Ben benieuwd of het wat wordt over 2 weken bij Rockin` Parkquote:
Zou wel eens een feestje kunnen wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het wat wordt over 2 weken bij Rockin` Park
Is het bij jullie ook zo benauwd?de tering, zo gaat het bier wel heel snel naar binnen. Het tweede flesje is bijna leeg
![]()
![]()
eerder dit jaar in Paradiso was fantastisch! ben alleen benieuwd of de pearl jam fans het trekken...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hmm ja ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook zo benauwd?de tering, zo gaat het bier wel heel snel naar binnen. Het tweede flesje is bijna leeg
![]()
![]()
Ben benieuwd. hoop dat ik `t trek. Ben nogal een Pearl Jam fanaat dus ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:39 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
eerder dit jaar in Paradiso was fantastisch! ben alleen benieuwd of de pearl jam fans het trekken...
Woensdagavond weer? Top!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Rudy is er komende week iig woensdagavond weer.
En het is tijd om de dingen van de bright side of life te bekijken.
Jammer dat Giel hem weer afbrakquote:
Bij mij is het nog erger. Door drukte haal ik tegenwoordig zelden de 1.00 uur...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:09 schreef themauster het volgende:
Het wordt tijd dat ik Ekdom in de nacht weer eens ga kijken maar meestal lig ik om 4 uur in een diepe slaap
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger. Door drukte haal ik tegenwoordig zelden de 1.00 uur...
Dus ik sta nu ook op het moment van instorten. Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |