Voor de rest van de fokkers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.
Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.
k was kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.
Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12nee hoor, dat is zij niet waard.
En is dit ooit op het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in word geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten. Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.
En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waarden is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.
Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
lekker voor je!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje.
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar 1 neanderthaler blijft !quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:44 schreef hamkaastosti het volgende:
hej 1 neanderthaler maakt nog niet dat alle neanderthalers zo zijn he!!!11
dan is het maar een kleine groep neanderthalers die het voor de rest verpestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar 1 neanderthaler blijft !
quote:
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar een klein groepje blijft !!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
dan is het maar een kleine groep neanderthalers die het voor de rest verpest
ja maar dat komt omdat de eerste generatie neanderthalers de 2e genaratie niet goed opvoed!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ware het niet dat dit gedrag niet bij maar een klein groepje blijft !!!
Nee, zoals Wilders zegt: al het tuig het land uit. En laat dat tuig nu voor een groot deel uit Marokkanen bestaan...quote:Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:50 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat de eerste generatie neanderthalers de 2e genaratie niet goed opvoed!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Ben dat voortdurende gekanker van Marokkanen echt zat
Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die 2e generatie is dan dus net zo slecht als die eerste generatie en vice versa maar wat probeer je nou te zeggen, dat ze er niks aan kunnen doen, dat het hun schuld niet is omdat ze gewoon niet goed opgevoedt zijn ?
daar heb je gelijk in, ik woon tussen vele Turken en daar heb ik totaal geen last van, stuk voor stuk fatsoenlijke mensen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
Inderdaad, Turken nooit problemen mee gehad. Altijd hele nette mensen en ze werken tenminste. Nog nooit een Turk "psstt meisje" horen doen of een homo in mekaar zien slaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee, zoals Wilders zegt: al het tuig het land uit. En laat dat tuig nu voor een groot deel uit Marokkanen bestaan...
Individuele verhalen zijn er altijd wel, maar het gaat om de grote lijn.
ik ben het gekanker van marrokanen naar mij toe zat .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Goed topic. Ben dat voortdurende gekanker op Marokkanen echt zat
Wat een van verbittering doordrenkt verhaal zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.
Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.
Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.
En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten. Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.
En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waarden is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.
Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.
Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.
Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, die hele 'anti-Marokkanen' sfeer in Nederland begint ook mijn strot uit te komen.
Iedereen tegen de Marokkanen?quote:
Denemarkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef ThePianoMan het volgende:
autochtonen, en ook de allochtonen, iedereen, huil je muil gewoon eens over afkomst en dit.. snappen jullie dan werkelijk niet dat het alleen maar erger wordt![]()
afkomst = care, jezus.
Dat heeft er namelijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd
Dat een autochtoon zich zoveel kan aantrekken van mijn 'Burkhanist' ondertitel. Knap dat je weet wat het betekent trouwens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.
En inderdaad: nog nooit problemen met Turken gehad, altijd dikke maten mee.
[..]
Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!
Nederlanders hebben een grote bek maar de meesten kennen hun eigen geschiedenis niet eens.. Vroeger.. ja vroeger toen de opgevoede stadse Nederlanders de aso's uit die tijd niet moesten, werden ze ook zonder pardon naar een ander stuk van het land gebracht.. ver weg van de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.
(nouja, Nederland een beschaafd land noemen... vergeleken met landen als België en Duitsland wonen hier onder de originele Nederlanders meer uitschot dan waar dan ook)
1. Je bent Turksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Nederlanders hebben een grote bek maar de meesten kennen hun eigen geschiedenis niet eens.. Vroeger.. ja vroeger toen de opgevoede stadse Nederlanders de aso's uit die tijd niet moesten, werden ze ook zonder pardon naar een ander stuk van het land gebracht.. ver weg van de bewoonde wereld.
Maar als je dit over Marokkanen roept.. !OWJEEWACHTEENSEVENDATMAGNIET!
Pleur toch op man.. en dan bedoel ik die typhusmennekes.
Oussie, ik wil niet flauw doen maar jij doet vaak hetzelfde. Hoe vaak heb ik jou niet horen klagen over 'die achterlijke Berbers'.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht. Maar goed, mensen kennen me zoals ik ben en heb geen nadelen mogen meemaken door al dat gedoe, zowel sociaal als met sollicitaties bijvoorbeeld.
Mensen die een heel bevolkingsgroep bij elkaar haat zijn net zo triest als die kutmarokkanen. Nogmaals, ik ondervind er voor zo ver geen hinder aan. Dus 't zit me maar mee, zeker met achterhoofdgedachtes dat de pers het tegenwoordig alleen maar voor het geld doet .
Je hebt gelijk, op die manier ben je net zo slecht als die lui. Maar dat neemt niet weg dat ze het zelf uitlokken, door dat soort 'incidenten' krijg je vanzelf die haat. Denk maar eens aan die lang aanhoudende haat tegen de Duitsers toen een groep van die malloten begonnen te rellen indertijd. Zolang er niks aan gedaan wordt, wordt die haat erger en erger want de meeste mensen pikken het niet langer, zo zijn mensenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht. Maar goed, mensen kennen me zoals ik ben en heb geen nadelen mogen meemaken door al dat gedoe, zowel sociaal als met sollicitaties bijvoorbeeld.
Mensen die een heel bevolkingsgroep bij elkaar haat zijn net zo triest als die kutmarokkanen. Nogmaals, ik ondervind er voor zo ver geen hinder aan. Dus 't zit me maar mee, zeker met achterhoofdgedachtes dat de pers het tegenwoordig alleen maar voor het geld doet .
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef seiramu het volgende:
Chai
Nee hoor, ik wilde jullie eens een keer confronteren met het gedrag van Nederlanders die ik persoonlijk heb meegemaakt zodat jullie dit vanuit een ander perspectief kunnen bekijken.
Jouw zielige verhaal moet in het nieuws! en niet dat van een zwerver, want die voegt toch niets toe aan deze maatschappij!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd
quote:
Alsof ik de agressieve domme skinheads niet ken. Die mijd ik als autochtone Nederlander ook liever.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef seiramu het volgende:
Chai
Nee hoor, ik wilde jullie eens een keer confronteren met het gedrag van Nederlanders die ik persoonlijk heb meegemaakt zodat jullie dit vanuit een ander perspectief kunnen bekijken.
En wie neemt de Telegraaf serieus?
TimMer1981
Alsjeblieft zeg, ik heb zijn uitspraken gehoord en die uitspraken gaan doorgaans niet alleen over 'al het tuig'. En dit was meer gericht op de PVV-stemmer (zie ook mijn reactie op Chai).
Zovty
Juist. Daarnaast maken Nederlanders vaak geen onderscheid tussen Turken en Marokkanen. Sowieso heb ik gewoon schijt genoeg van de negatieve opmerkingen jegens Marokkanen in het algemeen. Het feit dat ik Turks ben moet je maar even achterwege laten: ik wilde alleen vertellen dat Nederlanders zelf ook de mist in gaat en de gebeurtenissen zoals in mijn OP nauwelijks ter sprake komen in het nieuws e.d.
Like you've never complained about Kurds yet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oussie, ik wil niet flauw doen maar jij doet vaak hetzelfde. Hoe vaak heb ik jou niet horen klagen over 'die achterlijke Berbers'.
Net als in ieder ander land. Mensen schijnen een wat sterkere band te hebben met hun vader/moeder/culturele achtergrond land te hebben. Daarmee is echter nog altijd de meerderheid van welke bevolkingsgroep dan ook helemaal niet crimineel. Dus is het ook ontzettend oneerlijk om mensen af te rekenen op iets, waar ze zelf waarschijnlijk part noch deel aan hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Natuurlijk komen er in alle lagen van de bevolking tuig voor.
Maar als je het totaalplaatje bekijkt zijn allochtonen toch wel oververtegenwoordigd in de criminele cijfers.
Daar heb je wel gelijk in maar als het op de media aankomt (waar seiramu op doelt) dan komt autochtoon tuig minder vaak "aan bod", om het zo maar te zeggen. En misdaden van allochtonen worden in de spotlights geschoven.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Natuurlijk komen er in alle lagen van de bevolking tuig voor.
Maar als je het totaalplaatje bekijkt zijn allochtonen toch wel oververtegenwoordigd in de criminele cijfers.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd.
Ik denk dat dat voorbeeld hier wat misplaatst is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof ik de agressieve domme skinheads niet ken. Die mijd ik als autochtone Nederlander ook liever.Verder heb ik met voorbijgangers/omstanders juist goede ervaringen. Toen ik enige tijd terug bij een verkeersongeval betrokken was en met een bebloed gezicht op straat lag, schoten mensen zowel mij als de buitenlandse vrouw - een asielzoekster - die ook bij het ongeluk betrokken was, direct te hulp.
Noch.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land. Mensen schijnen een wat sterkere band te hebben met hun vader/moeder/culturele achtergrond land te hebben. Daarmee is echter nog altijd de meerderheid van welke bevolkingsgroep dan ook helemaal niet crimineel. Dus is het ook ontzettend oneerlijk om mensen af te rekenen op iets, waar ze zelf waarschijnlijk part nog deel aan hebben.
Zocht eigenlijk een artikel over dit onderzoek dat ik eerder al eens gelezen had, maar dit volstaat probably ook wel.quote:In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
http://www.elsevier.nl/we(...)l-meer-gemeenten.htm
Ik wel, want alle mooie scandinavische meiden wonen daar en niet hier bij mij in de straatquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent de eerste
Gelukkig meen je het niet, want niemand heeft iets tegen Scandinavië
Dat kwam inderdaad neerbuigend over en dat geef ik toe. Mijn excuses. Ik wilde alleen een punt maken en mijn verhaal overbrengen. Ik vind het heel zielig voor de man (hey, ik koop regelmatig de daklozenkrantquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:15 schreef rcco het volgende:
Grotendeels terechte klacht.
Maar:
[..]
Jouw zielige verhaal moet in het nieuws! en niet dat van een zwerver, want die voegt toch niets toe aan deze maatschappij!
Nee jij bent van landsbelang TS.
Je hoeft jezelf niet hoger te voelen dan iemand anders.![]()
Dit was meer in reactie op de gewonde man die op straat lag en waarbij niemand bereid was/leek te helpen, om aan te geven dat het ook anders kan en gaat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voorbeeld hier wat misplaatst is.![]()
Een situatie waar iemand gewond is geraakt door een ongeluk zonder opzet en een situatie waarin een agressief persoon iemand anders met opzet verwondt zijn natuurlijk heel verschillend.
quote:
Als we zo lekker doorgaan zal dat percentage ook wel toenemen. Die jongeren worden kansloos gemaakt. En nee, ik ben echt niet van het "ach arm jongetje, heb je het zo moeilijk?"quote:Zocht eigenlijk een artikel over dit onderzoek dat ik eerder al eens gelezen had, maar dit volstaat probably ook wel.
De situatie is dan nog wel anders. Bij een verkeersongeval hebben mensen gezien wat er gebeurd is (of kunnen ze het nog wel zien aan de auto's/fietsen/brommers/iets). Als iemand zo gewond op straat ligt kan het van alles zijn. Dan hebben mensen nog wel eens de gedachte "die is misschien wel in elkaar geslagen, daar moet ik niets van weten". Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:24 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dit was meer in reactie op de gewonde man die op straat lag en waarbij niemand bereid was/leek te helpen, om aan te geven dat het ook anders kan en gaat.
Je moet het wel eerlijk bekijken he? wie is er nu begonnen? omdat Marokkanen zwervers en homos in het water duwen wordt jij in elkaar geslagen. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
En anders lees je het eerst?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Geniale het volgende:
[..]
Je moet het wel eerlijk bekijken he? wie is er nu begonnen? omdat Marokkanen zwervers en homos in het water duwen wordt jij in elkaar geslagen. Zo gaat dat.
Nou, geniaal hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef Geniale het volgende:
[..]
Je moet het wel eerlijk bekijken he? wie is er nu begonnen? omdat Marokkanen zwervers en homos in het water duwen wordt jij in elkaar geslagen. Zo gaat dat.
Waarom stoor je je anders aan die berichten van die krant.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef seiramu het volgende:
Chai
En wie neemt de Telegraaf serieus?
Geen meerderheid maar wel een veel te hoog percentage. Verder ben ik het er echt mee oneens dat die jongens kansloos gemaakt worden; kende zelf zat allochtone jongens die het prima doen, middelbare school doorlopen zonder problemen, hbo zo goed als afgerond. Maar natuurlijk ondervinden de agressieve, opdringerige, baldadige jongens die zich ophouden op straat wel degelijk heel veel hinder van vooroordelen. Als het probleem al ergens ligt dan is dat bij hun eigen instelling, houding, voorkomen en bereidheid te werken. Nee je bent niet direct een rijke, gerespecteerde pimp/gangsta zoals in de videoclips.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
![]()
[..]
Als we zo lekker doorgaan zal dat percentage ook wel toenemen. Die jongeren worden kansloos gemaakt. En nee, ik ben echt niet van het "ach arm jongetje, heb je het zo moeilijk?"
Maar we creëren wel een tendens. Je weet trouwens dat 40% geen meerderheid is he? En dat alleen jongeren in die leeftijd ook niet representatief zijn voor de hele bevolkingsgroep, en zo kan ik nog wel even doorgaan...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:46 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, sowieso is de media helemaal doorgeschoten in het zo sensationeel mogelijk zijn en zoveel mogelijk exemplaren verkopen in plaats van kwaliteit leveren en het volk informeren.
Wauw, een serieuze post van Penisbaard. En nog een goede ook.quote:
Iemand die deze leefwijze erop nahoudt is geen vriend van mij:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat een autochtoon zich zoveel kan aantrekken van mijn 'Burkhanist' ondertitel. Knap dat je weet wat het betekent trouwens.
Beetje primitief gebeuren als je het mij vraagt...quote:(A) To suppress the old shamanistic cult, e.g.:
* Do not eat the blood of animals.
* Burn the shamans' tambourines: they are from Yerlik, not from God.
* High northern white mountain! You have long bent your heads before it. But the time has come when the white mountain is no longer our master.
(B) To eliminate Russian influence, e.g.:
* Do not smoke tobacco.
* Kill all cats and never again allow them into your yurts.
* Do not eat together with Christians [i.e., converts].
* Do not make friends with Russians.
* We shall look on Russians as our enemies. Their end will soon come: the earth will not tolerate them, it will open up, and they will all fall under the earth. We shall look on the sun and moon as our brothers.
(C) To establish new customs and symbols, e.g.:
* Your main banner is the white and yellow colors. Wear these colors on your hats.
* If you have Russian money, spend it and bring any left over to me. Do not hide a single kopek from me, or else you will fall [into the earth] with the Russians.
geslacht: Vrouwquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje.
Gast, jij hebt werkelijk geen idee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Iemand die deze leefwijze erop nahoudt is geen vriend van mij:
[..]
Beetje primitief gebeuren als je het mij vraagt...
Nouja dan ben jij en je vriendin het goede voorbeeld maar er zitten ook slechte tussen, net zoals met nederlanders..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef seiramu het volgende:
Darkbrowneyes
Ik heb het natuurlijk bewust zo geschreven om de Nederlanders te confronteren met het "hun" eigen gedrag . Mensen reageren altijd heel heftig op berichten waarin Marokkanen of Turken iets hebben uitgevoerd maar over bepaalde gebeurtenissen zoals in mijn OP wordt geen aandacht aan besteed. Mijn Marokkaanse vriendin (vwo'er) heeft onlangs haar buurvrouw van de dood gered. Maar niemand die daar iets van meekrijgt.
4chan humor, leuk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
geslacht: Vrouw
dat krijg je er nou van als je de keuken uit loopt
Nee hoor dat is gewoon iemand die niet snapt dat je op sommige KLB topics wél serieus mag reageren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |