Johnny niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan spijtig genoeg geen acteur opnoemen die ik in bed zou houden, ik kan meer mooie vrouwen opnoemen dan mooie mannen
ja, VOOR het schilderen moet je schurenquote:
Nehquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, VOOR het schilderen moet je schuren
Beckham is ook acteurquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neh![]()
Ik loop niet zo snel warm qua uiterlijk qua acteurs
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
Ow Ll dat is het niet hoornichtje van mij heeft modellen werk gedaan en is van daaruit verschillende andere dingen gaan doen, mode en televisie gerelateerd en had niet veel prettigs te melden.
Pisces, Beckham mag je houden
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat zo terug te lezen en jullie hadden me echt nodig hea.WORLDPEACE FOR ALL, DONT MAKE WAT MAKE LOVE AND BABIES!!!!!!!1!!!!!!?!!?!11OfnFVEUNB
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zat zo terug te lezen en jullie hadden me echt nodig hea.WORLDPEACE FOR ALL, DONT MAKE WAT MAKE LOVE AND BABIES!!!!!!!1!!!!!!?!!?!11OfnFVEUNB
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
Vanmiddag in de ikea liep er echt een![]()
met een nog zo meer
![]()
![]()
![]()
![]()
auto.
Kreeg een knipoogje![]()
![]()
SEKS AMRINAquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.
Beetje zoals bij die marine van Bella
Over Yoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee het schijnt idd geen fijn wereldje te zijn. Volop seks en drugs.
Beetje zoals bij die marine van Bella
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welquote:
Ml-etjequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welzat hoor
Johnny is een gever.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Johnny lijkt me overigens wel leuk om te interviewen maar in bed, ik schop hem richting jou Tombo
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beckham is ook acteur![]()
Wie ik dan weer soms echt heel leuk en soms weer heel eng vind is Keira Knightley.
Met haar enge tit'n in die beckham film
pics van jou natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg mijn mond stond zowat open en had het veel te druk met elegant lopen en controleren of alles welzat hoor
Ik hoef Johnny nietquote:
Ben braaf naar huis gegaan en die stucadoors vielen hard tegenquote:
En hij wilt je nemen, nu, op de Eiffeltoren.quote:
Was jij niet meer vd mannen?quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En hij wilt je nemen, nu, op de Eiffeltoren.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ll waaaar ben je?
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Johnny lijkt me overigens wel leuk om te interviewen maar in bed, ik schop hem richting jou Tombo
Die jou op komen halen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.
zhe ladiiies zijn langs de sushibar
Hij vraagt elke vrouw in deze SC ten huwelijk, wat denk je zelfquote:
Die zitten denk ik nog in de film hoor. Maar ben wel over 20 minuten weg, dus maar even me toonbaar makenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah dacht al die is hurrieup de deur uit.
zhe ladiiies zijn langs de sushibar
De bips is goed,quote:
Euh de ladies die mij ophalenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zitten denk ik nog in de film hoor. Maar ben wel over 20 minuten weg, dus maar even me toonbaar maken
Foutje bedanktquote:
Fapmarathon dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Euh de ladies die mij ophalen
Dus zo eerst eten en de Mr de deur uit werken, oh nee die bleef thuis
Joah, wel jammer dat ze nooit een keer mee tv kan kijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zacht, fluffig en aan het genieten van de vrijdagavond?
Je kan achterstevoren face down nakend voor de TV gaan liggenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joah, wel jammer dat ze nooit een keer mee tv kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |