Whatever, hij zit wrs nu in Castro Castro Prison. Daar helpt niemand je, met of zonder geschoren kop.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet niet of hij wel aangevallen wordt, het lijkt er weer meer op dat ze bang zijn dat hij zijn geschoren kop stoot en ze die daarom naar beneden duwen.
Geen kogelvrij vest. Kijk de foto boven je.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef Noek het volgende:
Ik zie er trouwens geen aanval in, wel zie ik dat ze hem naar beneden duwen maar ik gok dat het voor zijn eigen veiligheid is. Hij steekt echt met kop en schouders boven ze uit, dat maakt hem wel een heel makkelijk doelwit. Hoe kleiner ze hem maken, hoe meer ze hem kunnen beschermen.
Hij draagt toch ook een kogelvrij vest?
Denk niet dat het zijn hand is gezien die waarschijnlijk op zijn rug zitten met een paar boeien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef djenneke het volgende:
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
[ afbeelding ]
Samen met zijn medegevangenenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef StateOfMind het volgende:
Al de hele week in dezelfde kleren in een warm land. Zal wel lekker stinken. Ach, straks mag ie lekker douchen in Castro Castro
Dan zie ik een enorme trui/vest waar prima een vest onder kan zitten. De afgelopen dagen droeg hij toch wel een kogelvrij vest of niet? Nou ja, maakt ook niet uit eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef capricia het volgende:
Geen kogelvrij vest. Kijk de foto boven je.
Jullie hebben gelijk. Hij heeft wel een rode plek op zijn jukbeen. Die zie je op beide foto's...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Denk niet dat het zijn hand is gezien die waarschijnlijk op zijn rug zitten met een paar boeien.
Ja, rechts onder zijn oog inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:14 schreef djenneke het volgende:
Hij lijkt op deze foto wel een klap in zijn gezicht te hebben gekregen of iets. En als het zijn hand is die zichtbaar is, dan zijn zijn vingers ook behoorlijk dik. Misschien die medegevangenen in het busje?
[ afbeelding ]
Ga er maar rustig vanuit dat ie echt flink veel bagger schijt. Zeker nu het moment dat ie daadwerkelijk naar Castro Castro gebracht wordt (of misschien zit ie er zelfs alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:16 schreef missyB het volgende:
al was zn lelijke kop 5 keer zo dik, klein voorproefje van wat hem te wachten staat.
Ik hoop dat ie werkelijk 88 kleuren poep poept van angst.
dan voelt ie misschien een heel klein beetje hoe bang meisje flores is geweest
Ik hoop dat een bewaker of agent zo aardig is om een scheermesje in zijn cel achter te laten. Denk dat Joran die wel kan gebruiken nu.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ga er maar rustig vanuit dat ie echt flink veel bagger schijt. Zeker nu het moment dat ie daadwerkelijk naar Castro Castro gebracht wordt (of misschien zit ie er zelfs al) steeds dichterbij komt.
Die gaat zooooo ontzettend zwaar de lul zijn en dat weet hij zelf maar al te goed. Dat weet ie al sinds ie opgepakt is, maar nu het moment daar is helemaal.
Waarop gebaseerd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef MargrietV het volgende:
Vo;gens mij is de moeder van Stephany overleden, maar kan dat niet met 100% zekerheid zeggen.
Mja... minder dan tussen een paar duizend man die je bloed wel kunnen drinken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Mylene het volgende:
Hij krijgt een 1 persoons cel hè?
Lekker afgezonderd. Wat een hel moet dat zijn.
Was er gisteren een Joran-docu op tv? Waar en kan ik die herbekijken?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beth Holloway wordt vaak neergezet als een hysterische lunatic, maar die vrouw probeert gewoon uit alle macht boven water te krijgen wat er met haar dochter is gebeurd.
Van de moeder van Stefany horen we niet veel, ik zag har gisteravond in de Joran-docu voor het eerst na afloop van de begrafenis van haar dochter.
SBSquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was er gisteren een Joran-docu op tv? Waar en kan ik die herbekijken?
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Mylene het volgende:
Hij krijgt een 1 persoons cel hè?
Lekker afgezonderd. Wat een hel moet dat zijn.
Bye bye, zwaai zwaaiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Felixa het volgende:
In dit bericht het filmpje waar hij in een ambulance richting Castro Castro gaat.
In het bericht staat ook dat de pers de auto is gevolgd, dus misschien straks ook nog beelden van de aankomst bij de gevangenis.
http://peru21.pe/noticia/(...)ya-esta-camino-penal
Die staat dan alvast paraat als hij Castro Castro betreedtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef JEFFreal het volgende:
Een ambulance lol al aardig bezuinigd daar...
Daar zit ook wel wat in. Ik denk dat hij het niet lang maakt tussen de gevangenen daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ie anders wordt vermoord ofzo. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen.
Ja, klopt. Vanuit Castro Castro zijn er al geruchten naar buiten gekomen dat ze hem af willen maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ie anders wordt vermoord ofzo. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen.
scheermesje , zou het maar electrisch doen van de keerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop dat een bewaker of agent zo aardig is om een scheermesje in zijn cel achter te laten. Denk dat Joran die wel kan gebruiken nu.
Ja klopt, dat zei Peter R de Vries gisteren. Ik denk dat Peru er wel bij gebaat is om hem zeker tot de rechtszaak in leven te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Peter R. de Vries suggereerde dit in ieder geval wel. Maar dat maakt het nog geen praktijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
En vroeg of laat zal dat ook wel lukken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vanuit Castro Castro zijn er al geruchten naar buiten gekomen dat ze hem af willen maken.
Een phillips gaat zo lastig door je polsen héquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef plonsplons het volgende:
[..]
scheermesje , zou het maar electrisch doen van de keer
Waarom is Peru daarbij gebaat dan? Levert het iets op voor Peru?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat Peru er wel bij gebaat is om hem zeker tot de rechtszaak in leven te houden.
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En vroeg of laat zal dat ook wel lukken.
Als de gevangenen in Peru net zo primitief zijn als de mensen op dit forum, wel ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.![]()
Voor hemzelf is dat wel te hopen. Persoonlijk zie ik hem liever wat langer lijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.![]()
Ho ho, wil je niet iedereen hier over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef dylany het volgende:
[..]
Als de gevangenen in Peru net zo primitief zijn als de mensen op dit forum, wel ja.
Maak Joran nog even enger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef Mylene het volgende:
Misschien bekeert hij zichzelf wel tot het christendom. Dat hoor je ook wel vaker.
Een groot deel van de wereld kijkt mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:31 schreef dylany het volgende:
[..]
Waarom is Peru daarbij gebaat dan? Levert het iets op voor Peru?
Tja.. ik weet het niet wat ik liever zie. Ik ben geen barbaar, al lijkt dat soms wel zo, als je mijn posts leestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor hemzelf is dat wel te hopen. Persoonlijk zie ik hem liever wat langer lijden.
Sorry,sorry, zo meelezend kon ik het even niet laten te reageren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:34 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ho ho, wil je niet iedereen hier over 1 kam scheren.
Ik kan me de boosheid best voorstellen. Het is ook verschrikkelijk wat hij gedaan heeft, aannemende dat hij schuldig is (wat ik verder niet betwist, maar er heeft nog geen veroordeling plaatsgevonden).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef dylany het volgende:
[..]
Sorry,sorry, zo meelezend kon ik het even niet laten te reageren.
Ik ben blij dat we in Nederland in een land leven waar we fatsoenlijke mensenrechten hebben maar zo te lezen is lang niet iedereen daar blij mee.
Ik ook hoor. Maar ik kan me er niet helemaal aan onttrekken, dat ik het stiekem toch ook Joran's verdiende loon vind. Juist omdat het in Aruba allemaal zo grappig was. "Haha ik zit vast, maar wie maakt me wat." De ironie als je dat vergelijkt met de huidige situatie.... Maar iemand anale verkrachtingen toewensen gaat me wel erg ver. Daar houd ik me dan ook verre van.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef dylany het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we in Nederland in een land leven waar we fatsoenlijke mensenrechten hebben maar zo te lezen is lang niet iedereen daar blij mee.
Ik heb zoiets van: als hij zijn straf maar krijgt. Persoonlijk lijkt het me al erg genoeg (en terecht, in dit geval) jarenlang opgesloten te zitten, daar hoeven niet nog eens al die verkrachtingen en andere gewenste dingen bij te komen (zoals gewenst door sommigen).quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:40 schreef dylany het volgende:
[..]
Met die veiligheidsmesjes van tegenwoordig is het zelfs al moeilijk een schrammetje ermee op te lopen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop dat een bewaker of agent zo aardig is om een scheermesje in zijn cel achter te laten. Denk dat Joran die wel kan gebruiken nu.
Hij is er in een paar dagen erg op achteruit gegaan zeg. En ook nog altijd dezelfde trui.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Faithfulness het volgende:
Was deze foto al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Per foto gaat hij er slechter uitzien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja. Even hard gesproken: Zo is het leven. Maar goed dat niet iedereen zich druk blijft maken om elke moordenaar, ergens.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:49 schreef johan555 het volgende:
Wat ik zo gezien heb is er nu al genoeg bewijs
Het is alleen te hopen dat hij een eerlijk proces krijgt
Die Joran is iedereen over een jaar of wat vergeten maar die familie moet verder
leven zonder hun prachtige dochter.
Hij lijkt ineens wel begin veertig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Die geef je geen 23 op dit moment.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:47 schreef Faithfulness het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is nog 22...tot 6 augustus as.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die geef je geen 23 op dit moment.
43 komt meer in de buurt.
En dan straks nog eens 35 jaar erbij...
Tel uit je winst.
Die rode plek onder zijn linkeroog (rechts op de foto) bedoel je?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:56 schreef vivelafete het volgende:
Is dat een wal onder het oog of is het een blauw oog. Lijkt op het laatste.
Terwijl die ook hun handen op hun rug hadden? Ik denk eerder de nogal vriendelijke verhoormethode die men daar in die landen toepast.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die rode plek onder zijn linkeroog (rechts op de foto) bedoel je?
Lijkt er wel op. Misschien een klap van een medegevangene gehad in het busje.
Ik had ff gemist dat ze op hun rug geboeid waren. Dan zal ie idd wel tegen een deur aangelopen zijn op het bureauquote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Terwijl die ook hun handen op hun rug hadden? Ik denk eerder de nogal vriendelijke verhoormethode die men daar in die landen toepast.
De tolk die bij de verklaring was zei dat er geen geweld is toegepast.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:01 schreef vivelafete het volgende:
Nee, ik bedoel onder zijn rechteroog. Zal me niets verbazen dat de verklaring uit hem is geslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |