Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenquote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenEn dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto
Overigens, ik moet het ff kwijt:Ongelofelijk maar waar, deze is behoorlijk goed gelukt qua kleur en foto nemen zeg maar. En ik had de inspiratie inderdaad niet helemaal van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ik vind het zonnig! Misschien lok je de zon wel naar buitenEn dit soort kleuren fotograferen sowieso klote, Linnie20V had een tijdje terug ook die mani gedaan en dat kwam ook niet op de foto
Overigens, ik moet het ff kwijt:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetnietquote:Op zondag 13 juni 2010 10:51 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Geloof dat de konad het niet beter maakt, maar alleen maar minder. Denk dat het bij mij mooier was geweest als ik de konad juist met wit had gedaan, nu wordt het ineens wel erg fel geel
doe jij atkins ofzo?quote:Op zondag 13 juni 2010 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Goed bezig!
ik ben bijna 4 kilo aangekomen in de vakantie, ik moet dus ook ff weer streng zijn. Dat wordt veel cottage cheese en roerei![]()
[..]
Overigens, ik moet het ff kwijt:Wow wat goed van je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Thanksquote:Op zondag 13 juni 2010 11:14 schreef Linnie20v het volgende:
Netjes SQ!!
@ Mirannie, Leuke frisse nagels
Denk dat donkergeel met lichtgeel het ook niet is, maar volgende keer doe ik gewoon Lemon meringue met witte konadquote:Op zondag 13 juni 2010 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk idd dat andersom misschien leuker was geweest...kweetniet
Dank je!! Heb vanmorgen ook eerst mijn huis aan kant gemaakt en ben nu bezig met mijn WK mani. Geel was voor vandaag toch niet zo´n goed ideequote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef AmNaBa het volgende:
@ SQthnx en wat gaaf zeg voor je!!! ga zo door!!!!
@ mirannie,ik vind het wel tof zo, maar snap wat je bedoelt. en thnx
vandaag maar de goede volgorde doen, eerst huishouden en pas daarna mijn nagels.
kan op zich wel lekker gek doen met mijn nagels, morgen alleen maar onderbouwgroepen
en die vinden alles wel leuk.
Jij bent de eerst bij wie ik deze kleuren leuk vindt staanquote:Op zondag 13 juni 2010 11:52 schreef Dwyn het volgende:
Daring/Innocent
[ afbeelding ]
Net gelakt
[ afbeelding ]
Eventjes onder warm water gehouden
[ afbeelding ]
Langzaam terugkleuren
Op zich wel grappig. Had niet verwacht dat de innocent kleur toch nog zo fel zou zijn.
Ga straks even kijken, erg benieuwd naar de swatchesquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb wat frankens gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Klik hier voor meer foto's!
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:40 schreef Ainnir het volgende:
Heb geen tijd om het hele topic door te lezen nu, maar..
@Sharana_LV ik heb jou dus inderdaad mijn QT gestuurd, heb 'm ineens zelf niet meer
Oh, ik vind het zo ook best mooi! Maar ik snap dat het raar kan voelen... beetje hetzelfde idee als je eerste full brazilian scheerbeurtquote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: fantastisch resultaat na een 1e week!
@allemaal: geweldige nagels, kleurtjes, etc!
Ik heb de laatste tijd alleen maar meegelezen, drukdruk enzo. Maargoed, eindelijk weer een foto van dit front:
P2-Gorgeous. Nagels zijn intens kort.. ik ga vanmiddag weer acryllen en ze lang maken want korte nagels passen niet bij me..krijg er van die kleinekinderenhandjes van
[ afbeelding ]
Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gokquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
tofheidquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon lakken, als je elke keer een week met een mani doet ben je drie jaar bezig om je untrieds weg te werkenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gok![]()
Ik heb net een lijstje gemaakt met wat er onderweg naar me is het zijn 29 schatjeswordt weer een mandje vullen. Ik heb echt zo veel zin om uitgebreid te gaan lakken, plates eindelijk een keertje uit te gaan proberen en nagelwielen (die ik niet heb) te gaan lakken. Maar heb het nog steeds druk met de verhuizing
Ik heb eergister mijn nagels gelakt en het ziet er nu al niet meer uit! Echt niet leuk, dus heb geen zin om al die moeite te doen voor 1,5 dag plezier terwijl ik normaal altijd 5 dagen ofzo met een mani doe
Dus lak nu gewoon even niet (of goedkope lakjes)
Ik vind het wel een mooie lengte hoor! Komt ook doordat je lange vingers hebt, bij mijn zou het denk ik 3 keer erger zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 12:14 schreef Juud- het volgende:
SQ: fantastisch resultaat na een 1e week!
@allemaal: geweldige nagels, kleurtjes, etc!
Ik heb de laatste tijd alleen maar meegelezen, drukdruk enzo. Maargoed, eindelijk weer een foto van dit front:
P2-Gorgeous. Nagels zijn intens kort.. ik ga vanmiddag weer acryllen en ze lang maken want korte nagels passen niet bij me..krijg er van die kleinekinderenhandjes van
[ afbeelding ]
hahaha das idd ook weer zo! Maar juist doordat het meestal zo lang blijft zitten ben ik denk ik ook wat lui geworden met lakkenquote:Op zondag 13 juni 2010 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon lakken, als je elke keer een week met een mani doet ben je drie jaar bezig om je untrieds weg te werken
Het gaat toch ook om de goals uiteindelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 12:28 schreef miss--moana het volgende:
[..]
hahaha das idd ook weer zo! Maar juist doordat het meestal zo lang blijft zitten ben ik denk ik ook wat lui geworden met lakkenik ga vanaaf een voetbal mani maken! Ga morgen met vriendinnen voetbal kijken thuis, zal wat worden want het enigste wat we weten is dat ze doelpunten moeten maken (de rest is chinees voor ons) Maar ik heb er zin in! Het worden rood,wit,blauw, oranje nagels en op mijn duim denk ik een voetbal (als het lukt)
Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gok![]()
Ben benieuwd naar de swatches!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoor
Swatches van de frankens komen vanavond!!
Gewoon hupsakee samen in een potje? Of moet er nog wat spul bij wat zorgt dat t 1 geheel wordt ofzo? ( ivm de manglazepotjes enzo)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoor
Swatches van de frankens komen vanavond!!
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheelquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gewoon hupsakee samen in een potje? Of moet er nog wat spul bij wat zorgt dat t 1 geheel wordt ofzo? ( ivm de manglazepotjes enzo)
Oh wat tof gedaan zegquote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheel
Daglichtfeuteux
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheel
Daglichtfeuteux
[ afbeelding ]
M56quote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Leuk!
Welke plate is dat? Vind het een heel mooi effecht zo moet dat zwart er doorheen
Kan je hem niet pimpen met matte topcoat ofzo?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dus eergisteren collistar viola glitter gelakt, (simpel edoch mooi voor feest schoonouders en mah birthday) maar ik vind 'm in het flesje veel mooier dan op m'n nagels
Je moet 'm in de zon zienquote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dus eergisteren collistar viola glitter gelakt, (simpel edoch mooi voor feest schoonouders en mah birthday) maar ik vind 'm in het flesje veel mooier dan op m'n nagels
You haz teh flagz!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
@SQ ik doe niet echt een bepaald dieet. Ik eet dingen uit meerdere dieten door elkaar maar het komt neer op laag calorie en koolhydraat en hoog eiwit gehalte. Verder zorg ik ervoor dat ik vóór 12.00 mijn koolhydraten inneem en daarna nog matig wat met het avondeten.
Mijn WK maniik weet nu al dat ze me uit gaan lachen morgen op het werk
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat ik niet de Zuid Afrikaanse vlag moest doenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet de Zuid Afrikaanse vlag moest doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |