quote:Op zaterdag 12 juni 2010 03:56 schreef remlof het volgende:
Als er in Nederland inderdaad een apartheidsbeleid gaat worden ingevoerd verhuis ik 20km verderop naar Duitsland.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hij heeft altijd consistent de gematigde Moslims ontzien.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb altijd gezegd, en daar sta ik nog steeds achter, dat ik mijn boeltje pak als Wilders MP wordt. Nooit heb ik gezegd als PVV "groot" zou worden.
Wat is het nou, MP of aan de macht? Of vind je een coalitie met PVV niet "aan de macht"... ik denk ik vraag het maar alvast, dan kom ik je uitzwaaienquote:
Voor mij is het 10 kilometer naar beneden, naar België, maar dit is wel precies de reden waarom ik geen zin meer in Nederland heb als de PVV aan de macht komt
Dat viel me ook zo op bij degenen uit Staphorst en andere Schubbekutteveens waar de PVV zo hoog scoorde.... en maar bang zijn voor "die buitenlanders"quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh heb je hem weer met zijn mooie statementsJij hebt nog nooit met een allochtoon gepraat.
Joh, daarvoor moet je een grondwetwijziging doorvoeren, alsof dat er voor een boekverbranding gaat komen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeker, de Koran verbieden en een kopvoddentax, daar heb je alleen de extremisten mee
Ik snap dit gewoon echt niet. Als je wilt emigreren vanwege het avontuur of carrièrekansen, kortom vanwege een positieve insteek, dan heb je groot gelijk. Maar emigreren omdat de verkiezingsuitslag je niet aanstaat vind ik erg overdreven, zo niet respectloos jegens de democratie. Denk je nu werkelijk dat het schrikbeeld van het ideale Nederland van Wilders werkelijkheid wordt? Hij blaft hard, maar zal niet veel kunnen bijten daar hij gemuilkorfd wordt door grotere krachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd, en daar sta ik nog steeds achter, dat ik mijn boeltje pak als Wilders MP wordt. Nooit heb ik gezegd als PVV "groot" zou worden. Niemand op FOK!, denk ik overigens. Want "groot" is wel een erg vaag begrip. Sowieso, 24 zetels is behoorlijk wat, maar echt groot niet. Geen enkele partij overigens, deze verkiezingen, groot vind ik persoonlijk 40+ zetels
Maar, maar, het gras is bij de buren toch altijd groener? Veel slechter dan Nederland kan het elders niet zijn, toch?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:38 schreef Igen het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken hè, emigreren naar een xenofoob en conservatief land. Als je als Nederlander naar Zwitserland gaat verhuizen dan kun je er bijna vergif op innemen dat je door veel mensen regelrecht uitgekotst gaat worden. Je kan namelijk niet het lokale dialect spreken, en dan ben je meteen de vreemdeling die de goeie banen inpikt / profiteert van de sociale voorzieningen / ... . Dat geldt in Zwitserland óók voor immigranten uit westerse landen.
De PVV maakt dezelfde ontwikkeling door als de SP bij de vorige verkiezingen. (Van 9 naar 24/25)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:35 schreef Dawnbreaker het volgende:
Aangezien voorheen heel veel dappere () lieden melden dat ze gingen emigreren als PVV groot zou worden, voeg in dit topic de daad bij het woord en laat weten dat je gaat vertrekken.
Nee inderdaad, in Iran, Korea en Afghanistan is het veel beter vertoevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:14 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Maar, maar, het gras is bij de buren toch altijd groener? Veel slechter dan Nederland kan het elders niet zijn, toch?
Stoerdoenerij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:07 schreef TomLievense het volgende:
Ik kies er voor om de regels die de PVV maakt gewoon te negeren. Dan pakken ze me maar op!
Is dat niet doemdenkerij?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:29 schreef Ravvie het volgende:
Och emigreren is wat overtrokken, maar een ramp zou het wel zijn als de PVV gaat regeren. Als Nederland zijn we economisch zeer afhankelijk van de export en handel, en daarom is een goed imago in de Wereld en Europa erg belangrijk. Met Wilders in het kabinet zal dit Imago in razend tempo naar beneden gaan, veel landen(Niet alleen de Islamitische) zullen toch bedachtzamer zijn om Nederland te kiezen als ze opzoek zijn naar eventuele handelspartners. Net iets wat we absoluut niet kunnen gebruiken. Jammer dat ze tijdens de debatten op TV aan deze kwesite maar weinig aandacht hebben besteed.
Tuurlijk zet ik het hier een beetje aan. Maar Wilders als persoon is natuurlijk al in veel landen Persona non grata. Engeland heeft hem al een keer de toegang tot het land geweigerd. Dit helpt natuurlijk niet meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef Idiota het volgende:
[..]
Is dat niet doemdenkerij?
De pvv moet maar eens eerst bewijzen hoe ze echt te werk gaan.
Ja dat kan zo zijn maar aan de andere kant zijn er meer landen die hetzelfde probleem hebben als Nederland.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Tuurlijk zet ik het hier een beetje aan. Maar Wilders als persoon is natuurlijk al in veel landen Persona non grata. Engeland heeft hem al een keer de toegang tot het land geweigerd. Dit helpt natuurlijk niet mee
Was dat ook niet onder druk van diezelfde allochtone bevolking waar ze ook in engeland voor in hun broek schijten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Tuurlijk zet ik het hier een beetje aan. Maar Wilders als persoon is natuurlijk al in veel landen Persona non grata. Engeland heeft hem al een keer de toegang tot het land geweigerd. Dit helpt natuurlijk niet mee
Een BEU EM WEU!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:50 schreef sunny16947 het volgende:
Gaan al die emigranten naar een arabisch land om daar de boel eens even flink op stelten te zetten. Middelen heb je niet nodig. Je trekt naar het binnenland, gaat schapen hoeden. Kampeert in een hutje. Wat wil je nog meer.
Welvaart en welzijn gaan natuurlijk hand in hand. Wanneer het economische klimaat tot meer werkloosheid leidt dondert je welzijn in elkaar. Een van de belangrijkste factors van welzijn is het behoud van je baan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Was dat ook niet onder druk van diezelfde allochtone bevolking waar ze ook in engeland voor in hun broek schijten.
ps: iedereen heeft het maar over economie en meer handel om de welvaart te verhogen. Wordt het niet eens tijd om het WELZIJN te verhogen?
In Staphorst scoorden ze juist relatief laag (ik meen 7-9%). Het zijn dan wel hele strenge grefo's daar maar ze zijn niet zo achterlijk dat ze PVV gaan stemmen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 08:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat viel me ook zo op bij degenen uit Staphorst en andere Schubbekutteveens waar de PVV zo hoog scoorde....
Alle grote partijen zijn anti-vrouw en anti-vrijheid, alleen verpakken ze het net wat netter dan de SGP....die zijn tenminste eerlijk en daarvan weet je wat je er aan hebt....die roepen morgen niet opeens dat ze hun vrouwen of homostandpunt 180 graden draaien, zoals de grote partijen bij bijna elk willekeurig onderwerp wel doen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:17 schreef okiokinl het volgende:
nou de SGP is nog erger hoor. die zijn anti vrouw en homo en anti-vrijheid in het algemeen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:03 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik snap dit gewoon echt niet. Als je wilt emigreren vanwege het avontuur of carrièrekansen, kortom vanwege een positieve insteek, dan heb je groot gelijk. Maar emigreren omdat de verkiezingsuitslag je niet aanstaat vind ik erg overdreven, zo niet respectloos jegens de democratie. Denk je nu werkelijk dat het schrikbeeld van het ideale Nederland van Wilders werkelijkheid wordt? Hij blaft hard, maar zal niet veel kunnen bijten daar hij gemuilkorfd wordt door grotere krachten.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:23 schreef -J-D- het volgende:
Ik was er zo een die weg zou gaan mocht de PVV groot worden.
Vandaar dat we een huisje gekocht hebben in Draguignan, Zuid-Frankrijk. Vandaag is alles getekend en afgerond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |