Komkom, zo erg is het nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:54 schreef gerbenp het volgende:
Oh god, ik wou net weer proberen aan te zetten, komt die kwal dus weer live hoor![]()
En qua muzieksmaak ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeie TT! Alleen had je Alain van mij ook wel uit t raam mogen gooien
En OMGGGG, hoop dat die dames geen Miss NL moeten worden op hun zangkunsten...
Meen je niet?! was even in slaap gevallen op de bankquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HANS! Waar was je nou, bijna de hete dames gemist...
Ik vind ze een beetje.... nep?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
HANS! Waar was je nou, bijna de hete dames gemist...
nep, qua wat?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik vind ze een beetje.... nep?
En jong, mijn God zeg...
Dat krijg je heh, met die missjesquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:08 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Nep qua perfect gestyled haar en (iets / veel) te veel make-up...
Ga voor de gein eens een kwartier naar buiten kijken waar ik woon... Gerard Ekdom zou gek zijn geworden van al die chicks met laarsjes aanquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
Leuke damens wel..
Beetje een herhaling van zetten, imhoquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Brennel het volgende:
Oh, hier staat de tv al even aan. Vind EW lang niet altijd even leuk meer...
de ING reclame komt ook even langsquote:
QFT !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, pcies. Maar ik vind ze dus niet direct vallen onder 'mooie vrouw'.
Whehequote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, die gaat in december bijklussen als sinterklaas.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Er staat er zich eentje om te kleden op de parkeerplaats!
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Er staat er zich eentje om te kleden op de parkeerplaats!
[ link | afbeelding ]
'oooiquote:
'n avond Kevin !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!
heb het net gefixed, ze waren vergeten terug te schakelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef gerbenp het volgende:
Kevin, volgens mij zijn jullie net over geschakeld op het backstage geluid, terwijl je eigenlijk toch op het geluid van 3FM moet zitten?
Ah, zag je net al rennen inderdaadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
heb het net gefixed, ze waren vergeten terug te schakelen
hoezo? omdat ie van linkk is?!?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef gerbenp het volgende:
Hoeveel afleveringen Der Rudy krijgen we nog trouwens?
5? gokje...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef gerbenp het volgende:
nog tot 27 augustus...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:14 schreef gerbenp het volgende:
Nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen voor jou en Rudy? Rudy viel de hele week in voor Corton (normaal doet Annemieke dat). VPRO geen optie?quote:
Ik stem voor!!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen voor jou en Rudy? Rudy viel de hele week in voor Corton (normaal doet Annemieke dat). VPRO geen optie?
nog niets concreets voor ons beiden, we hebben wel vooruitzichten maar het is nog spannend!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nog steeds geen nieuwe ontwikkelingen voor jou en Rudy? Rudy viel de hele week in voor Corton (normaal doet Annemieke dat). VPRO geen optie?
Ik gok dat er achter de schermen heus wel hier en daar wat dingen lopen. Kan van alles zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is iig iets, ik duim voor julliequote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nog niets concreets voor ons beiden, we hebben wel vooruitzichten maar het is nog spannend!
Ik zeg je, de gesprekken vorderen steeds beterquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mijn stem hebben ze ookquote:
Zal voor jullie duimen! Hoop dat jullie blijven behouden voor 3FMquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:19 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
nog niets concreets voor ons beiden, we hebben wel vooruitzichten maar het is nog spannend!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zeg je, de gesprekken vorderen steeds beter
Het laatste deel, echtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Was Ekstra weekend nog wat aan? moest eerst werken en daarna voetbal gekeken dus niks van meegekregen
Coen en Sander vinden dat geweldig, vooral Coen, ik vind dat nummer echt niks trouwensquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:53 schreef Bol_Wan het volgende:
zie trouwens Joshua Radin bij de nieuwe nummers staan, fantastisch dat die man wat meer aandacht krijgt in Nederland, al jaren mijn favoriete singer-songwriter
Een oor kwijt... ben je Van Gogh gaan imiteren door je oor af te hakken...?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen met verstand van hardware, kan ik als ik bij mijn koptelefoon een oor kwijt ben, dat nog herstellen op een makkelijke manier, of moet ik maar voor een nieuwe gaan?
Het was zeker gezellig, maar om het nou de avond van m'n leven te noemen, neuh.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef Sirolf het volgende:
Broekie heeft de avond van z'n leven denk ik.
Je snapte wat ik bedoel, maar jammer, dat wordt dus een nieuwe kopenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een oor kwijt... ben je Van Gogh gaan imiteren door je oor af te hakken...?
Als er een kant niet meer werkt door draadbreuk is dat zo goed als onmogelijk te herstellen.
*begint Coen wat meer te waarderenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:59 schreef alors het volgende:
[..]
Coen en Sander vinden dat geweldig, vooral Coen, ik vind dat nummer echt niks trouwens
Ik zat er op dat moment letterlijk midden inquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Wat een RUST hier trouwens vanavond. Waar is iedereen?!
ik was ze eerlijk gezegd ook al weer een beetje vergeten... vorig jaar veel gedraaid natuurlijkquote:
Gisteren 3 tracks van Jonsi @ Paradiso bij Rudy / 3voor12. Was vetquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
Jij bent producer heh, die kiest toch ook de platen uit? Doen jullie ook aan jónsi, of vind Rudy dat niet leuk?
En ik vond het inderdaad op Jeff lijken
Zo, dat ziet er groot uitquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmm... de plannen van de nieuwe studio zijn blijkbaar gelekt:
hier dus
't is op zich dezelfde ruimte als wat we nu hebben, maar dan op de 1e verdieping en veel beter ingedeeld.quote:
Daarom dusquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gisteren 3 tracks van Jonsi @ Paradiso bij Rudy / 3voor12. Was vet
Wel een nadeel voor uit het raamquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
't is op zich dezelfde ruimte als wat we nu hebben, maar dan op de 1e verdieping en veel beter ingedeeld.
volgens Arthur moet je em ff onderverdelenquote:
Volgens Domien was die al weer verouderd..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hmm... de plannen van de nieuwe studio zijn blijkbaar gelekt:
hier dus
JA gatver ik durf ze niet aan te raken hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
volgens Arthur moet je em ff onderverdelen
Moet ik 'm weghalen?quote:
Vette mix!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Memories !!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef alors het volgende:
Ohhh nu is ie ergens tussen gekropen en zie ik em niet meer, iiiiiiewwww
Misschien is het wel de zwarte weduwequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:39 schreef alors het volgende:
Ohhh nu is ie ergens tussen gekropen en zie ik em niet meer, iiiiiiewwww
Als jij zorgt voor reiskostenvergoeding en een slaapplek voor als ik niet meer terug naar huis komquote:
Wat een naam btwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de 'fuck me I'm famous remix'
die duurt eigenlijk 6 minuten maar ik heb hem ingekort...
prachtig nummer van the flaming lips!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een naam btw![]()
. Erg geslaagde mix
.
Zo, dit heb ik lang niet gehoord.. The Flaming Lips – Race For The Price.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:41 schreef moveyourass-kevin het volgende:
de 'fuck me I'm famous remix'
die duurt eigenlijk 6 minuten maar ik heb hem ingekort...
Absoluut! intro is ook zo herkenbaar maar wel een beetje weird qua sound. Denk dat ik deze plaat zeker een jaar niet heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:43 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
prachtig nummer van the flaming lips!
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:51 schreef -Hans- het volgende:The Fear
Misschien wel de mooiste van Lilly Allen..
IIEEEEHHHHHHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:53 schreef alors het volgende:
[..]
Brrrrrrrrrrrr.... Hij was zwarter en dikker (...........![]()
! )
zelfde hierquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:55 schreef -Hans- het volgende:
Moke – Ghost ! Liedje voor het eerst gehoord @ Noorderslag. Kwartje viel wel direct, maar dat geldt voor meer liedjes van Moke. Qua live performance vind ik het allemaal wat minder spannend om te zien.
Welke?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:00 schreef -Hans- het volgende:
Laatste uur alweer...maar wel met een briljante Rudy's Guilty Pleasure
.
Jeugdsentiment !
Oeh, nice!quote:
Ff aangeklikt. En ondanks dat ik echt doodmoe ben kan ik niet stil blijven zittenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Timo20 het volgende:
OH...MY...GOD!!
Vandaag komt op BBC Radio 1 de hele avond vanaf het Rockness festival in Schotland, waar BBC dj Annie Mac ook live draait.
Wat een tracks heeft ze in haar set. Al langs gekomen: Fake Blood - I Think I like it, Swedish House Mafia - One en nu bonkt deze uit de speakers (zowel daar als hier in huis!)
Wat een track, wat een remix. Deden 2manydj`s ook op Pinkpop. Wat was dat vet![]()
![]()
![]()
Tijd voor nog een bier!
volgende week Robert Miles, ok?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Draaien ze een totaal andere plaat![]()
Jammer, zat al helemaal klaar voor Robert Miles
.
Die is wel vet jah!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Timo20 het volgende:
OH...MY...GOD!!
Vandaag komt op BBC Radio 1 de hele avond vanaf het Rockness festival in Schotland, waar BBC dj Annie Mac ook live draait.
Wat een tracks heeft ze in haar set. Al langs gekomen: Fake Blood - I Think I like it, Swedish House Mafia - One en nu bonkt deze uit de speakers (zowel daar als hier in huis!)
Wat een track, wat een remix. Deden 2manydj`s ook op Pinkpop. Wat was dat vet![]()
![]()
![]()
Tijd voor nog een bier!
Topservice, luisteren naar je luisteraars!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
volgende week Robert Miles, ok?
Jamaar, dan kan ik niet luisterenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:10 schreef Brennel het volgende:
[..]
Jamaar, dan kan ik niet luisteren [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:14 schreef Brennel het volgende:
Dus...![]()
Ik duik m'n mand in, coma dient zich aan.!
Oke, nog even luisteren dan, en daarna slapen. Thanks Timoquote:
Eentje aanmaken danquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[WK-Pool] Tussenstand na dag 1
Jammer dat we geen 3FM-subleague hebben aangemaakt
Dat heb je ook weleens ehm.... anders gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:05 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zat er op dat moment letterlijk midden in![]()
Prima Kevin!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
wil net zeggenquote:
Welke? deze?quote:
Volgens mij kan het nog ik noem het 3FMFans, moet ik het met een wachtwoord beveiligenquote:
Maar dat kan toch helemaal niet Timur!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/28
Wachtwoord is 3fmvoetbal![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
te laatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nog ik noem het 3FMFans, moet ik het met een wachtwoord beveiligen
Niet eens SeriousSoccer als wachtwoord?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Ik ook.quote:
Kan ook, het is nog te veranderenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Niet eens SeriousSoccer als wachtwoord?
Swoon is erg lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef -Hans- het volgende:
Shit is dit de nieuwe Chemical Brothers ? Wat een track weer. Geweldig
FF gemist maar wat is dit dan? Klinkt erg goed!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:25 schreef Bol_Wan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
gruwelijk concert gisteren![]()
![]()
Them Crooked Vultures uiteraardquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
FF gemist maar wat is dit dan? Klinkt erg goed!
Timo, absoluut.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
Ben benieuwd of het wat wordt over 2 weken bij Rockin` Parkquote:
Zou wel eens een feestje kunnen wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat wordt over 2 weken bij Rockin` Park
Is het bij jullie ook zo benauwd?de tering, zo gaat het bier wel heel snel naar binnen. Het tweede flesje is bijna leeg
![]()
![]()
eerder dit jaar in Paradiso was fantastisch! ben alleen benieuwd of de pearl jam fans het trekken...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hmm ja ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo benauwd?de tering, zo gaat het bier wel heel snel naar binnen. Het tweede flesje is bijna leeg
![]()
![]()
Ben benieuwd. hoop dat ik `t trek. Ben nogal een Pearl Jam fanaat dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
eerder dit jaar in Paradiso was fantastisch! ben alleen benieuwd of de pearl jam fans het trekken...
Woensdagavond weer? Top!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rudy is er komende week iig woensdagavond weer.
En het is tijd om de dingen van de bright side of life te bekijken.
Jammer dat Giel hem weer afbrakquote:
Bij mij is het nog erger. Door drukte haal ik tegenwoordig zelden de 1.00 uur...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:09 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat ik Ekdom in de nacht weer eens ga kijken maar meestal lig ik om 4 uur in een diepe slaap
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger. Door drukte haal ik tegenwoordig zelden de 1.00 uur...
Dus ik sta nu ook op het moment van instorten. Truste!
Trustenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 02:04 schreef themauster het volgende:
Vriendin is thuis dus ik ga ook slapen
Ik vind het echt jammer da'k die gemist heb. Wat een beest van een plaat!quote:
Idd ja, ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:13 schreef Cee het volgende:Goed bezig, Hans.
Ik houd de radio aan totdat de brakpraat begint.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef Cee het volgende:
Bij wie moet ik trouwens hier zijn om aan de 3FM WK Subleague mee te doen? Ik snap het niet helemaal, die procedure. Is het überhaupt nog mogelijk en heeft het überhaupt nog zin aangezien er niet zo veel mensen aan meedoen?
Ik heb al 85 punten dus ik zweer je ik zal het gemiddelde opkrikken. Althans, ik zal het proberen.
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/28quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:20 schreef Cee het volgende:
Bij wie moet ik trouwens hier zijn om aan de 3FM WK Subleague mee te doen? Ik snap het niet helemaal, die procedure. Is het überhaupt nog mogelijk en heeft het überhaupt nog zin aangezien er niet zo veel mensen aan meedoen?
Ik heb al 85 punten dus ik zweer je ik zal het gemiddelde opkrikken. Althans, ik zal het proberen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachtwoord: 3fmvoetbal.
Join tha club
* Cee joinedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wachtwoord: 3fmvoetbal.
Join tha club
| Forum Opties | |
|---|---|