Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:23 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wauw heel mooi, vooral die groene ziet er leuk uit! Maar hoe doe je dat nou precies? gewoon mengen op de gok![]()
Ben benieuwd naar de swatches!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoor
Swatches van de frankens komen vanavond!!
Gewoon hupsakee samen in een potje? Of moet er nog wat spul bij wat zorgt dat t 1 geheel wordt ofzo? ( ivm de manglazepotjes enzo)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja lakjes mengen! Soms wat glitter erdoor
Swatches van de frankens komen vanavond!!
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheelquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Gewoon hupsakee samen in een potje? Of moet er nog wat spul bij wat zorgt dat t 1 geheel wordt ofzo? ( ivm de manglazepotjes enzo)
Oh wat tof gedaan zegquote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheel
Daglichtfeuteux
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef moussy het volgende:
[..]
gewoon schudden, dan wordt het wel 1 geheel
Daglichtfeuteux
[ afbeelding ]
M56quote:Op zondag 13 juni 2010 12:59 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Leuk!
Welke plate is dat? Vind het een heel mooi effecht zo moet dat zwart er doorheen
Kan je hem niet pimpen met matte topcoat ofzo?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dus eergisteren collistar viola glitter gelakt, (simpel edoch mooi voor feest schoonouders en mah birthday) maar ik vind 'm in het flesje veel mooier dan op m'n nagels
Je moet 'm in de zon zienquote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Mirjam het volgende:
ik heb dus eergisteren collistar viola glitter gelakt, (simpel edoch mooi voor feest schoonouders en mah birthday) maar ik vind 'm in het flesje veel mooier dan op m'n nagels
You haz teh flagz!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
@SQ ik doe niet echt een bepaald dieet. Ik eet dingen uit meerdere dieten door elkaar maar het komt neer op laag calorie en koolhydraat en hoog eiwit gehalte. Verder zorg ik ervoor dat ik vóór 12.00 mijn koolhydraten inneem en daarna nog matig wat met het avondeten.
Mijn WK maniik weet nu al dat ze me uit gaan lachen morgen op het werk
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben allang blij dat ik niet de Zuid Afrikaanse vlag moest doenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik niet de Zuid Afrikaanse vlag moest doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |