Dat dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:09 schreef Gulo het volgende:
Als dit echter zo doorgaat zal het vooral het herinnert worden als het WK waar mensen veel minder wedstrijden keken dan normaal vanwege de klereherrie van die afrikaanse kuttoeters.
Ze hebben hem iig. aardig weggefilterd. Klinkt een stuk beter dan op de NOS.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Igen het volgende:
Op de Vlaamse TV hebben ze intussen een filter erop gezet, begreep ik?
Ja, is heel zachtjes daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Igen het volgende:
Nou ik zet Belgie op en daar hoor je het ook nog, wel ietsje zachter geloof ik, maar nog net zo irritant. Op de BBC is het ook iets zachter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef Igen het volgende:
Alsof dat uitmaakt als duizenden mensen op dat ding blazen tegelijkertijd en continu... in een stadion dat hoogstwaarschijnlijk nog echod ook...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:52 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Ja, die hebben al gezegd dat ze lastiger met elkaar kunnen communiceren en daarnaast ook minder concentreren. beleid van FIFA is derhalve om klotetoeters van >1 meter te verbieden....
Iemand al via de radio geluisterd? Die verslaggevers zitten toch in een hokje, misschien is het dan minder? Ik weet niet waar Radio 2 zit op mijn radioquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:59 schreef Puddingbroodje het volgende:
Hoe is het op de radio, ook met die vuvuzela er bij? Anders wordt het mute op de tv met radio aan, maar ik vrees het ergste
Ik begreep dat alleen de wedstrijden van NL op de radio zijnquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Iemand al via de radio geluisterd? Die verslaggevers zitten toch in een hokje, misschien is het dan minder? Ik weet niet waar Radio 2 zit op mijn radio(ik heb alleen een radio met een antenne).
@Cee: wat doen ze daar dan? Nog meer lawaai maken![]()
Didgeridoos.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
@Cee: wat doen ze daar dan? Nog meer lawaai maken![]()
net ff gecheckt, op radio 1 en 2 is nu geen voetbalquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat alleen de wedstrijden van NL op de radio zijn
Nee hoor, ik zet net de livestream op en daar kun je kiezen voor het radiocommentaar! Daar is het lawaai ietsjes minder en het commentaar ook spannenderquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik begreep dat alleen de wedstrijden van NL op de radio zijn
Ja, didgeridoos van onder de 1 meter?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
Wees blij dat het WK niet in Australië wordt gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |