quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ha... beroep... die beste man heeft nog echt gewerkt...! altijd dingen gekocht en verkocht... Oude politie porsches opknappen en doorverkopen, LP's van de Bieb van groningen... En nu nog steeds heeft in Groningen een schuur staan met 10-12 motoren en nog een stuk of 6 in stukken...
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh, ik dacht dat hij in de koopvaardij zat ofzo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee... zeilde voor zn lol de wereld rond!en hij heeft nog steeds een zeilboot, ligt nu in Barbedos...!
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!quote:
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan wel eens kijken of we daar de volgende Stage SC meet kunnen houden!
ik zie geen problemen?!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De volgende? Dat is de eerste zo ongeveer
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!quote:
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je hem wel ff minimaal richting Zeeland halen hoor, anders is het wel heel ver weg!
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gast! Barbedos... Blauwe lucht, blauw water, witte stranden, altijd warm! en Rum voor de prijs van water in Nederland!
ja maar...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jonge, daar hebben wij toch heul geen geld voor?
Rumquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Ja, hophop, je bent al over tijd!quote:
maar dan blijft er nog genoeg over!!!quote:
slapen is overrated!quote:
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar dan blijft er nog genoeg over!!!
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True that! Nou overleg het eens zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb de hint gegeven nu maar kijken wie mee wil!
die laatste drie heb ik hier ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja maar...rum...
zon...
zee...
strand...!
Zoek de verschillenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die laatste drie heb ik hier ook.
Ze hebben wel een fucking megagrote hyperdeluxe wolkenkrabber in Vlissingen ja! Niet spotten met Vlissingen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zon...?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet het, ik ben fanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben wel een fucking megagrote hyperdeluxe wolkenkrabber in Vlissingen ja! Niet spotten met Vlissingen!
Ik vond het daarvoor toch mooierquote:
Hoe kan je het missen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond het daarvoor toch mooierAl heb ik dat ding nog nooit in het echt gezien
Ik heb de complete binnenstad gemistquote:
HA! PNWNED!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb de complete binnenstad gemistJa of niet. Maar iig, niet gezien.
Jawel!quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef jna het volgende:
[..]
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op plaatje twee inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef jna het volgende:
[..]
ja jonge en kijk hoe smal dat strand daar is!
Ja, maakt niet uit. Zodra het 20 graden is ga jij toch klagen dat het te warm voor Nederlanders is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jazon hier. [ afbeelding ]
[..]
Op plaatje twee inderdaad.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:50 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
Ik zou echt zelfmoord plegen als ik niet in de dop was geweest
Blofquote:
Ik ben ook bij de deur blijven staanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BlofGaaaaf! Maar dat is natuurlijk verplicht daar. Niveautje skihut dus
Ofwel, je moet heel dronken zijn om er überhaupt naar binnen te durven.
Maar wel Grolsch uut fles zie ik
quote:
En ook Brabant van Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BlofGaaaaf! Maar dat is natuurlijk verplicht daar. Niveautje skihut dus
Ofwel, je moet heel dronken zijn om er überhaupt naar binnen te durven.
Maar wel Grolsch uut fles zie ik
WANT DAAR BRANDT NOG LICCCCHHHHHTTTTTT!quote:
En ze geloofde me niet dat er in Den Haag altijd licht brandtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WANT DAAR BRANDT NOG LICCCCHHHHHTTTTTT!
Wij vroegen in Kopenhagen Oerend Hard aan en dat hadden ze gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:56 schreef jna het volgende:
En toen ging ik "Oh Oh Den Haag" aanvragen, maar die draaide ze niet, de klootzakken
Ze weten gewoon van niks. Mijn opa gelooft nog steeds niet dat er zoiets is als nachtnet of een nachtwinkelquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef jna het volgende:
[..]
En ze geloofde me niet dat er in Den Haag altijd licht brandt
Net 'm een keer in de trein danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze weten gewoon van niks. Mijn opa gelooft nog steeds niet dat er zoiets is als nachtnet of een nachtwinkel
Ik heb het spoorboekje al voor hem uitgeprint, maar hij blijft ontkennenquote:
Mijn opa wilt een iphone kopen. Omdat ik, als ik daar ben, altijd zo mooi de oplossingen van de kruiswoordpuzzel kan opzoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb het spoorboekje al voor hem uitgeprint, maar hij blijft ontkennen
Hahahahaha, wat een heldquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef jna het volgende:
[..]
Mijn opa wilt een iphone kopen. Omdat ik, als ik daar ben, altijd zo mooi de oplossingen van de kruiswoordpuzzel kan opzoeken
Hey, jij bent de persoon/oldbie waar de sc soms over praat, maar je postte niet meer toen ik actief hier postte.quote:
Klopt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey, jij bent de persoon/oldbie waar de sc soms over praat, maar je postte niet meer toen ik actief hier postte.
Nice to meet you.![]()
Ga je op 1 juli op vakantie ofwat?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
Ja, om het maar even officieel te maken; vanaf vandaag pakt Yesse haar oude taken weer op als waarneemster, na een tijd inactief te zijn geweestIk heb hier met veel plezier mijn taken uitgevoerd, maar aan alles komt een eind
Misschien tot de volgende stage en het ga jullie goed![]()
Oh, ik vond het wel een geslaagde binnenkomer eigenlijkquote:
IK NIETquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik vond het wel een geslaagde binnenkomer eigenlijk
quote:
Chagrijnquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Yesse het volgende:
Waar gaat het heen met de wereld: "Ja elke keer als ik op hang geeft hij een bericht en dat wil ik weg hebben!![]()
" *kijkt op scherm; totale gesprekstijd 0:12 "Maar dat is gewoon hoe lang u heeft gebeld, dat is normaal."
Nee sorry, ik zit te leren, maar volgende keer misschienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga jij maar eens in Vlaardingen in een wibra-telefoonwinkel staan
Volgende week!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zulke mensen zul je in Delft niet treffen!
Dat wil ik ook doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee sorry, ik zit te leren, maar volgende keer misschien
Komen nu natuurlijk net al die tokkies langsquote:
Hear hear!quote:[..]
Dat wil ik ook doen(did I really say that?)
En Den Haagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]Zulke mensen zul je in Delft niet treffen!
Ik moest lachen!quote:
Begin de dag met een dansje. Begin de dag met een lach.quote:
Pics!quote:
Ze zijn echt niet goed daarquote:
Vast ter voorbereiding op de oorlog met Noord-Korea!quote:
Nou die nummer 8 is er klaar voor hoor. Die kan je zo een geweer en helm geven. Ik denk zelfs dat ie zonder helm gaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vast ter voorbereiding op de oorlog met Noord-Korea!
Die gast maakt mij kapot man, wat een blok beton, wat een klasbak!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef jna het volgende:
[..]
Nou die nummer 8 is er klaar voor hoor. Die kan je zo een geweer en helm geven. Ik denk zelfs dat ie zonder helm gaat.
Gadver zeg, ik zit te lerenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
echt vies. ala
[ afbeelding ]
[..]
2-3 graag
Ha-ha-ha.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kun je goed de structuur van het broodje bestuderen
Duurde lang voor je op dat excuus kwamquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben immunologie aan het doen en ik zie nergens schimmel zitten, dus puh
HAAAAAIquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |