Mooi, hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, vrienden van mij hebben al gezegd weg te gaan uit Nederland en ik woon zelf al in Londen. Ik was van plan terug te komen maar niet als de PVV hier de dienst uit gaat maken.
jij blijft gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Smaharba het volgende:
Ik ga ook als de PVV gaat regeren.
owh okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Smaharba het volgende:
Was meer een grapje. Over 2 maanden ga ik op reis namelijk
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Weetje hoeveel ruimte hier dan vrij komt, dan wordt het land weer super leefbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Zijn er ook statistieken hoeveel er ong gaan verkassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef n3z het volgende:
Kan me voorstellen dat veel moslims het serieus overwegen. En dit zullen waarschijnlijk de hoogopgeleide zijn. De ironie..
want PVV'ers zijn tegen hoge belastingen in de bovenste schalen? volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.
Ehhh de PVV-stemmers weten allang waarom mensen hier naar toe willen immigreren... Wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
nee, Dewinter is lekker frisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:06 schreef ethiraseth het volgende:
Belgie wordt wel steeds aantrekkelijker. Die hebben gewoon géén politiek, wat een hele hoop ellende scheelt.
nee, maar ze zijn daar niet in staat een regering te vormen die langer dan 3 weken zit.quote:
Het programma van de PvdA is dan ook wel wat anders dan dat van de PVV he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
want PVV'ers zijn tegen hoge belastingen in de bovenste schalen? volgens mij niet
PVV is op belastingen en economie linkser dan pvdaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het programma van de PvdA is dan ook wel wat anders dan dat van de PVV he.
Dat maakt geen reet uit, uiteindelijk blijft het een one-issue partij. Hij stelt alles bij behalve de kwestie islam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
PVV is op belastingen en economie linkser dan pvda
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef ClearGreen het volgende:
Ik verblijf ook in het buitenland zolang de PVV in de regering zit. Ik heb wel zin om er eens een paar weekjes tussenuit te gaan.
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat grote groepen hoogopgeleide allochtonen de binding met Nederland verliezen en na hun studie pas, vertrekken uit dit land.
Nee ze verliezen binding met NL DOOR de PVV.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...
Dat is jouw visie inderdaad, geen feit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze verliezen binding met NL DOOR de PVV.
Ik ken denk ik toch veel meer hoogopgeleide allochtonen dan jij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is jouw visie inderdaad, geen feit.
Oh heb je hem weer met zijn mooie statementsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...
Misschien ben ik zelf wel een allochtoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh heb je hem weer met zijn mooie statementsJij hebt nog nooit met een allochtoon gepraat.
Dan kunnen we praten. Op een van de manier heb ik dan meer respect, maar ik denk niet dat je een allochtoon bent, ben je te chauvinistisch voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf wel een allochtoon.
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Dan kunnen we praten. Op een van de manier heb ik dan meer respect, maar ik denk niet dat je een allochtoon bent, ben je te chauvinistisch voor.
Heb je toevallig op de PVV gestemd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?
nee, zo kom je over.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?
Zijn we je liever kwijt dan rijk, want de PVV heeft het beste met dit land voor. Jij duidelijk niet, en bent dus een van die gelukzoekers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Schnappieter het volgende:
Ivm studie nog enkele jaren aan NL gebonden, dus blijf hier sowieso nog een jaar of 4. Mocht het echter zover komen dat de PVV dan nog steeds regeert/nog groter word acht ik de kans dat ik emigreer vrij groot.
Jij bent een troll, zo dom is niemandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zijn we je liever kwijt dan rijk, want de PVV heeft het beste met dit land voor. Jij duidelijk niet, en bent dus een van die gelukzoekers.
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Jij bent een troll, zo dom is niemand![]()
Stem SPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....
Nee gewoon terecht. Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |