Nee, er staat 'Chewie'.quote:
quote:
Goed zo jongenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer zal ik origineler zijn.
Als we een beetje hard doorwerken is er vanavond nog een nummer 17
Heeft iemand daar serieus Roosendaal genoemdquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hebben jullie trouwens mijn citymarketing voor Bergen gezien?![]()
Wat is de mooiste stad van Nederland ?
Post 103
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Heeft iemand daar serieus Roosendaal genoemd
quote:
Mijn opa heeft er vroeger een keer 1 mee naar huis genomen, die aangereden was. Hebben ze opgegetenquote:
Die grijze vliegen altijd op tijd weg, maar die lichtbruinachtige duiven zijn net zelfmoordterroristen. Die blijven gewoon zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:27 schreef Ireyon het volgende:
Ik een keer een duif.. tijdens m'n rijles. Dat beest zat op de weg;
"Moet ik hiervoor remmen?"
"Nah, die gaat vanzelf .. " *poef*
Hoiquote:
Ik moest vanmiddag remmen voor 2 duiven, ik dacht dat ze wel wegvlogen inderdaad maar dat deden ze pas nadat ik vrijwel stil stond.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:28 schreef Kper_Norci het volgende:
Die grijze vliegen altijd op tijd weg, maar die lichtbruinachtige duiven zijn net zelfmoordterroristen. Die blijven gewoon zitten.
Ola!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoi
привет
oi
hi
مرحبا
Բարեւ Ձեզ
здрасти
hola
Hej
hallo
tere
你好
γεια
こんにちは
cześć
Shalom!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:32 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hoi
привет
oi
hi
مرحبا
Բարեւ Ձեզ
здрасти
hola
Hej
hallo
tere
你好
γεια
こんにちは
cześć
Estsquote:
Ik heb em net vertaald met de vertaalmachinequote:
quote:Omstreeks kwart voor acht werd de brandweer gealarmeerd voor het ongeval. Op een recht stuk van de snelweg is de auto door onbekende oorzaak in de berm terrecht gekomen, vervolgens reed de auto door een hekje en belande met de neus in de sloot. Nadat de auto was omgeslagen kwam de auto tot stilstand in een ondiepe sloot.
De ambulancedienst was snel ter plaatse maar kon niet bij het slachtoffer. De brandweer had er een behoorlijke klus van ruim een uur aan de man uit zijn auto te bevrijden. Via de achterklep van de auto werd de man uit de sloot getild. De man is met onder meer zware onderkoelingsverschijnselen afgevoerd met de ambulance.
Omdat ik ze hier vaker zie langskomen en omdat dat op de NS site staat.quote:
Ik.ben net thuis dus het is mij nog niet opgevallen...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Omdat ik ze hier vaker zie langskomen en omdat dat op de NS site staat.
Waar zag je dat staan dan? In de planner staat gewoon 2x per uur..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Omdat ik ze hier vaker zie langskomen en omdat dat op de NS site staat.
Hij zegt toch:quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan dan? In de planner staat gewoon 2x per uur..
Toen ik keek bij actuele vertrektijden, station Bergen op Zoom. Maar daar staan ze allemaal met dezelfde tijden. En de treinen die hier langs komen, komen allemaal om xx:17 en xx:47, en de normale om xx:00 en xx:30.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:56 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Waar zag je dat staan dan? In de planner staat gewoon 2x per uur..
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:49 schreef teknomist het volgende:
* teknomist was net in paradijs.
Een grote bierhandel net over de grens hier in Essen. Zoveel biersoorten heb ik nog nooit bij elkaar gezien en elke obscuur Belgisch biertje was zelfs in kratvorm verkrijgbaar.Kind, speelgoedwinkel...
De bierhal daar achterin bij de Brantano en dat tankstation? Daar zijn we hier thuis al jaren vaste bezoeker vanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:49 schreef teknomist het volgende:
* teknomist was net in paradijs.
Een grote bierhandel net over de grens hier in Essen. Zoveel biersoorten heb ik nog nooit bij elkaar gezien en elke obscuur Belgisch biertje was zelfs in kratvorm verkrijgbaar.Kind, speelgoedwinkel...
http://poll.dezeserver.nl/index.cgiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie weet er iemand die goed polls kan maken?
Of hoe dat moet?
Er is er een nodig in dit topic:
Geen idee, ik heb alleen op de navigatie gelet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De bierhal daar achterin bij de Brantano en dat tankstation? Daar zijn we hier thuis al jaren vaste bezoeker van
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Oke dan, Bedankt!![]()
Allemaal even stemmen![]()
Of die bij het station in de buurt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:58 schreef Ireyon het volgende:
[..]
De bierhal daar achterin bij de Brantano en dat tankstation? Daar zijn we hier thuis al jaren vaste bezoeker van
Hoe komt et?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |