Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:50 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat de eerste generatie neanderthalers de 2e genaratie niet goed opvoed!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Ben dat voortdurende gekanker van Marokkanen echt zat
Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:53 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die 2e generatie is dan dus net zo slecht als die eerste generatie en vice versa maar wat probeer je nou te zeggen, dat ze er niks aan kunnen doen, dat het hun schuld niet is omdat ze gewoon niet goed opgevoedt zijn ?
daar heb je gelijk in, ik woon tussen vele Turken en daar heb ik totaal geen last van, stuk voor stuk fatsoenlijke mensen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
Inderdaad, Turken nooit problemen mee gehad. Altijd hele nette mensen en ze werken tenminste. Nog nooit een Turk "psstt meisje" horen doen of een homo in mekaar zien slaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee, zoals Wilders zegt: al het tuig het land uit. En laat dat tuig nu voor een groot deel uit Marokkanen bestaan...
Individuele verhalen zijn er altijd wel, maar het gaat om de grote lijn.
ik ben het gekanker van marrokanen naar mij toe zat .quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Goed topic. Ben dat voortdurende gekanker op Marokkanen echt zat
Wat een van verbittering doordrenkt verhaal zeg.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.
Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.
Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.
Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12nee hoor, dat is zij niet waard.
En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten. Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.
En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waarden is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.
Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.
Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.
Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, die hele 'anti-Marokkanen' sfeer in Nederland begint ook mijn strot uit te komen.
Iedereen tegen de Marokkanen?quote:
Denemarkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef ThePianoMan het volgende:
autochtonen, en ook de allochtonen, iedereen, huil je muil gewoon eens over afkomst en dit.. snappen jullie dan werkelijk niet dat het alleen maar erger wordt![]()
afkomst = care, jezus.
Dat heeft er namelijk niets mee te maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd
Dat een autochtoon zich zoveel kan aantrekken van mijn 'Burkhanist' ondertitel. Knap dat je weet wat het betekent trouwens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.
En inderdaad: nog nooit problemen met Turken gehad, altijd dikke maten mee.
[..]
Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!
Nederlanders hebben een grote bek maar de meesten kennen hun eigen geschiedenis niet eens.. Vroeger.. ja vroeger toen de opgevoede stadse Nederlanders de aso's uit die tijd niet moesten, werden ze ook zonder pardon naar een ander stuk van het land gebracht.. ver weg van de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.
(nouja, Nederland een beschaafd land noemen... vergeleken met landen als België en Duitsland wonen hier onder de originele Nederlanders meer uitschot dan waar dan ook)
1. Je bent Turksquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.
Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.
Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.
Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .
Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.
Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12nee hoor, dat is zij niet waard.
En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.
We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten. Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.
En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waarden is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.
Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |