat leuke dingen scoren. Wanneer is het over het algemeen het rustigst? Nooit zeker?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Druk wel, maar ach. Daar kun je rekening mee houden. Ik ga bijv. altijd overdag en weet eigenlijk al van tevoren waar ik voor kom
Ja ik hoop dat ik een beetje blend tussen de andere oranje supporters. Ik dacht bij mezelf: als mensen in een brulshirt durven te lopen waarom ik dan niet in een iets fluoriserends jurkje... Right?quote:
Nou, ik kijk over het algemeen liever naar een chick in zo'n jurkje dan zo'n lelijke dikke bierbuik in een brulshirt hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 22:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik een beetje blend tussen de andere oranje supporters. Ik dacht bij mezelf: als mensen in een brulshirt durven te lopen waarom ik dan niet in een iets fluoriserends jurkje... Right?
Euhm, overdag. Maar als je weet wat je zoekt kun je het vaak vrij snel vinden en ben je snel weer wegquote:Op zondag 13 juni 2010 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens kijken als ik weer wat geld heb, even wat leuke dingen scoren. Wanneer is het over het algemeen het rustigst? Nooit zeker?
Je kunt je moeilijk voor lul zetten als het gaat om een oranje outfit. De kans dat iemand anders iets gekkers aan heeft is erg grootquote:Op zondag 13 juni 2010 22:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat ik een beetje blend tussen de andere oranje supporters. Ik dacht bij mezelf: als mensen in een brulshirt durven te lopen waarom ik dan niet in een iets fluoriserends jurkje... Right?
Dit dus. Hollandersquote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt je moeilijk voor lul zetten als het gaat om een oranje outfit. De kans dat iemand anders iets gekkers aan heeft is erg groot
Het is goed met jequote:
Dat is inderdaad. Kunnen we eindelijk eens ons zelf zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je kunt je moeilijk voor lul zetten als het gaat om een oranje outfit. De kans dat iemand anders iets gekkers aan heeft is erg groot
Als je al in de file staat vóór het parkeerterrein kan je van mij de rambam krijgenquote:
In een namiddag ofzo, dan is het meestal minder druk. We kunnen wel samen naar een Ikea gaan als je het wilt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel eens kijken als ik weer wat geld heb, even wat leuke dingen scoren. Wanneer is het over het algemeen het rustigst? Nooit zeker?
Dat was dan ook het plan ja, kan je me mooi even helpen wat shit uit te zoekenquote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef L.no het volgende:
[..]
In een namiddag ofzo, dan is het meestal minder druk. We kunnen wel samen naar een Ikea gaan als je het wilt.
Op de snelweg alquote:Op zondag 13 juni 2010 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als je al in de file staat vóór het parkeerterrein kan je van mij de rambam krijgen
Yay.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat was dan ook het plan ja, kan je me mooi even helpen wat shit uit te zoeken
Ik heb toch geen verstand van interieurdingen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat was dan ook het plan ja, kan je me mooi even helpen wat shit uit te zoeken
Ik heb toch geen verstand van interieurdingen.
Ach, het heeft wel wat maar je kunt idd ook te ver gaanquote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad. Kunnen we eindelijk eens ons zelf zijn.
Hoe gekker, hoe beter.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |