Johnny niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan spijtig genoeg geen acteur opnoemen die ik in bed zou houden, ik kan meer mooie vrouwen opnoemen dan mooie mannen
ja, VOOR het schilderen moet je schurenquote:
Nehquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, VOOR het schilderen moet je schuren
Beckham is ook acteurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh![]()
Ik loop niet zo snel warm qua uiterlijk qua acteurs
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Ll dat is het niet hoornichtje van mij heeft modellen werk gedaan en is van daaruit verschillende andere dingen gaan doen, mode en televisie gerelateerd en had niet veel prettigs te melden.
Pisces, Beckham mag je houden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat zo terug te lezen en jullie hadden me echt nodig hea.WORLDPEACE FOR ALL, DONT MAKE WAT MAKE LOVE AND BABIES!!!!!!!1!!!!!!?!!?!11OfnFVEUNB
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat zo terug te lezen en jullie hadden me echt nodig hea.WORLDPEACE FOR ALL, DONT MAKE WAT MAKE LOVE AND BABIES!!!!!!!1!!!!!!?!!?!11OfnFVEUNB
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vanmiddag in de ikea liep er echt een![]()
met een nog zo meer
![]()
![]()
![]()
![]()
auto.
Kreeg een knipoogje![]()
![]()
SEKS AMRINAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.
Beetje zoals bij die marine van Bella
Over Yoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.
Beetje zoals bij die marine van Bella
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welquote:
Ml-etjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welzat hoor
Johnny is een gever.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Johnny lijkt me overigens wel leuk om te interviewen maar in bed, ik schop hem richting jou Tombo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beckham is ook acteur![]()
Wie ik dan weer soms echt heel leuk en soms weer heel eng vind is Keira Knightley.
Met haar enge tit'n in die beckham film
pics van jou natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welzat hoor
Ik hoef Johnny nietquote:
Ben braaf naar huis gegaan en die stucadoors vielen hard tegenquote:
En hij wilt je nemen, nu, op de Eiffeltoren.quote:
Was jij niet meer vd mannen?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En hij wilt je nemen, nu, op de Eiffeltoren.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ll waaaar ben je?
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Johnny lijkt me overigens wel leuk om te interviewen maar in bed, ik schop hem richting jou Tombo
Die jou op komen halen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.
zhe ladiiies zijn langs de sushibar
Hij vraagt elke vrouw in deze SC ten huwelijk, wat denk je zelfquote:
Die zitten denk ik nog in de film hoor. Maar ben wel over 20 minuten weg, dus maar even me toonbaar makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.
zhe ladiiies zijn langs de sushibar
De bips is goed,quote:
Euh de ladies die mij ophalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zitten denk ik nog in de film hoor. Maar ben wel over 20 minuten weg, dus maar even me toonbaar maken
Foutje bedanktquote:
Fapmarathon dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh de ladies die mij ophalen
Dus zo eerst eten en de Mr de deur uit werken, oh nee die bleef thuis
Joah, wel jammer dat ze nooit een keer mee tv kan kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zacht, fluffig en aan het genieten van de vrijdagavond?
Je kan achterstevoren face down nakend voor de TV gaan liggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joah, wel jammer dat ze nooit een keer mee tv kan kijken.
Maar dan zie ik zelf niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan achterstevoren face down nakend voor de TV gaan liggen
* i-netkabel doorkniptquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fapmarathon dus.
HOI MR ML, DIE FOTO'S VAN DIE HALFNAKENDE VROUWEN STAAN OP PAGINA 5 & 6 VAN HET VORIGE TOPIC. OF IN EEN SUBFORUM GENAAMD 'BABES & HUNKS' EN DAN HET SUICIDEGIRLS TOPIC
quote:
Vroegah wel maar nu heul niet meer.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Je bent toch lenig? Je kan toch je hoofd wel een beetje buigen dat je nog door je eigen benen de TV kan zien. Istie wel ondersteboven, maarjah
Nee ik denk het niet. Dat lijkt me toch wel enigszins smerig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vroegah wel maar nu heul niet meer.Als jij dat zou kunnen, zou jij jezelf dan pijpen?
Jij gunt je man ook niksquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Dat lijkt me toch wel enigszins smerig.
En jij? jezelf oraal bevredigen mocht je nog zo lenig zijn?
Neen, lijkt me fokking raar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij? jezelf oraal bevredigen mocht je nog zo lenig zijn?
Wat? Jouw vent zou dat wel doen?quote:
Mannen zeggen dat standaard oeh jak.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat? Jouw vent zou dat wel doen?![]()
Waar is het '' dat ik dat smerig vind
Zou jij het wel bij jezelf doen als je het kon?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mannen zeggen dat standaard oeh jak.
Moet er altijd wel om lachen, maar dat komt meer door een verhaal iemand met een man die dat ook vindt.
Nou ik ben niet vies van mezelf, maar dit gaat me toch wel iets te verquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mannen zeggen dat standaard oeh jak.
Moet er altijd wel om lachen, maar dat komt meer door een verhaal iemand met een man die dat ook vindt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou jij het wel bij jezelf doen als je het kon?
Waarom dan niet?quote:
Die man leek het altijd smerig en had ook een heel boek met afsprakenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik ben niet vies van mezelf, maar dit gaat me toch wel iets te ver
sapquote:
Ja nou ja, ik kan geen reden bedenken dan "omdat ik het smerig vind" en dan is diequote:
Ehh omdat ik nog wel trek wil hebben in die sushi zoquote:
Nee ik ben bijna ongesteld, daarom zeg ik dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OKEE GEEN ROOD, SORRY![]()
IK PIJP MEZELF WEL![]()
![]()
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik kan geen reden bedenken dan "omdat ik het smerig vind" en dan is diewel een beetje raar
Ik zei niets?quote:
Zal Greys wel smsen dat je niet komt omdat je in de knoop zit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OKEE GEEN ROOD, SORRY![]()
IK PIJP MEZELF WEL![]()
![]()
ah, dus je vindt het eigenlijk een vies idee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh omdat ik nog wel trek wil hebben in die sushi zo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
I rest my casequote:
bijna is toch niet helemaal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee ik ben bijna ongesteld, daarom zeg ik dat.
Dus je vergelijkt je poes met sushi?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh omdat ik nog wel trek wil hebben in die sushi zo
je zei sap???quote:
Nee, nog paar daagjes.quote:
quote:
Het stinkt beide naar visquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dus je vergelijkt je poes met sushi?
Ik zat er op te wachtenquote:
Goh wat onverwachts ditquote:
quote:
Je kan altijd van mij op aanquote:
voetbal?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
![]()
Ok laten we het ergens anders over hebben.
Kan klokkijken en jij moest een 15 min eerder weg dan mijquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hehehe hoe raad je het
Fijne avond dames en Benny
Veel plezier!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hehehe hoe raad je het
Hij gaat stappen joh!quote:
Ciaoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Hehehe hoe raad je het
Net toen ik het gepost had dacht ik, het is vrijdagavond.quote:
Slaap lekker kuikentjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga schlussen, nog even wat papierwerk afmaken en dan tukken.
Trusten chicka.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga schlussen, nog even wat papierwerk afmaken en dan tukken.
Trustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Even douchen en dan in/onder mn snuggie tv kijken
trustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er ook vandoor
Even douchen en dan in/onder mn snuggie tv kijken
Zometeen ikke wel ja.quote:
Je moet wel goed voor jezelf zorgen!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zometeen ikke wel ja.
Ben echt helemaal kapot, geen eens eten gehad vandaag, dus de wijn valt regelrecht naar m'n tenen
Ik had echt gewoon geen tijd meer om te etenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet wel goed voor jezelf zorgen!Was je feestje gezellig?
Over 20 minuten begint je onverjaardag!
Awww... was hij zo ziek?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had echt gewoon geen tijd meer om te eten![]()
Feestje was....euhm...tja....wat zal ik er van zeggen?
Het is gewoon niet leuk als je mannetje een verdieping hoger ligt te rillen onder z'n dekbedje
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:44 schreef iBenny het volgende:
Goedenavond dames... ook nog (ff) wakker zo te zien
Hij is er vandaag 3x 5 minuten uit geweest en voor de rest geslapen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Awww... was hij zo ziek?Dat had ik niet meegekregen. Dan is een feestje inderdaad minder leuk. En je moet zelf met alles slepen.
Truste Ing!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is er vandaag 3x 5 minuten uit geweest en voor de rest geslapen.
Ik kruip er lekker naast, morgenvroeg staan pa en vriendje hier weer voor half 10![]()
Trusten
Trustenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is er vandaag 3x 5 minuten uit geweest en voor de rest geslapen.
Ik kruip er lekker naast, morgenvroeg staan pa en vriendje hier weer voor half 10![]()
Trusten
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had echt gewoon geen tijd meer om te eten![]()
Feestje was....euhm...tja....wat zal ik er van zeggen?
Het is gewoon niet leuk als je mannetje een verdieping hoger ligt te rillen onder z'n dekbedje
Ligt nog steeds op bed, maar zometeen komt paps en die gaat met een betonboor aan de slag.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ligt nog steeds op bed, maar zometeen komt paps en die gaat met een betonboor aan de slag.
Dus ik vermoed dat ie er dan wel uit komt
Volgens mij was jii gister jarig!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ligt nog steeds op bed, maar zometeen komt paps en die gaat met een betonboor aan de slag.
Tnxquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
![]()
[..]
Volgens mij was jii gister jarig!Nog gefeliciteerd
Hoe staat het met het ex-schimmelhok? Ik ben zo benieuwd naar hoe het er uit gaat zien
Arme MrIngquote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jeuj!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx![]()
In het schimmelhok is inmiddels geen schimmel meer te zien.
En ik ben idd ook heeeeeel benieuwd, kan niet wachten om weer lekker thuis te kunnen douchen of nog beter; uitgebreid te badderen.
En weer een 2e toilet is soms ook wel handig![]()
Morgen!quote:
Toffe schilderijtjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No chat.![]()
Kijk! Poezeschilderijen!![]()
[SC] # 737 , maar heul geen boeing nie heur!
Hoi liefdeloos.quote:
Neen, wel radio geluisterd en ze wil graag schilderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ha! Bella, heeft je bips nog TV gekeken?
Oh dat kan vast wel, iets met kwasten en een doek en een beetje wiebelen met de bipsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Neen, wel radio geluisterd en ze wil graag schilderen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat kan vast wel, iets met kwasten en een doek en een beetje wiebelen met de bips
Heb je mijn canvassen al gezien?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat kan vast wel, iets met kwasten en een doek en een beetje wiebelen met de bips
Druk, spannend, leuk!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:48 schreef tombolafan het volgende:
Ik zwaai even kort, ben druk!
Hoor straks of ik een neefje of nichtje krijg, dan open dag, dan mn huis op orde maken en vanavond krijg ik 4 vriendinnen te eten
Dus tot ooit
Ja he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu wel! Gaaaf zeg, staat ook leuk zo![]()
Ja hier ligt het nu ook te pitten, maar toen ik lag te pitten vloog ze het hele huis door. En als ik de clou dan begreep en uit bed kom zelf languit gaan liggen suffenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?Toen ik ze uitpakte vond ik ze wel erg groot, maar na wat passen en meten past het prima.
Ook als ze de hort op zijn kan ik ze nu zien.Op dit moment ligt het strategisch verspreid in de woonkamer te pitten.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hier ligt het nu ook te pitten, maar toen ik lag te pitten vloog ze het hele huis door. En als ik de clou dan begreep en uit bed kom zelf languit gaan liggen suffen
Toen ik me aanmeldde voelde ik me dapper. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed dat je sowieso die ervaring meepakt Cat.
Ik heb simpelweg niet zoveel ruimte om haar ook nog eens te gaan verbieden om ergens te komenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daarom hebben mijn katten hun eigen kamer. Kan ik tenminste uitslapen. Maar toen ik net op was vlogen de plukken haar in het rond. Stoeien+rui is geen handige combi.
Gewoon doen, nee heb je en ja kun je krijgenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Toen ik me aanmeldde voelde ik me dapper. Nu niet meer.
Thanks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Nou, je hebt niet afgezegd en bent nu dus nog stoer.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gewoon doen, nee heb je en ja kun je krijgenEn ook geen man vrouw overboord als het hem niet word toch? Iig een ervaring rijker
Dat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Awwww zoooo gaaf. Ze zien er echt lief uit. Hoe oud zijn ze?
12 en 11 weken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
Awwww zoooo gaaf. Ze zien er echt lief uit. Hoe oud zijn ze?
Die ene 2 weken en de andere sinds gisteren.quote:
EN DAAR KOM JE NU PAS MEEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die ene 2 weken en de andere sinds gisteren.
Jaquote:
DAT!quote:
Of misschien niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, is dat vandaag?![]()
Succes he! Lekker shaken met die bevallige billetjes
Zullen we samen in een hoekje heel hard gaan huilen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom? WAarom wilde je dat niet eerder met ons delen? Ik voel me vies
Had geen zin om foto's te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En waarom? WAarom wilde je dat niet eerder met ons delen? Ik voel me vies
Ja, en elkaar troostenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we samen in een hoekje heel hard gaan huilen?
Verdomme Bella, zijn we soms niet belangrijk ofzo? Ik bedoel maar, we zijn wel DE V&A SC. Je hebt zeker wel foto's gemaakt voor de WK SC?quote:
Dan eerst douchen, viezerik!quote:
Die zit bij marijkezwolle op de WCquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan eerst douchen, viezerik!![]()
Ik heb mijn JJHtje trouwens al een paar dagen niet meer gezien.
Ik heb hem nog niet geplaatst in WK, jullie zijn de eersten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verdomme Bella, zijn we soms niet belangrijk ofzo? Ik bedoel maar, we zijn wel DE V&A SC. Je hebt zeker wel foto's gemaakt voor de WK SC?![]()
Ik ben niet boos ofzo hoor... gewoon een beetje teleurgesteld. Schijnbaar zat ik toch fout met de gevoelens die ik dacht dat jij had voor de V&A SC
I want moar proofquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet geplaatst in WK, jullie zijn de eersten.Mijn gevoelens zijn echt heul waar hoor, twijfel niet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuulkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef Loveless85 het volgende:
Ml! Heb je nog bips over? Of istie eraf geschuurd?
Whutwhutwhut!?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit bij marijkezwolle op de WC![]()
En ik heb inderdaad nog niet gedouched
quote:
Over dat Ing weer een 2e toilet heeft straks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj!En badderen is goed
Hihihi, ja zelfs ik zonder vriendje vind datIk ben echt heel blij als ik midden in de nacht niet helemaal naar beneden hoef
![]()
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:52 schreef Loveless85 het volgende:
En Greys, vanaf nu is Bad Romance vervangen door onderstaande als wakker word theme:
Nou nee, ik doelde meer op meer pics om je verbondenheid met V&A te bewijzen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
Tieten ofzo will do
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, ik doelde meer op meer pics om je verbondenheid met V&A te bewijzen.
Tieten ofzo will do
Ok speciaal voor jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou!brb time2fapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een cocainelijntje welteverstaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik een lijntje tussen jou en Bella gemist?
Ja hoe wassut...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
wat een theorieën weer Ll! Hoe wast gister?
Jup, nadat ik drie keer fout was gereden (op de snelwegquote:
Vervelend jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, nadat ik drie keer fout was gereden (op de snelweg) en op het punt stond Heer G uit bed te gaan bellen
Kutomleidingen. Er stonden ook borden langs de weg op een gegeven moment met "Navigatie UIT" en later weer "Navigatie AAN". Uhuh, jammer dat ik die niet mee had.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ok speciaal voor jou!Mijn ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whehequote:
De Beer ging dicht of wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoe wassut...het was wel gezellig.
Het was alleen qua horeca daar ff wat minder, en daarna was het ook niet echt de moeite meer om nog naar centrum te gaan (of mijn huis), want Goodbye moest nog thuisgebracht worden...
Dus het gezelschap was leuk, maar het hele geneuzel met eerst de Bennie Beer () uitgezet worden en daarna bij een of andere hippe bowlingbaan (
) wat ook lounge moest zijn wat drinken was wat minder geslaagd zeg maar.
Bij die bowlingclub kon je jezelf amper verstaan omdat de vreselijk irritante muziek echt te hard stond. Prima voor een discotheek, maar noem het dan geen lounge, dan verwacht ik wel dat je nog een beetje kan praten met elkaar
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De Beer ging dicht of wat?
Jammer maar joh het was vast wel gezellig toch?
quote:
Oh aha, mja dat kan wel eens maar dat is wel een beetje jammer.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
En Beer zou tot 02u open zijn stond er op de deur, maar ze hadden een of ander inteelt-feestje ofzoIedereen die gewoon wat zat te drinken kreeg ineens de rekening onder zn neus gedouwd. Oftewel; 'opzouten graag'. Was nog voor twaalven zelfs volgens mij.
En er kwam toen wel nog een groepje jostis binnen die aan de bar ging hangen
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
No chat.![]()
Kijk! Poezeschilderijen!![]()
[SC] # 737 , maar heul geen boeing nie heur!
Jawel, maar draai dan even het bordje bij de deur dat je tot 02u open bent om, of zeg het even als mensen gaan zitten om wat te drinken dat je vandaag eerder dicht gaat en mensen dus maar een uurtje wat kunnen drinkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh aha, mja dat kan wel eens maar dat is wel een beetje jammer.
Yes indeedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar draai dan even het bordje bij de deur dat je tot 02u open bent om, of zeg het even als mensen gaan zitten om wat te drinken dat je vandaag eerder dicht gaat en mensen dus maar een uurtje wat kunnen drinken
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we straks dat drankje doen waar we het gister over hadden?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:25 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ben ook naar buiteneen vanavond bbq en R'dam wederom in
![]()
Veel plezier iedereen
Jij ookquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaan we straks dat drankje doen waar we het gister over hadden?
Dat meen je niet! Nu voel ik me helemaal schuldigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, nadat ik drie keer fout was gereden (op de snelweg) en op het punt stond Heer G uit bed te gaan bellen
Kutomleidingen. Er stonden ook borden langs de weg op een gegeven moment met "Navigatie UIT" en later weer "Navigatie AAN". Uhuh, jammer dat ik die niet mee had.
Koetbaai in dr sexy jurkjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Het is heul geen terrasweer.
Terugkomend op dat onderwerp; hoe waren de meisjes [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koetbaai in dr sexy jurkje [ afbeelding ]
En kijk eens buiten, het is heul wel terrasweer, en ik ben straks toch in je woonplaats
quote:
En Ml-etje en d'r sekseh jurkje dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koetbaai in dr sexy jurkje [ afbeelding ]
En kijk eens buiten, het is heul wel terrasweer, en ik ben straks toch in je woonplaats
Als je koffie borrelen vind wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De voorborrel ben je al aan begonnen zeker?
Hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Ml-etje en d'r sekseh jurkje dan?
Oh ik dacht dat Ml-etje jullie later ook nog zou zien, ik ben het draadje kwijtquote:
We hebben ons prima vermaaktquote:
Welnee, ik had er gewoon aan moeten denken de tomtom mee te nemenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Nu voel ik me helemaal schuldig
Je had ook wel even die van mij kunnen lenen, maar eigenlijk ook niet meer aan gedachtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, ik had er gewoon aan moeten denken de tomtom mee te nemen
Ik ging twijfelen omdat er op een gegeven moment alleen nog maar 's Hertogenbosch - Maastricht op de grote borden boven de snelweg stondDus toen dacht ik 'ah fak, daar moet ik niet heen'. Dus er af en omgekeerd. Maar toen kwam ik wéér langs Breukelen. En toen dacht ik 'Mjah, hier reed ik net ook al, ook niet goed'. Dus wéér omgekeerd, toch maar verder richting 's Hertogenbosch/Maastricht gereden en verderop kwam de afslag Den Haag/Rotterdam. Ik schrok alleen van Maastricht
Met m'n TomTom dan he, niet met Die Van Mijquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:23 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben er notabene nog mee in onze handen gezeten
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
Even een update:
[ afbeelding ]Ik krijg een neefje! [ afbeelding ]
En Cat, heel veel succes!![]()
Ik ben weer off, sorry als ik iemand vergeten ben!
Gefeliciteerd! Neefjes zijn één van de twee leukste soorten!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:44 schreef tombolafan het volgende:
Even een update:
[ afbeelding ]Ik krijg een neefje! [ afbeelding ]
En Cat, heel veel succes!![]()
Ik ben weer off, sorry als ik iemand vergeten ben!
Wanneer weet je de uitslag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:03 schreef Cat22 het volgende:
Voor alle fans (bedankt voor de succes wensen): zingen ging naar mijn idee goed, dansen was een klein drahama. Maar ik was niet de enige en weet eigenlijk ook wel dat de instructrice niet echt verwachtte dat we meteen de choreografie kenden die zij ons even snel voordeed. Hopelijk heb ik genoeg enthousiasme uitgestraald.
Ze belt deze week.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wanneer weet je de uitslag?
Hier omkleden en dan maar eens de zon in, even festivalletje meepakken
Ing hoest met jou?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:51 schreef Ingetje79 het volgende:
WTF!![]()
Al bijna 4 uur niet gepost? Hebben we een leven ofzo?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ing hoest met jou?
Ik ben alleen maar de hele dag druk met beetjes eten tegen de misselijkheid. Ik kom over 9 maanden wel weer opduiken denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben hier, maar je hoort me niet [ afbeelding ]
Hoi iBennyquote:
Ik wist dat je die ging doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi iBenny [ afbeelding ]
Die Belgen die het geluid eruit halen![]()
Vanmiddag nog Argentinië gezien?
Ja geluid went vanzelf wel en anders mis je al het andere geluid en de sfeer...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat je die ging doen
Dat is helemaal sfeerloos
Yup
Ik duim met je meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:04 schreef Ingetje79 het volgende:
En Catjuuuh, ik ga voor je duimen hoor
Over een maand mis je dat geluidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja geluid went vanzelf wel en anders mis je al het andere geluid en de sfeer...
Becks op de zijlijn[ afbeelding ]
quote:
Nou! Shocking!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:05 schreef iBenny het volgende:
Een SC die langer dan 24 uur meeging
Het is een soort van wonder, ofzo
In before midnight.quote:
Sterker nog, als ik dit aan mijn mamma vertel is die ook trots op je.quote:
Mooi, dus ik kan al niet meer stuk bij de schoonoudersquote:Op zondag 13 juni 2010 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterker nog, als ik dit aan mijn mamma vertel is die ook trots op je.![]()
En nu ben ik richting bed, morgen weer een vol dagprogramma.
Trusten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |