Mattenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Bravebart het volgende:
Wel lieve balletjes trouwens in EindhovenVrouwen zonder jaarringen en gasten zonder matten
Mja, ook geen officieel corps hè, dan zijn matten niet verplichtquote:
Huuuu gekrulde matjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ook geen officieel corps hè, dan zijn matten niet verplicht
quote:
Matjes met zo'n krulstaartje, en dan met Murrays erinquote:
Wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Matjes met zo'n krulstaartje, en dan met Murrays erin
Oh okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, die matjes krullen weer omhoog op den duur
Goed he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:16 schreef Bravebart het volgende:
Wel lieve balletjes trouwens in EindhovenVrouwen zonder jaarringen en gasten zonder matten
Mjaquote:
Nergens, maar ik zag foto's van de NEDquote:
1, 2 of 3?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nergens, maar ik zag foto's van de NED
8!quote:
Kostte mij 5 minuten om dat te ontdekkenquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb hippe functies op mijn webcam.![]()
[ afbeelding ]
Hoi hè!quote:
Johoooo!quote:
Spontaan meisje?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef mstr het volgende:
Ik zag testraks een meisje dat op Lau leek, maar met rood haar.
Echt iets voor Jotcha.
Lau..riëtte?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:57 schreef mstr het volgende:
Ik zag testraks een meisje dat op Lau leek, maar met rood haar.
Echt iets voor Jotcha.
Ahquote:
En er was een meisje dat bijna op haar bek ging doordat ze op iets te hoge hakken liep.quote:
Zoals een echte gentleman betaamtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef mstr het volgende:
[..]
En er was een meisje dat bijna op haar bek ging doordat ze op iets te hoge hakken liep.
Ik heb haar even uit staan lachen.
Nou, 2 vriendinnen stonden in de deuropening van de trein en dit meisje kwam aangelopen en liep naar haar vriendinnen.quote:
Ja, vind je het heel gekquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, 2 vriendinnen stonden in de deuropening van de trein en dit meisje kwam aangelopen en liep naar haar vriendinnen.
En ze ging bijna onderuit en ik schoot in de lach. Dus ik stond te lachen, ziet 1 vriendin dat die in de trein stond.
Die lachte naar mij, wees naar mij om te laten zien aan dat meisje die bijna viel dat ik stond te lachen.
Kijkt dat meisje met een verdomd boze blik om.
Terwijl dat die vriendin van haar nog steeds lief stond te lachen.
Idd, je ziet het zoooo vaak, van die zwalkende vrouwenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar kom op, als je niet op hakken kan lopen, doe het dan ook niet.
Idd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, je ziet het zoooo vaak, van die zwalkende vrouwen
27mc is gaafquote:
Genoeg polen gehoord iigquote:
En wat is het nut er eigenlijk van?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Genoeg polen gehoord iig.. En mij de McDonalds stond een Roemeen met een spriet op t dak
. Wel voornamelijk chauffeurs die je hoort.
Communiceren met die vriend die er ook één in de auto heeftquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Communiceren met die vriend die er ook één in de auto heeft.. Bereik van 4 kilometer ofzo. Lachen voor als we op vakantie gaan met deze bakken
Hihihihihihihi.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Communiceren met die vriend die er ook één in de auto heeft.. Bereik van 4 kilometer ofzo. Lachen voor als we op vakantie gaan met deze bakken
Op zoek naar de FOK!stok.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Beetje het land door rijden net als nijnja.
Met de FOK!stok?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Beetje het land door rijden net als nijnja.
quote:
Fick ja!quote:
Dat is beter!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wil ontmaagd worden op die plaat
Kak!quote:
Gozerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij kan zich waarschijnlijk nog anaal laten ontmaagden.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan dat op 2 manieren interpreteren.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij kan zich waarschijnlijk nog anaal laten ontmaagden.
quote:
quote:
Ziekenhuis! Misschien moet-ie wel geamputeerd worden! Als je op tijd bent kunnen ze nog een voetbesparende operatie doenquote:
Gelukkig duurt vandaag niet lang meerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesite, wat ben je weer grappig vandaag.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:30 schreef Heroinjunk het volgende:
Renesite, wat ben je weer grappig vandaag.
Wat een dijenkletser.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja om te giebelen als je het mij vraagt!
Nou!quote:
Ridder Roderick...quote:
Doe het es beter dan ffs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja, zijn nagels lakken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil eigenlijk wel mod worden van PUB. Moet ik Fjets dan even smsen?
Je moet dan wel mee naar de nagelak meet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil eigenlijk wel mod worden van PUB. Moet ik Fjets dan even smsen?
quote:
Nee, dat laat ik dan juist aan hem over.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet dan wel mee naar de nagelak meet.
Ik ook, maar Blijdorp blijft toch veel vetter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
Ow, en hij apprecieert het als je mee gaat naar Ouwehands Dierenpark. Blijdorp heeft-ie al gezien.
Ze kunnen beter vóór je zeiken dan over je zeiken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedoel, zeiken voor nijnja is leuk, maar ik zie Fjets hier ook amper![]()
Obvious troll is obvious
Emmen is vetterder.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook, maar Blijdorp blijft toch veel vetter.
Whehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze kunnen beter vóór je zeiken dan over je zeiken.
Heul niet! Artis wordt vetter dan alles!quote:
Laten ze eerst die bouwput onder Amsterdam eens afmaken. Godsamme als je het hebt over een bodemloze putquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heul niet! Artis wordt vetter dan alles!
Careeeeee! Artis wordt gaaf. Als mijn beestjes daar eenmaal zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laten ze eerst die bouwput onder Amsterdam eens afmaken. Godsamme als je het hebt over een bodemloze put!
Oe... heb je met ze gedaan! Geholpen in het evolutieproces?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Careeeeee! Artis wordt gaaf. Als mijn beestjes daar eenmaal zijn
Niet eensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe... heb je met ze gedaan! Geholpen in het evolutieproces?
Heb een zooi tentamens volgende week... heb als het mee zit liever 2 weken eerder vakantiequote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb een zooi tentamens volgende week... heb als het mee zit liever 2 weken eerder vakantie
Nah, ik wil ze dus in een keer halen, dinsdag en vrijdag een en die week daarop. Relaxt rooster, wil ik ook relaxt doorlopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:49 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik ook.Nu nog even de vrijheid vieren.
Ik ook hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, ik wil ze dus in een keer halen, dinsdag en vrijdag een en die week daarop. Relaxt rooster, wil ik ook relaxt doorlopen
in bed, adapter van m'n laptop is kapoet en laptop is leeg. Morgen maar nieuwe adapter kopenquote:
Ik wel. Do wil je!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oke, wat jij wil, ik oordeel hier niet over.
Die zijn dood mang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:17 schreef RoBro het volgende:
[..]
fout fout fout
een dodo
jajajajajajajajajajajajajajja
Ik moet nogsteeds het tellerhuis van een GTi hebbenquote:
Je kan ze aanklagen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb officee een kankerhekel aan voetbl (behalve als NL speelt want dat is nog enigszins leuk). TV op werk staat aan en omdat de antenne buiten ligt kan de deur niet dicht, waardor het fucking hard tocht en mijnnek is al fucking stijf en keelpijn en moet godverdomme hle dag kassa doen. Lekker praten enzoooo, yayyyy helemaaaaal niet pijnlijk. Kanker hee. Kankervoetbal. Mijn gezondheid is toch belangrijker?! Achterlijke mensen hier.
Nope, maar hij is vannacht om kwart voor 3 nog online geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaart heb je al iets gehoord van die gast?
Dan worden je leefomstandigheden beter daarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En wat schiet ik daarmee op? En da's kut.
Ik kan ze sowieso al op allemaal dingen naaien. afgekeurde ladders, illegale vuurwerkopslag...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan worden je leefomstandigheden beter daar
Gaaaaaf, dan kan je ze chanterenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik kan ze sowieso al op allemaal dingen naaien. afgekeurde ladders, illegale vuurwerkopslag...
Ken ook nog wel een advocaat die hierook gewekrt heeftquote:
Sowieso is een advocaat voor jou gratis geloof ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ken ook nog wel een advocaat die hierook gewekrt heeftDie doet het vast wel voor een vriendenprijsje.
Want?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sowieso is een advocaat voor jou gratis geloof ik
Wat?quote:
Omdat je ver onder het minimumloon zit volgens mijquote:
Nee ik verdien het minimumloonquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je ver onder het minimumloon zit volgens mijVoor studenten is het ook (bijna) gratis
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee ik verdien het minimumloonEn dat wissikniejjjjj
Ja goeie!quote:
Oh wow jezus, Zeroku!! Godverdomme zeg, hoe kon je??!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Zeroku het volgende:
Echt kut. Ik ben gewoon de fucking naam van iemand vergeten. Terwijl ze die wel gezegd heeft
.
Huh?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus?Jij verdient iets van 600 per maand?
Dat is minimumloon per maand als 17-jarigequote:
Agossss.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
@Noor, ik kan niet quoten in nieuwe layout. Danny is ff bezig. Maargoed, ik heb dus wel die naam gevraagd, en gezegd dat ik wel iets liet weten ofzoiets. Maar nu ben ik dat dus vergeten. De enige vriendin van d'r die ik 'ken' heeft 0 vrienden op hyves
.
Wat is dat voor onzin?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is minimumloon per maand als 17-jarige
Ja weet ik veel, ik heb het niet bedachtquote:
Nou moet je niet liegen, je hebt dat net zelf bedacht!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb het niet bedacht
Oja klopt!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Nou moet je niet liegen, je hebt dat net zelf bedacht!
Echt wel want hoe weet je nou hoeveel uur een 17-jarige per maand werktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb het niet bedacht
...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echt wel want hoe weet je nou hoeveel uur een 17-jarige per maand werkt
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het gaat om het maand-/jaarloon kudtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En voor burgers.quote:
Van mij wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef Renesite het volgende:
Als ik een kindje zie vuvuzelaën mag ik die dan neersabelen met een steakmes?
IK HEB EEN TOETTOETTOETER OP MN WATERSCOOTER EN DAARMEE TOETTOETTOETER IK NAAR JOU!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:40 schreef DeLuna het volgende:
Hier mogen we alleen toeteren () als Nederland scoort, anders breekt mijn moeder dat ding doormidden.
Oeh. Er is nog nooit naar mij getoetttterdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef mstr het volgende:
[..]
IK HEB EEN TOETTOETTOETER OP MN WATERSCOOTER EN DAARMEE TOETTOETTOETER IK NAAR JOU!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oeh. Er is nog nooit naar mij getoetttterd![]()
Je bent zeker niet de eerste.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:47 schreef Ravenous- het volgende:
Heeft iemand hier al opgemerkt wat voor gruwelijk tyfusgeluid die klotevuvuzela's maken?
Het is zo'n eentonige takkeherrie.quote:
Ach, het zijn er zoveel dat ze om en om toeteren. Maar ze klinken allemaal hetzelfde dus het is net alsof het maar door blijft gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het is zo'n eentonige takkeherrie.
Op een gegeven moment word je al toeteraar het toch een beetje beu of niet?![]()
Volgens mij hebben die Zuid-Afrikanen het WK express naar hun land gehaald om de hele (Westerse) wereld de graftering te irriteren met hun 'folklorische' instrument.![]()
Ga toch weg man
Laat eens zienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
Vandaag een nieuwe spijkerbroek en shirt gekocht.
Dat kun je als vrouw ook positief zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Marco001 het volgende:
lol hier, k lees net de mailbox van 1 van die tweeling, blijkt dat ze het binnenkort wil uitmaken met haar vriend, omdat hij te snel klaarkomt, terwijl ze verder volgens mij heel goed met elkaar konden omgaan...
hoezo oppervlakkig?
VLUCHT aub naar een andere stad. Je gaat hier DOOD manquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Marco001 het volgende:
lol hier, k lees net de mailbox van 1 van die tweeling, blijkt dat ze het binnenkort wil uitmaken met haar vriend, omdat hij te snel klaarkomt, terwijl ze verder volgens mij heel goed met elkaar konden omgaan...
hoezo oppervlakkig?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Laat eens zienDan koop ik ze ook en ga ik als een guido met oorbellen en een matje in de nek al die chicks playen omdat ik zo doölisiousch ben
Is trouwens mijn zelfbedachte complottheoriequote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:54 schreef Ravenous- het volgende:
Volgens mij hebben die Zuid-Afrikanen het WK express naar hun land gehaald om de hele (Westerse) wereld de graftering te irriteren met hun 'folklorische' instrument.![]()
Vette g-star broekje en shirtje men? Je weet, beetje playen enzo. G man.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vette g-star broekje en shirtje men? Je weet, beetje playen enzo. G man.
Wat doe je sowieso in de mailbox van iemand anders?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:55 schreef Marco001 het volgende:
hoezo oppervlakkig?
haha, inderdaad..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat kun je als vrouw ook positief zien.
Hij raakt zó opgewonden van haar, dat ie snel klaarkomt.
Lol..quote:
Maar waarom doe je het?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lol..
nah, from what i know, they dont like those kind of people so..
Maar goed, ik vind het soms wel grappig om hun mails te lezen, vandaar...
Scheelt weer ontwikkelingshulp in het vervolg!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:58 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Is trouwens mijn zelfbedachte complottheorie
Nou wat grappig zeg... Beter blijf je daar gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:03 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Lol..
nah, from what i know, they dont like those kind of people so..
Maar goed, ik vind het soms wel grappig om hun mails te lezen, vandaar...
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nou wat grappig zeg... Beter blijf je daar gewoon vanaf.
Ja, ik zat het ook precies te lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:05 schreef -SG- het volgende:
Zo eindelijk mijn avatar als Tattoo op mijn arm
Haha, wat een held.
Mijn zus ook, Zon schijnt, zus naar buiten, zon weg, zus naar binnen, zon schijnt, zus naar buiten etc. Net een pingpongbal die van de ene kant naar de andere kant gaatquote:
Vrouwen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn zus ook, Zon schijnt, zus naar buiten, zon weg, zus naar binnen, zon schijnt, zus naar buiten etc. Net een pingpongbal die van de ene kant naar de andere kant gaat
Buiten zitten met bewolking kan toch ook?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Mijn zus ook, Zon schijnt, zus naar buiten, zon weg, zus naar binnen, zon schijnt, zus naar buiten etc. Net een pingpongbal die van de ene kant naar de andere kant gaat
Dan word je niet bruin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Buiten zitten met bewolking kan toch ook?
Hij faalt een beetje.quote:
Je wilt niet weten hoe hard ik daar aan toe was. (Twee weken niet werkennnn en dan weer nauwelijks als het goed is yesyesye)quote:
Jaquote:
Geen ideequote:
Oh altijd!quote:
We gan meeten bij Smullers en dannnnn etennnnn en dan krijg je buikpijn als je daarna gaat dansenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef Bravebart het volgende:
Hongerrrrrrrrrr!
Ja dat lijkt me een fijn plan! Dan sta ik wel stil en knik wat met m'n hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
We gan meeten bij Smullers en dannnnn etennnnn en dan krijg je buikpijn als je daarna gaat dansen
Er is geen deurverkoop toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen ideeHopen dat hij nog reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |