SBSquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:24 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Was er gisteren een Joran-docu op tv? Waar en kan ik die herbekijken?
Echt waar?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Mylene het volgende:
Hij krijgt een 1 persoons cel hè?
Lekker afgezonderd. Wat een hel moet dat zijn.
Bye bye, zwaai zwaaiquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef Felixa het volgende:
In dit bericht het filmpje waar hij in een ambulance richting Castro Castro gaat.
In het bericht staat ook dat de pers de auto is gevolgd, dus misschien straks ook nog beelden van de aankomst bij de gevangenis.
http://peru21.pe/noticia/(...)ya-esta-camino-penal
Die staat dan alvast paraat als hij Castro Castro betreedtquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:25 schreef JEFFreal het volgende:
Een ambulance lol al aardig bezuinigd daar...
Daar zit ook wel wat in. Ik denk dat hij het niet lang maakt tussen de gevangenen daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ie anders wordt vermoord ofzo. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen.
Ja, klopt. Vanuit Castro Castro zijn er al geruchten naar buiten gekomen dat ze hem af willen maken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat ie anders wordt vermoord ofzo. Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen.
scheermesje , zou het maar electrisch doen van de keerquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoop dat een bewaker of agent zo aardig is om een scheermesje in zijn cel achter te laten. Denk dat Joran die wel kan gebruiken nu.
Ja klopt, dat zei Peter R de Vries gisteren. Ik denk dat Peru er wel bij gebaat is om hem zeker tot de rechtszaak in leven te houden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Peter R. de Vries suggereerde dit in ieder geval wel. Maar dat maakt het nog geen praktijk.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
En vroeg of laat zal dat ook wel lukken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, klopt. Vanuit Castro Castro zijn er al geruchten naar buiten gekomen dat ze hem af willen maken.
Een phillips gaat zo lastig door je polsen héquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef plonsplons het volgende:
[..]
scheermesje , zou het maar electrisch doen van de keer
Waarom is Peru daarbij gebaat dan? Levert het iets op voor Peru?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:29 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik denk dat Peru er wel bij gebaat is om hem zeker tot de rechtszaak in leven te houden.
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En vroeg of laat zal dat ook wel lukken.
Als de gevangenen in Peru net zo primitief zijn als de mensen op dit forum, wel ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.![]()
Voor hemzelf is dat wel te hopen. Persoonlijk zie ik hem liever wat langer lijden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Voor Joran is het te hopen dat het iig snel gebeurt, maar ik denk dat ze hem als een varken zullen slachten.![]()
Ho ho, wil je niet iedereen hier over 1 kam scheren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef dylany het volgende:
[..]
Als de gevangenen in Peru net zo primitief zijn als de mensen op dit forum, wel ja.
Maak Joran nog even enger.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef Mylene het volgende:
Misschien bekeert hij zichzelf wel tot het christendom. Dat hoor je ook wel vaker.
Een groot deel van de wereld kijkt mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:31 schreef dylany het volgende:
[..]
Waarom is Peru daarbij gebaat dan? Levert het iets op voor Peru?
Tja.. ik weet het niet wat ik liever zie. Ik ben geen barbaar, al lijkt dat soms wel zo, als je mijn posts leestquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor hemzelf is dat wel te hopen. Persoonlijk zie ik hem liever wat langer lijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |