abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:44:43 #226
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85541881
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Egypte is met 90% islamitische inwoners natuurlijk wel een "echt islamitisch land".
Nee nee, dat geldt alleen voor landen die, ehm, ehm. Nou ja, niet voor Egypte dus. Of een ander land dat weliswaar islamitisch is maar niet voldoet aan het heersende beeld.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85541888
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij in staat was te beschrijven wat de "echte" islam inhoudt eigenlijk

doe mij eens een definitie van de echte islam...
De echte Islam is een religieus wereldidealisme gedreven op totale heerschappij. Althans, dat was hij 1400 jaar geleden.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_85542111
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

So what? Beide betreft een sport :|W Je snapt heus wel wat wombcat wil zeggen. Ga dan op zijn argumenten in! :)
Klets toch niet. Ik heb het niet over een partij maar gewoon over de verstikkende druk die uitgaat van de islam.
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 12:31 schreef Hexagon het volgende:

[..]

We hebben het in dit topic over het gevaar van een machtsgreep door orthodoxe moslims. En die kans acht ik nihil omdat moslims geen eenheid met een gemeenschappelijk doel tot wereldheerschappij zijn.
Wat lul je toch, machtsgreep........ _O-

Moslims kunnen nog geeneens fatsoenlijk een land besturen zonder onderdrukking, indoctrinatie en geweld. Voorbeelden te over. Zelfs een simpel cartoontje in een ander land ontaardt wereldwijd in geweld met doden bij die primitieven.

Dus kan je wel janken maar de druk van die geweldige vredesreligie is een gevaar. Vraag maar aan de nabestaanden van de slachtoffers van London, Madrid, Twin Towers en nog de vele landen wereldwijd waar ze hun religiedrang botvieren..

Maargoed, als goede moslim zijnde is het niet waar en zal alles worden ontkend.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:01:38 #229
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85542260
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:54 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat liul je toch, machtsgreep........ _O-

Moslims kunnen nog geeneens fatsoenlijk een land besturen zonder onderdrukking, indoctrinatie en geweld. Voorbeelden te over. Zelfs een simpel cartoontje in een ander land ontaardt wereldwijd in geweld met doden bij die primitieven.

Dus kan je wel janken maar de druk van die geweldige vredesreligie is een gevaar. Vraag maar aan de nabestaanden van de slachtoffers van London, Madrid, Twin Towers en nog de vele landen wereldwijd waar ze hun religiedrang botvieren..

Moslims kunnen geen land besturen zonder onderdrukking, indoctrinatie en geweld? Ik kom vaak in Marokko, maar daar hebben ze ook gewoon kerken en synagogen en wordt niemand onderdrukt. Bovendien er zijn zat non-moslim landen die ook onderdrukken, indoctrineren en geweldadig zijn.

Die aanslagen doen ze in naam van de Islam die misbruikt wordt om volgelingen te krijgen, maar heeft niks met de Islam te maken. Zo kan je van elk geloof rotte voorbeelden noemen en zeggen dat dat bij het geloof hoort. Maarja, geeft maar weer aan hoe bekrompen jouw gedachtengang is. :W
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_85542268
quote:

[..]

Klets toch niet. Ik heb het niet over een partij maar gewoon over de verstikkende druk die uitgaat van de islam.
[..]

Wordt je daar nu nooit moe van .. continu voor je gevoel tegen de menigte in kletsen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 15:13:50 #231
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85543847
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:41 schreef Re het volgende:

[..]

ik wist niet dat jij in staat was te beschrijven wat de "echte" islam inhoudt eigenlijk

doe mij eens een definitie van de echte islam...
De 'echte' Islam is natuurlijk de Islam beschreven in de Koran, die gek genoeg veel parallellen vertoont met Mein Kampf.
pi_85544137
Ja ik denk dat Hitler zijn inspiratie uit de Koran heeft gehaald.
pi_85544271
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:37 schreef Holograph het volgende:

[..]

Laat Egypte dan ook niet echt bekend staan als een fundamentalistisch Moslim-land.

Het boek 'Not without my daughter', over een Amerikaanse vrouw die naar Iran verhuist samen met haar Moslimman, staat beschreven hoe het in echte Islamitische landen er aan toe gaat. (waar gebeurd)
Lekker makkelijk, of niet? Het voorbeeld dat ik aanhaal correspondeert niet met jouw visie op de moslimwereld, dus steek je maar weer een lulverhaal af over hoe Egypte geen echt islamitisch land is. En dat roept een figuur die waarschijnlijk nog nooit de EU is uit geweest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:17:44 #234
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_85546886
quote:

Waar ben je dan bang voor? Als moslims der rest willen onderdrukken zullen ze een machtsgreep moeten doen. Dat zie ik dus niet gebeuren.

quote:

Ik geef al aan dat extremisten op kleine schaal veel schade kunnen veroorzaken. Maar niet zodanig dat de westerse samenleving als geheel daar echt een gevaar door loopt.

Als je overigens het verschil niet wilt zien tussen extremisten en burgermannetjes dan is het verder ook zinloos in discussie te gaan.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:26:11 #235
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85547095
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:13 schreef Holograph het volgende:

[..]

De 'echte' Islam is natuurlijk de Islam beschreven in de Koran, die gek genoeg veel parallellen vertoont met Mein Kampf.
Ken je "echt" alleen maar napraten wat onze geblondeerde vriend zegt?
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:40:31 #236
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547435
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:26 schreef IHVK het volgende:
Ja ik denk dat Hitler zijn inspiratie uit de Koran heeft gehaald.
"Here was the new Koran of faith and war: turgid, verbose, shapeless, but pregnant with its message. The main thesis of Mein Kampf is simple", Winston Churchill
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:41:29 #237
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547463
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:26 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ken je "echt" alleen maar napraten wat onze geblondeerde vriend zegt?
Ten eerste was mijn OP gebaseerd op het stukje van Fortuyn, dus doe eerst je huiswerk voor dat je dingen gaat roepen.

Ten tweede is het dan ook handig dat je het tegendeel aantoont..
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:43:19 #238
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547502
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 13:44 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Nee nee, dat geldt alleen voor landen die, ehm, ehm. Nou ja, niet voor Egypte dus. Of een ander land dat weliswaar islamitisch is maar niet voldoet aan het heersende beeld.
:')

Ik zal je een eindje op weg helpen: Egypte is geen theocratie, Iran wel. Duidelijk?
pi_85547535
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:40 schreef Holograph het volgende:

[..]

"Here was the new Koran of faith and war: turgid, verbose, shapeless, but pregnant with its message. The main thesis of Mein Kampf is simple", Winston Churchill
En omdat Churchill het zegt, is het automatisch waar? Ik ruik een drogreden argumentum ad verecundiam.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:46:35 #240
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85547577
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ten eerste was mijn OP gebaseerd op het stukje van Fortuyn, dus doe eerst je huiswerk voor dat je dingen gaat roepen.

Ten tweede is het dan ook handig dat je het tegendeel aantoont..
Weet ik, en ik had het over de uitspraak die jij deed. Tegendeel aantonen, bewijs jij maar aan mij dat het zo is.
pi_85547588
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

:')

Ik zal je een eindje op weg helpen: Egypte is geen theocratie, Iran wel. Duidelijk?
Dat moet toch weinig verschil maken. Het is het volk dat invulling moet geven aan de religie, niet de staat. Een Bin Laden is ook geen regeringsleider. Daarnaast heb jij en andere Wilders-adepten het altijd over 'de moslim'. "Een westerse vrouw wordt niet gerespecteerd door moslims". "Ze worden gedwongen te bekeren tot de islam." Enzovoort blabla. Ik roep dat ik andere verhalen ken en dan kom jij aanschijten met een lulverhaal over dat Egypte geen theocratie is.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:53:13 #242
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547717
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat moet toch weinig verschil maken. Het is het volk dat invulling moet geven aan de religie, niet de staat. Een Bin Laden is ook geen regeringsleider. Daarnaast heb jij en andere Wilders-adepten het altijd over 'de moslim'. "Een westerse vrouw wordt niet gerespecteerd door moslims". "Ze worden gedwongen te bekeren tot de islam." Enzovoort blabla. Ik roep dat ik andere verhalen ken en dan kom jij aanschijten met een lulverhaal over dat Egypte geen theocratie is.
Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ik geef altijd aan dat er ook gematigde Moslims zijn.

Ten tweede maakt dat wel een groot verschil. In landen waar je van jongs af aan te horen krijgt (ook op school) dat de Koran de waarheid spreekt (Iran), zullen mensen sneller radicaliseren dan mensen die in een gematigder klimaat leven.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:54:25 #243
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547742
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:46 schreef Killaht het volgende:

[..]

Weet ik, en ik had het over de uitspraak die jij deed. Tegendeel aantonen, bewijs jij maar aan mij dat het zo is.
Ooit gehoord van verschuiving van bewijslast?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:56:36 #244
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85547790
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En omdat Churchill het zegt, is het automatisch waar? Ik ruik een drogreden argumentum ad verecundiam.
Ik doe een beroep op een autoriteit, en het is pas een drogreden als de autoriteit onbetrouwbaar is. De oud-premier van de UK vind ik persoonlijk een betrouwbare autoriteit.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:58:24 #245
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85547838
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:54 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ooit gehoord van verschuiving van bewijslast?
Ooit gehoord van onschuld tot bewezen is? Het staat nergens vast dan een paar domme uitspraken dat Mein Kampf op de Koran lijkt en vice versa. Dus bewijs maar met dat het wel zo is. :W
pi_85547878
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik doe een beroep op een autoriteit, en het is pas een drogreden als de autoriteit onbetrouwbaar is. De oud-premier van de UK vind ik persoonlijk een betrouwbare autoriteit.
Met betrekking tot dit onderwerp is hij geen betrouwbare autoriteit. Wat maakt Churchill een islam-expert? Het is een mening, niets meer en niets minder.
pi_85547888
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:56 schreef Holograph het volgende:

[..]

Fijn voor je. Maar dat Churchill iets gezegd heeft, maakt het nog niet waar.

Churchill heeft als minister en ook als premier ook flinke miskleunen gemaakt. Sterker nog: door een miskleun van hem als minister, werd 'ie in 1940 minister-president (hij was een sterk voorstander van de britse invasie in Noorwegen, die faalde en ertoe leidde dat Chamberlain aftrad).
pi_85547896
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik dat nooit gezegd, ik geef altijd aan dat er ook gematigde Moslims zijn.

Ten tweede maakt dat wel een groot verschil. In landen waar je van jongs af aan te horen krijgt (ook op school) dat de Koran de waarheid spreekt (Iran), zullen mensen sneller radicaliseren dan mensen die in een gematigder klimaat leven.
In een land als Egypte groeien kinderen ook gewoon op met de islam.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 18:01:45 #249
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_85547908
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 17:53 schreef Holograph het volgende:

[..]

_O- Ja maar jij denkt 95% extremisten en 5% gematigd.

Ohja en christelijke scholen en joodse scholen waar ze vanaf kinds af aan de bijbel en de tora met de paplepel krijgen binnengeschoven, zullen mensen ook sneller radicaliseren toch. En Patriotisme zoals in Amerika is ook radicalisering?
pi_85548175
Beste Holograph en Gillette. Hebben jullie persoonlijk zelf last van de Islam in Nederland gehad? Ben nieuwsgieirg namelijk.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')