abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:07:31 #51
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82684179
Terechte klacht. Maar goed, mensen kennen me zoals ik ben en heb geen nadelen mogen meemaken door al dat gedoe, zowel sociaal als met sollicitaties bijvoorbeeld.
Mensen die een heel bevolkingsgroep bij elkaar haat zijn net zo triest als die kutmarokkanen. Nogmaals, ik ondervind er voor zo ver geen hinder aan. Dus 't zit me maar mee, zeker met achterhoofdgedachtes dat de pers het tegenwoordig alleen maar voor het geld doet .
Feyenoord Rotterdam
pi_82684209
Dan rot je toch op?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:08:29 #53
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_82684235
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:05 schreef Kattenkop het volgende:

[..]

Nederlanders hebben een grote bek maar de meesten kennen hun eigen geschiedenis niet eens.. Vroeger.. ja vroeger toen de opgevoede stadse Nederlanders de aso's uit die tijd niet moesten, werden ze ook zonder pardon naar een ander stuk van het land gebracht.. ver weg van de bewoonde wereld.

Maar als je dit over Marokkanen roept.. !OWJEEWACHTEENSEVENDATMAGNIET!

Pleur toch op man.. en dan bedoel ik die typhusmennekes.

Dat dus, het is gewoon een grote hypocriete bende. Lui denken dat ze alles kunnen maken, maar als bij hun hetzelfde gebeurd kruipen ze meteen in de slachtofferhouding en dan is het ineens racisme. Rot toch op.. met die lui.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_82684314
Chai
Nee hoor, ik wilde jullie eens een keer confronteren met het gedrag van Nederlanders die ik persoonlijk heb meegemaakt zodat jullie dit vanuit een ander perspectief kunnen bekijken.

En wie neemt de Telegraaf serieus ?

TimMer1981
Alsjeblieft zeg, ik heb zijn uitspraken gehoord en die uitspraken gaan doorgaans niet alleen over 'al het tuig'. En dit was meer gericht op de PVV-stemmer (zie ook mijn reactie op Chai).

Zovty
Juist. Daarnaast maken Nederlanders vaak geen onderscheid tussen Turken en Marokkanen. Sowieso heb ik gewoon schijt genoeg van de negatieve opmerkingen jegens Marokkanen in het algemeen. Het feit dat ik Turks ben moet je maar even achterwege laten: ik wilde alleen vertellen dat Nederlanders zelf ook de mist in gaat en de gebeurtenissen zoals in mijn OP nauwelijks ter sprake komen in het nieuws e.d.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:10:20 #55
306525 Geniale
Gewoon briljant
pi_82684328
- tief op, note -

[ Bericht 97% gewijzigd door o.us op 11-06-2010 21:12:10 ]
Narcistisch en geniaal
pi_82684342
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
Terechte klacht. Maar goed, mensen kennen me zoals ik ben en heb geen nadelen mogen meemaken door al dat gedoe, zowel sociaal als met sollicitaties bijvoorbeeld.
Mensen die een heel bevolkingsgroep bij elkaar haat zijn net zo triest als die kutmarokkanen. Nogmaals, ik ondervind er voor zo ver geen hinder aan. Dus 't zit me maar mee, zeker met achterhoofdgedachtes dat de pers het tegenwoordig alleen maar voor het geld doet .
Oussie, ik wil niet flauw doen maar jij doet vaak hetzelfde. Hoe vaak heb ik jou niet horen klagen over 'die achterlijke Berbers'.
pi_82684406
Tja, anderhalf miljoen mensen denken blijkbaar dat alles wat er Arabisch uitziet en enigszins verwant is aan de Islam crimineel is, opgesloten moet worden en bij voorkeur het land moet worden uitgezet.

Nee, het gaat grote blonde leider niet alleen om criminele Marokkanen of de politieke Islam.
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:11:48 #58
166265 Acinonyx
pi_82684408
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:07 schreef o.us het volgende:
Je hebt gelijk, op die manier ben je net zo slecht als die lui. Maar dat neemt niet weg dat ze het zelf uitlokken, door dat soort 'incidenten' krijg je vanzelf die haat. Denk maar eens aan die lang aanhoudende haat tegen de Duitsers toen een groep van die malloten begonnen te rellen indertijd. Zolang er niks aan gedaan wordt, wordt die haat erger en erger want de meeste mensen pikken het niet langer, zo zijn mensen
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  Donald Duck held vrijdag 11 juni 2010 @ 21:12:44 #59
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82684455
Natuurlijk komen er in alle lagen van de bevolking tuig voor.
Maar als je het totaalplaatje bekijkt zijn allochtonen toch wel oververtegenwoordigd in de criminele cijfers.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:14:29 #60
166265 Acinonyx
pi_82684544
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef seiramu het volgende:
Chai
Nee hoor, ik wilde jullie eens een keer confronteren met het gedrag van Nederlanders die ik persoonlijk heb meegemaakt zodat jullie dit vanuit een ander perspectief kunnen bekijken.

Er wordt nergens gezegt dat Nederlanders lieverdjes zijn. IMO krijg je in de meeste westerse landen ook nergens zo'n grote bek als in Nederland om het minste of geringste, nog maar te zwijgen over het hoge aantal tokkie en mooiboy-volk dat er hier rondloopt, die kunnen er ook wat van. Ohja, en hooligans.
.
pi_82684591
Zo, en omdat er een heleboel users hier anoniem op internet hun dommigheid etaleren, moet ik het als Nederlandse maar bij jou ontgelden?

Je mag dus de ene discriminatie zomaar uitwisselen voor de andere?

Of ben je nu eigenlijk gewoon net zo erg?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82684603
Grotendeels terechte klacht.

Maar:
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd
Jouw zielige verhaal moet in het nieuws! en niet dat van een zwerver, want die voegt toch niets toe aan deze maatschappij!

Nee jij bent van landsbelang TS.

Je hoeft jezelf niet hoger te voelen dan iemand anders.
pi_82684634
Darkbrowneyes
Ik heb het natuurlijk bewust zo geschreven om de Nederlanders te confronteren met "hun" eigen gedrag . Mensen reageren altijd heel heftig op berichten waarin Marokkanen of Turken iets hebben uitgevoerd maar over bepaalde gebeurtenissen zoals in mijn OP wordt geen aandacht aan besteed. Mijn Marokkaanse vriendin (vwo'er ) heeft onlangs haar buurvrouw van de dood gered. Maar niemand die daar iets van meekrijgt.

[ Bericht 13% gewijzigd door seiramu op 11-06-2010 21:48:39 ]
pi_82684647
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:02 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Denemarken
Gefeliciteerd, je bent de eerste Gelukkig meen je het niet, want niemand heeft iets tegen Scandinavië
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:16:24 #65
236046 NotYou
tigerblood
pi_82684648
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef seiramu het volgende:
Chai

En wie neemt de Telegraaf serieus ?

TimMer1981
Alsjeblieft zeg, ik heb zijn uitspraken gehoord en die uitspraken gaan doorgaans niet alleen over 'al het tuig'. En dit was meer gericht op de PVV-stemmer (zie ook mijn reactie op Chai).

Zovty
Juist. Daarnaast maken Nederlanders vaak geen onderscheid tussen Turken en Marokkanen. Sowieso heb ik gewoon schijt genoeg van de negatieve opmerkingen jegens Marokkanen in het algemeen. Het feit dat ik Turks ben moet je maar even achterwege laten: ik wilde alleen vertellen dat Nederlanders zelf ook de mist in gaat en de gebeurtenissen zoals in mijn OP nauwelijks ter sprake komen in het nieuws e.d.
Alsof ik de agressieve domme skinheads niet ken. Die mijd ik als autochtone Nederlander ook liever. Verder heb ik met voorbijgangers/omstanders juist goede ervaringen. Toen ik enige tijd terug bij een verkeersongeval betrokken was en met een bebloed gezicht op straat lag, schoten mensen zowel mij als de buitenlandse vrouw - een asielzoekster - die ook bij het ongeluk betrokken was, direct te hulp.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:17:03 #66
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82684701
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:10 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oussie, ik wil niet flauw doen maar jij doet vaak hetzelfde. Hoe vaak heb ik jou niet horen klagen over 'die achterlijke Berbers'.
Like you've never complained about Kurds yet.

[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 11-06-2010 21:17:14 ]
Feyenoord Rotterdam
pi_82684705
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar als je het totaalplaatje bekijkt zijn allochtonen toch wel oververtegenwoordigd in de criminele cijfers.
Net als in ieder ander land. Mensen schijnen een wat sterkere band te hebben met hun vader/moeder/culturele achtergrond land te hebben. Daarmee is echter nog altijd de meerderheid van welke bevolkingsgroep dan ook helemaal niet crimineel. Dus is het ook ontzettend oneerlijk om mensen af te rekenen op iets, waar ze zelf waarschijnlijk part noch deel aan hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door djenneke op 11-06-2010 21:24:29 ]
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82684743
Damn wat een naar verhaal
En dan ook nog je vrienden die wegrenden lekkere vrienden
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Daar heb je wel gelijk in maar als het op de media aankomt (waar seiramu op doelt) dan komt autochtoon tuig minder vaak "aan bod", om het zo maar te zeggen. En misdaden van allochtonen worden in de spotlights geschoven.

Kan me voorstellen dat als je zulke dingen als TS meegemaakt hebt dat dat behoorlijk frustrerend kan zijn.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:20:55 #69
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_82684942
Zullen we gewoon allemaal lief zijn voor elkaar?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:21:39 #70
166265 Acinonyx
pi_82684974
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:42 schreef seiramu het volgende:
Maar wanneer een zwerver die absoluut niets aan deze maatschappij toevoegd.

TS, vraagje, denk jij soms dat een zwerver er voor kiest om op die manier te gaan leven ? Op straat tussen het vuil ? Anders moet je wel heel erg dom zijn, of gewoon een slechte troll.
Ik ken zat gezinnen, inclusief het mijne, dat vandaag de dag nog maar moeilijk rond kan komen door de torenhoge schulden en lasten die maar duurder en duurder worden. Ook in het verleden.

Een persoon belandt echt niet zomaar op straat. Misschien kon hij zijn lasten niet meer betalen of is hij door iemand op straat gezet.
En argumenten als "Hij moet maar een baan gaan zoeken" zijn ook niks waard. Want welke werknemer neemt nou een ongewassen zwerver aan ? Precies.
.
pi_82685000
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef NotYou het volgende:

[..]

Alsof ik de agressieve domme skinheads niet ken. Die mijd ik als autochtone Nederlander ook liever. Verder heb ik met voorbijgangers/omstanders juist goede ervaringen. Toen ik enige tijd terug bij een verkeersongeval betrokken was en met een bebloed gezicht op straat lag, schoten mensen zowel mij als de buitenlandse vrouw - een asielzoekster - die ook bij het ongeluk betrokken was, direct te hulp.
Ik denk dat dat voorbeeld hier wat misplaatst is.

Een situatie waar iemand gewond is geraakt door een ongeluk zonder opzet en een situatie waarin een agressief persoon iemand anders met opzet verwondt zijn natuurlijk heel verschillend.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:22:42 #72
236046 NotYou
tigerblood
pi_82685016
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:17 schreef djenneke het volgende:

[..]

Net als in ieder ander land. Mensen schijnen een wat sterkere band te hebben met hun vader/moeder/culturele achtergrond land te hebben. Daarmee is echter nog altijd de meerderheid van welke bevolkingsgroep dan ook helemaal niet crimineel. Dus is het ook ontzettend oneerlijk om mensen af te rekenen op iets, waar ze zelf waarschijnlijk part nog deel aan hebben.
Noch.
quote:
In een eigen onderzoek van gemeente Amersfoort bleek eind 2004 dat ruim 40 procent van de Marokkaanse jongens tussen de 15 en 17 jaar oud een politiedossier had.
http://www.elsevier.nl/we(...)l-meer-gemeenten.htm
Zocht eigenlijk een artikel over dit onderzoek dat ik eerder al eens gelezen had, maar dit volstaat probably ook wel.
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:22:57 #73
167856 Toempf
Internetheld
pi_82685031
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:16 schreef ThePianoMan het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je bent de eerste Gelukkig meen je het niet, want niemand heeft iets tegen Scandinavië
Ik wel, want alle mooie scandinavische meiden wonen daar en niet hier bij mij in de straat
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_82685079
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:15 schreef rcco het volgende:
Grotendeels terechte klacht.

Maar:
[..]

Jouw zielige verhaal moet in het nieuws! en niet dat van een zwerver, want die voegt toch niets toe aan deze maatschappij!

Nee jij bent van landsbelang TS.

Je hoeft jezelf niet hoger te voelen dan iemand anders.
Dat kwam inderdaad neerbuigend over en dat geef ik toe. Mijn excuses. Ik wilde alleen een punt maken en mijn verhaal overbrengen. Ik vind het heel zielig voor de man (hey, ik koop regelmatig de daklozenkrant ) maar je begrijpt hopelijk wel wat ik bedoelde. Wil je dat ik het verander/verwijder?
  vrijdag 11 juni 2010 @ 21:24:12 #75
236046 NotYou
tigerblood
pi_82685093
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voorbeeld hier wat misplaatst is.

Een situatie waar iemand gewond is geraakt door een ongeluk zonder opzet en een situatie waarin een agressief persoon iemand anders met opzet verwondt zijn natuurlijk heel verschillend.
Dit was meer in reactie op de gewonde man die op straat lag en waarbij niemand bereid was/leek te helpen, om aan te geven dat het ook anders kan en gaat.
Je suis Charlie Sheen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')