abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:52:46 #26
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_82683500
pvv

marokkanen
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_82683516
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:51 schreef TimMer1981 het volgende:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:53:50 #28
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82683557
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:50 schreef hamkaastosti het volgende:

[..]

ja maar dat komt omdat de eerste generatie neanderthalers de 2e genaratie niet goed opvoed!

Die 2e generatie is dan dus net zo slecht als die eerste generatie en vice versa maar wat probeer je nou te zeggen, dat ze er niks aan kunnen doen, dat het hun schuld niet is omdat ze gewoon niet (goed) opgevoedt zijn ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82683645
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Ben dat voortdurende gekanker van Marokkanen echt zat
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:55:47 #30
97111 ukga
Siewosie baas
pi_82683646
Mensen die niet in hun eigen topic posten ;')
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:56:06 #31
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_82683660
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:53 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Die 2e generatie is dan dus net zo slecht als die eerste generatie en vice versa maar wat probeer je nou te zeggen, dat ze er niks aan kunnen doen, dat het hun schuld niet is omdat ze gewoon niet goed opgevoedt zijn ?
Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 20:56:21 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_82683671
quote:
En niet om het één of ander, maar Turken en Marokkanen zit een gigantisch verschil tussen, dus ik snap niet waarom jij je dit zo aantrekt.
daar heb je gelijk in, ik woon tussen vele Turken en daar heb ik totaal geen last van, stuk voor stuk fatsoenlijke mensen.
pi_82683675
1. TLDR
2. o.us SLUITEN DEZE TOPICJE
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:56:47 #34
166265 Acinonyx
pi_82683692
quote:

[..]

Nee, zoals Wilders zegt: al het tuig het land uit. En laat dat tuig nu voor een groot deel uit Marokkanen bestaan...

Individuele verhalen zijn er altijd wel, maar het gaat om de grote lijn.

Inderdaad, Turken nooit problemen mee gehad. Altijd hele nette mensen en ze werken tenminste. Nog nooit een Turk "psstt meisje" horen doen of een homo in mekaar zien slaan.
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:57:30 #35
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_82683731
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef Confetti het volgende:
Goed topic. Ben dat voortdurende gekanker op Marokkanen echt zat
ik ben het gekanker van marrokanen naar mij toe zat .
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_82683734
autochtonen, en ook de allochtonen, iedereen, huil je muil gewoon eens over afkomst en dit.. snappen jullie dan werkelijk niet dat het alleen maar erger wordt

afkomst = care, jezus.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:57:46 #37
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_82683742
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:59:30 #38
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_82683816
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
Wat een van verbittering doordrenkt verhaal zeg.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:00:32 #39
166265 Acinonyx
pi_82683844
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Hij probeert te zeggen dat het tuig het tuig moet opvoeden.. dat schiet niet op he.
Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.

(nouja, Nederland een beschaafd land noemen... vergeleken met landen als België en Duitsland wonen hier onder de originele Nederlanders meer uitschot dan waar dan ook )
.
pi_82683848
Niet iedere Nederlander kent het verschil tussen Turken en Marokkanen. Het merendeel vindt Turken en Marokkanen één pot nat. Dus ik kan mij wel voorstellen dat TS zich er iets van aantrekt.

En sowieso, die hele 'anti-Marokkanen' sfeer in Nederland begint ook mijn strot uit te komen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:00:52 #41
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_82683900
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef zovty het volgende:

[..]

Krijg de indruk dat TS niet zo goed tegen onrecht kan.
Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.

En inderdaad: nog nooit problemen met Turken gehad, altijd dikke maten mee.
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
En sowieso, die hele 'anti-Marokkanen' sfeer in Nederland begint ook mijn strot uit te komen.
Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!
pi_82683905
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef RedFever007 het volgende:
Tijd voor een burgeroorlogje ?
Iedereen tegen de Marokkanen?

Gooi als proefje alle moslims het land uit voor een jaartje.. die PVV'ers blijven net zo hard klagen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:02:39 #44
166265 Acinonyx
pi_82683937
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:57 schreef ThePianoMan het volgende:
autochtonen, en ook de allochtonen, iedereen, huil je muil gewoon eens over afkomst en dit.. snappen jullie dan werkelijk niet dat het alleen maar erger wordt

afkomst = care, jezus.
Denemarken
.
pi_82684008
Terechte klacht. Behalve:
quote:
Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd
Dat heeft er namelijk niets mee te maken.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82684063
Altijd hetzelfde gelazer. Het zijn misschien een paar mensen die het doen maar direct spreek je ons toe alsof we het allemaal hebben gedaan.
Zo kan ik ook wel beginnen met marrokanen die mij toen elke dag uitscholden maar dat dat doet een gewone nederlander ook, dus nee zoveel verschillend ben je niet en nee je bent ook niet zielig.
Till Lindemann.. <3
pi_82684070
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Ik ook niet, daarom heb ik een schurft aan de meest mocro's: schijnheilig, achterbaks, laag bij de gronds kutvolk.

En inderdaad: nog nooit problemen met Turken gehad, altijd dikke maten mee.
[..]

Van iemand die 'Burkhanist' onder zijn avatar heeft staan kan mij dat nu werkelijk geen reet interesseren... Je kunt altijd nog vertrekken!
Dat een autochtoon zich zoveel kan aantrekken van mijn 'Burkhanist' ondertitel. Knap dat je weet wat het betekent trouwens.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:05:44 #48
299030 Kattenkop
Ouwe vrijster
pi_82684094
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:00 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Nee dat schiet inderdaad niet op. Nederland was een redelijk beschaafd land en als dat tuig zichzelf niet aan kan en wil passen dan moeten ze gewoon weg. Ze zijn hier te gast, om het zo maar even te zeggen. Dergelijk slecht gedrag wordt van generatie op generatie doorgegeven en houdt echt niet op als je even thee met ze gaat drinken, gewoon keihard aanpakken. En nee Nederlanders zijn ook niet altijd lieverdjes maar dat terzijde.

(nouja, Nederland een beschaafd land noemen... vergeleken met landen als België en Duitsland wonen hier onder de originele Nederlanders meer uitschot dan waar dan ook )
Nederlanders hebben een grote bek maar de meesten kennen hun eigen geschiedenis niet eens.. Vroeger.. ja vroeger toen de opgevoede stadse Nederlanders de aso's uit die tijd niet moesten, werden ze ook zonder pardon naar een ander stuk van het land gebracht.. ver weg van de bewoonde wereld.

Maar als je dit over Marokkanen roept.. !OWJEEWACHTEENSEVENDATMAGNIET!

Pleur toch op man.. en dan bedoel ik die typhusmennekes.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:05:49 #49
236046 NotYou
tigerblood
pi_82684100
quote:
Na het lezen van dit nieuwsbericht Marokkanen duwen zwerver in gracht en de comments eronder heb ik besloten om te klagen in KLB en mijn verhaal te vertellen zodat jullie alles vanuit andersmans perspectief kunnen meemaken. Ik heb het gehad met jullie Nederlanders die telkens in de aanval schieten en 'PVV!' roepen.

Laten we eerst eens 7 jaar terug in het verleden gaan. Ten eerste moet ik erbij vertellen dat ik van Turkse afkomst ben.

Ik ben op mijn twaalfde in elkaar geslagen door 4 Nederlanders in een parkje. Die lafaards waren de 18 al gepasseerd aangezien ze in een auto rondreden (en ik ben er later via via achtergekomen). Ze noemden mij plotseling een "kanker zwarte" en begonnen daarna te slaan. Daarnaast bedreigden ze zelfs een bejaarde vrouw die mij probeerde te helpen. Mijn twee Nederlandse vrienden lieten mij achter en fietsten weg uit angst. Mijn buitenlandse vriendin daarentegen fietste niet weg. Terwijl ik door deze 4 Nederlanders werd geslagen keken er verschillende mensen van Nederlandse afkomst toe hoe ik werd afgerost en geen van deze labbekakken nam de moeite om de politie te bellen of mij te helpen.

Ik was toen kleiner dan dat ik nu ben (1m53) en opeens werd ik van mijn fiets geduwd en aangevallen door deze Neanderthalers die blijkbaar hun tijd spendeerden aan het vergallen van het leven van kleine meisjes .

Dit heb ik nooit verdiend. Ik heb nooit iemand iets kwaads aangedaan. Ik heb altijd hard gewerkt en ik haal altijd hoge cijfers, zette mij destijds in voor ouderen en geestelijk beperkten en ik maakte nooit ruzie. Toch heb ik deze afschuwelijke ervaring moeten doorstaan. De politie werd er zelfs bijgehaald maar de criminelen zijn nooit gestraft voor hun daden. Daarentegen heb ik mijn vertrouwen in mijn Nederlandse vrienden verloren en heb ik maandenlang in angst en paranoia moeten leven.

Gerechtigheid voor het Turkse meisje van 12 nee hoor, dat is zij niet waard. En is dit ooit in het nieuws geweest? In de kranten? Nee. Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd het water in wordt geduwd door een groep Marokkanen komt iedereen het gelijk te weten waarna alle paupers PVV-leuzen beginnen te roepen.

We gaan nu een aantal jaren de toekomst in. Mijn moeder en ik liepen rond in de stad en kwamen een gewonde man in een zijstraatje tegen. Hij lag midden op straat en hij kon niet meer lopen omdat zijn voeten waren verbrand. Iedereen liep hem voorbij en ik was de enige die de moeite nam om hem te vragen wat er was gebeurd en ik was de enige die de ambulance belde. Ik had nog rondgevraagd of iemand mij een telefoon kon lenen omdat deze man een ambulance nodig had maar blijkbaar had iedereen zijn of haar mobieltje thuis vergeten . Ik kon niet bellen omdat ik probeerde de man bij bewustzijn te houden. Uiteindelijk was ik toch de ENIGE die actie ondernam.

En alweer was dit voorval geen nieuwsberichtje waard en is deze heldendaad, verricht door een Turkse, zoals altijd een vergeten herinnering. En wanneer de Telegraaf meldt dat een groep Marokkanen of Turken een homo voor flikker hebben uitgemaakt gaan we massaal Wilders stemmen.

Tjah, alle Nederlanders het land uit dan maar?
1. Je bent Turks
2. Jij doet het wel goed, dat schrijf je zelf al. Waarom je dan aangesproken voelen?
3. Met een groepje mannen een jong meisje aanvallen is zo mogelijk nog laffer en verwerpelijker dan hoe die zwerver het water is ingegooid, ook hier was ik persoonlijk echt boos om geworden.
4. Heldendaad? Ongeacht nationaliteit van de redder in nood was zoiets hier hooguit op de lokale tvzender/kabelkrant beland. Erg goed natuurlijk dat jullie dit gedaan hebben, maar sensationeel/spraakmakend is het niet. Wordt een homo in amsterdam daarentegen in elkaar getrapt omdat hij homoseksueel is, dan stoot dit veel mensen tegen het zere been. Dit is immers een kant die we in het vrije/liberale Nederland niet op willen.

Mocht je, je overigens afvragen hoe het komt dat autochtone Nederlanders zich meer en meer tegen allochtoon tuig keren, bekijk dan dit eens:

..en talloze vergelijkbare filmpjes waarin de ongekende schaamteloosheid en zelfs trots van dit soort jongens de kijker pijnlijk duidelijk wordt gemaakt.
Je suis Charlie Sheen
  Moderator vrijdag 11 juni 2010 @ 21:05:51 #50
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_82684103
de meeste marokkanen die ik ken zijn veelal aan het zieken en provoceren. En als je er wat van zegt is de wereld te klein en kan je een mes tussen je ribben verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')