Mooi, hoe meer hoe beter.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:48 schreef JohnDDD het volgende:
Ja, vrienden van mij hebben al gezegd weg te gaan uit Nederland en ik woon zelf al in Londen. Ik was van plan terug te komen maar niet als de PVV hier de dienst uit gaat maken.
jij blijft gewoonquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:51 schreef Smaharba het volgende:
Ik ga ook als de PVV gaat regeren.
owh okquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Smaharba het volgende:
Was meer een grapje. Over 2 maanden ga ik op reis namelijk
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Weetje hoeveel ruimte hier dan vrij komt, dan wordt het land weer super leefbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
Ga ook weg, maar dat heeft niet zoveel met de PVV te maken. Stiekem hoop ik ergens dat PVV-stemmers alleen in dit (arme) land achterblijven, zodat ze ook gaan voelen waardoor mensen willen immigreren.
Zijn er ook statistieken hoeveel er ong gaan verkassen?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:58 schreef n3z het volgende:
Kan me voorstellen dat veel moslims het serieus overwegen. En dit zullen waarschijnlijk de hoogopgeleide zijn. De ironie..
want PVV'ers zijn tegen hoge belastingen in de bovenste schalen? volgens mij nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Grappig, zo denk ik net over PvdA'ers. Dat ze het eens voelen als iedereen in de hoge belastingschalen wegtrekt.
Ehhh de PVV-stemmers weten allang waarom mensen hier naar toe willen immigreren... Wat is je punt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef ThePianoMan het volgende:
nee, Dewinter is lekker frisquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:06 schreef ethiraseth het volgende:
Belgie wordt wel steeds aantrekkelijker. Die hebben gewoon géén politiek, wat een hele hoop ellende scheelt.
nee, maar ze zijn daar niet in staat een regering te vormen die langer dan 3 weken zit.quote:
Het programma van de PvdA is dan ook wel wat anders dan dat van de PVV he.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
want PVV'ers zijn tegen hoge belastingen in de bovenste schalen? volgens mij niet
PVV is op belastingen en economie linkser dan pvdaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:26 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het programma van de PvdA is dan ook wel wat anders dan dat van de PVV he.
Dat maakt geen reet uit, uiteindelijk blijft het een one-issue partij. Hij stelt alles bij behalve de kwestie islam.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:29 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
PVV is op belastingen en economie linkser dan pvda
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:30 schreef ClearGreen het volgende:
Ik verblijf ook in het buitenland zolang de PVV in de regering zit. Ik heb wel zin om er eens een paar weekjes tussenuit te gaan.
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:59 schreef IHVK het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat grote groepen hoogopgeleide allochtonen de binding met Nederland verliezen en na hun studie pas, vertrekken uit dit land.
Nee ze verliezen binding met NL DOOR de PVV.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...
Dat is jouw visie inderdaad, geen feit.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee ze verliezen binding met NL DOOR de PVV.
Ik ken denk ik toch veel meer hoogopgeleide allochtonen dan jij.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:07 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat is jouw visie inderdaad, geen feit.
Oh heb je hem weer met zijn mooie statementsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:02 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Alsof die van plan waren hier te blijven. Die hadden al tot doel om op kosten van de hardwerkende burger een opleiding te volgen om vervolgens Nederland de zak te geven. Daar mis je dus niets aan...
Misschien ben ik zelf wel een allochtoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:09 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Oh heb je hem weer met zijn mooie statementsJij hebt nog nooit met een allochtoon gepraat.
Dan kunnen we praten. Op een van de manier heb ik dan meer respect, maar ik denk niet dat je een allochtoon bent, ben je te chauvinistisch voor.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:12 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Misschien ben ik zelf wel een allochtoon.
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:15 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Dan kunnen we praten. Op een van de manier heb ik dan meer respect, maar ik denk niet dat je een allochtoon bent, ben je te chauvinistisch voor.
Heb je toevallig op de PVV gestemd?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?
nee, zo kom je over.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:17 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Hoezo chauvinistisch? Omdat ik toevallig op de PVV heb gestemd?
Zijn we je liever kwijt dan rijk, want de PVV heeft het beste met dit land voor. Jij duidelijk niet, en bent dus een van die gelukzoekers.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Schnappieter het volgende:
Ivm studie nog enkele jaren aan NL gebonden, dus blijf hier sowieso nog een jaar of 4. Mocht het echter zover komen dat de PVV dan nog steeds regeert/nog groter word acht ik de kans dat ik emigreer vrij groot.
Jij bent een troll, zo dom is niemandquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:21 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Zijn we je liever kwijt dan rijk, want de PVV heeft het beste met dit land voor. Jij duidelijk niet, en bent dus een van die gelukzoekers.
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:22 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Jij bent een troll, zo dom is niemand![]()
Stem SPquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....
Nee gewoon terecht. Eigen schuld dikke bult.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik meen dit serieus. Wat hebben we aan mensen die hier op kosten van de staat profiteren om vervolgens dit land weer te verlaten? En dat nog eens onder het kopje dat je een partij niet mag? Hoe verwerpelijk....
Ik mag die partij niet maar het zal me werkelijk aan mn reet roesten wat ze in de oppositie doen. Als zij echter gaan regeren (en het daadwerkelijk langer dan één maand volhouden) en dus mede het beleid van dit land gaan bepalen... Dan voel ik me hier niet meer thuis en emigreer ik inderdaad.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat voor binding heb je überhaupt met Nederland als ik zo vrij mag zijn?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
maar het zal me werkelijk aan mn reet roesten wat ze in de oppositie doen.
Je snapt het echt niet hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat voor binding heb je überhaupt met Nederland als ik zo vrij mag zijn?
Aan zulke mensen heb je niks.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:24 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je niets mag zeggen over de islam?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus moet je ervoor zorgen dat ze Nederland níét willen verlaten, zodat je wel wat aan die mensen hebt.
Hier geboren, hier getogen, 100% autochtone achtergrond. Dus eigenlijk zoveel als de meeste Nederlanders. Vind het alleen verwerpelijk als de PVV in de regering komt en de ideeën daadwerkelijk doorvoert, acht die kans overigens vrij klein daar niet van. En het paradoxale is dat als de PVV in de regering komt de laagopgeleide allochtonen toch niet weg gaan omdat ze geen keuze hebben en inmiddels vele ook al generaal pardon/verblijfsvergunning, terwijl je een gedeelte van de hoogopgeleiden wel wegjaagt. Lijkt mij niet dat NL daarbij gebaat is eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:36 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Wat voor binding heb je überhaupt met Nederland als ik zo vrij mag zijn?
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:41 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je niets mag zeggen over de islam?
Dat heb ik ook niet gezegd, dat we de grenzen verder open moeten gooien.quote:Tuurlijk, ach, gooi die grenzen nog maar meer los opdat wij niets mogen zeggen over de problemen die hier spelen om hoogopgeleide moslims die toch al het westen haten niet voor het hoofd te stoten.
Ik vind dat nogal zwart/wit wat je nu zegt. Het gaat voornamelijk om de rotte appels die het hier verzieken en een dubbele nationaliteit hebben. Degenen die dit niet hebben worden hard aangepakt. Daarnaast heeft de PVV plannen voor het onderwijsstelsel. Dus daar lijkt me niets mis mee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:45 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
En het paradoxale is dat als de PVV in de regering komt de laagopgeleide allochtonen toch niet weg gaan omdat ze geen keuze hebben en inmiddels vele ook al generaal pardon/verblijfsvergunning, terwijl je een gedeelte van de hoogopgeleiden wel wegjaagt. Lijkt mij niet dat NL daarbij gebaat is eerlijk gezegd.
Hervormen van het onderwijs is prima natuurlijk, het kan altijd beter. Die rotte appels die het hier verzieken en een dubbele nationaliteit hebben kun je dus niet uitzetten vanwege hun NL nationaliteit. Die rotte appels moet je verder natuurlijk wel hard aanpakken maar dat vind bijna iedere partij tegenwoordig. De problemen bij de PVV zitten daarin dat ze een heel geloof bestempelen als achterlijk en verwerpelijk en dus ook automatisch iedere aanhanger van de islam discrimineren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:54 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Ik vind dat nogal zwart/wit wat je nu zegt. Het gaat voornamelijk om de rotte appels die het hier verzieken en een dubbele nationaliteit hebben. Degenen die dit niet hebben worden hard aangepakt. Daarnaast heeft de PVV plannen voor het onderwijsstelsel. Dus daar lijkt me niets mis mee.
Je kunt ook politiek actief worden en je inzetten voor je idealen. En anders kun je na vier jaar altijd weer gewoon stemmen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik mag die partij niet maar het zal me werkelijk aan mn reet roesten wat ze in de oppositie doen. Als zij echter gaan regeren (en het daadwerkelijk langer dan één maand volhouden) en dus mede het beleid van dit land gaan bepalen... Dan voel ik me hier niet meer thuis en emigreer ik inderdaad.
Dat kan wel door ze die af te pakken op basis van de strafbare feiten die ze plegen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:57 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Die rotte appels die het hier verzieken en een dubbele nationaliteit hebben kun je dus niet uitzetten vanwege hun NL nationaliteit.
Als je zou weten wat er allemaal aan verwerpelijke en achterlijke dingen in de koran staat dan zie je dit niet meer als een probleem.quote:De problemen bij de PVV zitten daarin dat ze een heel geloof bestempelen als achterlijk en verwerpelijk en dus ook automatisch iedere aanhanger van de islam discrimineren.
Nou volg ik het even niet meer helemaal - je zei toch dat het alleen om rotte appels met een dubbele nationaliteit ging?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Als je zou weten wat er allemaal aan verwerpelijke en achterlijke dingen in de koran staat dan zie je dit niet meer als een probleem.
Je volgt wel meer dingen niet.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Nou volg ik het even niet meer helemaal - je zei toch dat het alleen om rotte appels met een dubbele nationaliteit ging?
De seculiere wereld produceert ook een hoop verwerpelijkheid en achterlijkheid, maar daarom is het nog niet legitiem om iedere ongelovige op één hoop te gooien.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:11 schreef Gillette_M5 het volgende:
Als je zou weten wat er allemaal aan verwerpelijke en achterlijke dingen in de koran staat dan zie je dit niet meer als een probleem.
Daarom blijf ik hier ook nog tot het einde van mn studie, en ik acht de kans vrij groot dat de PVV dan al niet meer aan de macht is of kleiner is. Wat ik zei was dat ik emigreerde als dit niet zo was. Verder word ik volgend jaar lid van een partij en ga ik daar ook actief in wordenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt ook politiek actief worden en je inzetten voor je idealen. En anders kun je na vier jaar altijd weer gewoon stemmen.
Mensen die denken dat met de opkomst van de PVV dit land naar de gruzelementen gaat.Je denkt toch niet werkelijk dat ze hier de kans krijgen om wanbeleid te voeren?
Maar gaat het nou om rotte appels met een dubbel paspoort, of om de Islam?quote:
Dat ligt er maar aan wat je onder wanbeleid verstaat. Ik vind een partij in de regering die continu alle moslims afbrandt en op hun religie aanvalt al zo'n negatieve uitstraling hebben dat ik het onder 'wanbeleid' versta, zelfs al kunnen ze nauwelijks iets van hun standpunten in beleid omgezet krijgen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:05 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Je kunt ook politiek actief worden en je inzetten voor je idealen. En anders kun je na vier jaar altijd weer gewoon stemmen.
Mensen die denken dat met de opkomst van de PVV dit land naar de gruzelementen gaat.Je denkt toch niet werkelijk dat ze hier de kans krijgen om wanbeleid te voeren?
Grote woorden maar ik geloof er helemaal niets van dat je echt gaat verhuizen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:29 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik mag die partij niet maar het zal me werkelijk aan mn reet roesten wat ze in de oppositie doen. Als zij echter gaan regeren (en het daadwerkelijk langer dan één maand volhouden) en dus mede het beleid van dit land gaan bepalen... Dan voel ik me hier niet meer thuis en emigreer ik inderdaad.
Ik ben me er heel goed van bewust dat zelfs al zou de PVV nu een hele regeerperiode uitzitten er vrij weinig van hun beleid daadwerkelijk uitgevoerd zal worden. Maar ik vind het principieel fout dat een partij gebaseerd op discriminatie hier macht zou hebben. In Duitsland en Scandinavië (vergelijkbare landen met NL) hebben ze ook allochtonen en ook moslims, daar is zo'n partij niet nodig dus zie ik niet in waarom hier wel. En ja, dan emigreer ik dus na mn studie naar een van die landen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:02 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Grote woorden maar ik geloof er helemaal niets van dat je echt gaat verhuizen.
Je praat jezelf irrationele angsten en weet ik nog niet meer aan.
Ja, maar waarom dan zo ongenuanceerd zeggen dat alle ppv stemmers niet eerlijk zijn en werkelijk stemmen omdat ze moslims en Marokkanen haten? (wat je schijnbaar weet dat verre van waar is)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik ben me er heel goed van bewust dat zelfs al zou de PVV nu een hele regeerperiode uitzitten er vrij weinig van hun beleid daadwerkelijk uitgevoerd zal worden. Maar ik vind het principieel fout dat een partij gebaseerd op discriminatie hier macht zou hebben. In Duitsland en Scandinavië (vergelijkbare landen met NL) hebben ze ook allochtonen en ook moslims, daar is zo'n partij niet nodig dus zie ik niet in waarom hier wel. En ja, dan emigreer ik dus na mn studie naar een van die landen.
Dat de ideeën van die partij een kleine kans hebben om daadwerkelijk uitgevoerd te worden neemt niet weg dat het foute ideeën zijn. Oke Duitsland is idd een verkeerd voorbeeld, maar in de scandinavische landen heb je ook een redelijke hoeveelheid allochtonen en daar bestaan zulke partijen niet. Nationalistisch of niet, neemt niet weg dat de moslims ook daar gewoon moskeeën bouwen en hoofddoekjes dragen en toch is zo'n partij daar niet nodig.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:35 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan zo ongenuanceerd zeggen dat alle ppv stemmers niet eerlijk zijn en werkelijk stemmen omdat ze moslims en Marokkanen haten? (wat je schijnbaar weet dat verre van waar is)
Duitsland is nou net een verkeerd voorbeeld in deze daar het een algemeen bekend feit is dat er veel taboes heersen en men leeft met een collectief schuld gevoel mbt de 2e WO.
In de meeste Skandinavische landen beschikken ze over een dominante eigen cultuur en zijn ze van nature net zo nationalistisch als Wilders. Laatst nog een Zweedse gesproken die hier een half jaartje op bezoek was... die begreep werkelijk niet wat er in Nederland gebeurt was. Hoe Nederland zo haar eigen cultuur zo ten grabbel gooide. Tja... en dit was nog wel het meest linkse progressieve meisje dat ik ooit heb gesproken.
Je moet begrijpen dat Nederland ook het land is waar als je zegt 'Ik ben trots op onze Nederlandse cultuur' dat je al een scheef gezicht kan verwachten omdat men denkt dat je wellicht extreem-rechts bent.
Het is gewoon een kwestie van tijd denk ik. Een voor een hoor je over Europese landen waar eerst het volk en daarna politici ingrijpen. Vergis je niet in Belgie is al een hoofddoekverbod en in Frankrijk een boerka verbod. Ben je nu angstig voor Frankrijk of Belgie? Trouwens in Turkije op sommige plekken ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:39 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Dat de ideeën van die partij een kleine kans hebben om daadwerkelijk uitgevoerd te worden neemt niet weg dat het foute ideeën zijn. Oke Duitsland is idd een verkeerd voorbeeld, maar in de scandinavische landen heb je ook een redelijke hoeveelheid allochtonen en daar bestaan zulke partijen niet. Nationalistisch of niet, neemt niet weg dat de moslims ook daar gewoon moskeeën bouwen en hoofddoekjes dragen en toch is zo'n partij daar niet nodig.
Nope, en een hoofddoekjesverbod zoals in die landen (dus in openbare functies) ben ik ook helemaal niet op tegen. Verder ben ik ook niet links oid (progressief rechts). Het gaat mij om het feit dat de PVV in haar verkiezingsprogramma alle aanhangers van de islam over een kam scheert, discriminatie dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:45 schreef eltopo2010 het volgende:
[..]
Het is gewoon een kwestie van tijd denk ik. Een voor een hoor je over Europese landen waar eerst het volk en daarna politici ingrijpen. Vergis je niet in Belgie is al een hoofddoekverbod en in Frankrijk een boerka verbod. Ben je nu angstig voor Frankrijk of Belgie? Trouwens in Turkije op sommige plekken ook.
Zelfs in Duitsland bestaat ook wel zo'n partij hoor, NPD geheten. Vooral in het oosten populair. Uit protest, want daar zijn bijna helemaal geen buitenlanders.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:05 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik ben me er heel goed van bewust dat zelfs al zou de PVV nu een hele regeerperiode uitzitten er vrij weinig van hun beleid daadwerkelijk uitgevoerd zal worden. Maar ik vind het principieel fout dat een partij gebaseerd op discriminatie hier macht zou hebben. In Duitsland en Scandinavië (vergelijkbare landen met NL) hebben ze ook allochtonen en ook moslims, daar is zo'n partij niet nodig dus zie ik niet in waarom hier wel. En ja, dan emigreer ik dus na mn studie naar een van die landen.
Partijen bestaan ook wel, maar zijn niet groot genoeg om te regeren, of zoals in België met Vlaams Blok/Vlaams Belang een cordon sanitaire.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Zelfs in Duitsland bestaat ook wel zo'n partij hoor, NPD geheten. Vooral in het oosten populair. Uit protest, want daar zijn bijna helemaal geen buitenlanders.
In West-Duitsland heeft de NPD echter heel weinig aanhang. Ach ja, misschien heeft Duitsland ironisch genoeg zelf nog wel het meeste geleerd van de oorlog.
Ja, en Nederland niet want die hebben nu een grote PVV.....quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:50 schreef Igen het volgende:
[..]
In West-Duitsland heeft de NPD echter heel weinig aanhang. Ach ja, misschien heeft Duitsland ironisch genoeg zelf nog wel het meeste geleerd van de oorlog.
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:54 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Partijen bestaan ook wel, maar zijn niet groot genoeg om te regeren, of zoals in België met Vlaams Blok/Vlaams Belang een cordon sanitaire.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Klopt.
Dat komt ook wel een beetje omdat in Duitsland extreem-rechts zich nog vrij strikt aan het gedachtegoed van de jaren '30 oriënteert. De PVV heeft zich heel slim gepositioneerd door de Islam juist niet met het Jodendom maar met het nazisme gelijk te stellen, daardoor kunnen mensen hun geweten sussen bij het stemmen. Bij de Duitse NPD gaat dat niet.
Dat bedoel ik maar. Hoe hersenloos, de PVV weer eens met de nazi's vergelijken.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:12 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, "Ich habe es nicht gewusst" is passender.
Daar word het niet beter van nee. Achterhaalde standpunten mbt homo's/vrouwen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef JohnDDD het volgende:
Als SGP ook nog (gedoogsteun) geeft aan een rechts kabinet stap ik helemaal op
De PVV is gewoon een extreme partij, en die heb je inderdaad in de meeste landen in West-Europa. Nederland is echter het enige land waar zo'n partij mogelijk gaat regeren.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Hoe hersenloos, de PVV weer eens met de nazi's vergelijken.Je bent te laat, die werkt namelijk niet meer.
Prima, boeltje pakken en richting Schiphol vertrekken, en vergeet niet nog een stuk of 50 Fokkers mee te nemen, er zaten d'r een paar bij die zeiden te emigreren bij deelname van de pvv aan een kabinet, gebeuren zal het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:13 schreef JohnDDD het volgende:
Als SGP ook nog (gedoogsteun) geeft aan een rechts kabinet stap ik helemaal op
Ik vrees dat dat gemiddeld hoger opgeleide mensen zijn dus beter zal het hier niet worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Prima, boeltje pakken en richting Schiphol vertrekken, en vergeet niet nog een stuk of 50 Fokkers mee te nemen, er zaten d'r een paar bij die zeiden te emigreren bij deelname van de pvv aan een kabinet, gebeuren zal het.
DVU Denemarken, Zwitersland hadden ze een pvv. En vooralsnog zijn daar nog geen zyklon B blikjes gevonden.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:15 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Daar word het niet beter van nee. Achterhaalde standpunten mbt homo's/vrouwen.
Volkert van der G was ook hoog opgeleid, dus als je vooral dat soort mensen gaat meenemen wil ik je nog persoonlijk bedanken ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef Schnappieter het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat gemiddeld hoger opgeleide mensen zijn dus beter zal het hier niet worden.
Ik vergelijk de PVV niet met nazi's, dat maak jij ervan. Meteen weer de calimero uithangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:14 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Hoe hersenloos, de PVV weer eens met de nazi's vergelijken.Je bent te laat, die werkt namelijk niet meer.
Als ik Google is de DVU Duits? En Zwitserland is nou niet echt vergelijkbaar aangezien dat land puur xenofoob is, geen lid van EU/NAVO, grenzen ongeveer dicht, bankgeheim... Nee fantastisch...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
DVU Denemarken, Zwitersland hadden ze een pvv. En vooralsnog zijn daar nog geen zyklon B blikjes gevonden.
Ah daar is de eerste "Ich habe es nicht gewusst" alquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vergelijk de PVV niet met nazi's, dat maak jij ervan.
"Ich habe es nicht gewusst"quote:Ik vergelijk de PVV met soortgelijke bewegingen in landen als Zweden en Duitsland. En ik concludeer dat de bewegingen in die landen zich dichter bij het extreem-rechts gedachtegoed uit de jaren '30 bewegen, waardoor meer negatieve associaties worden opgewekt. Dat kan verklaren waarom die bewegingen niet populair bij de kiezer zijn, en de PVV wel.
Dat soort mensen zouden er best bij kunnen zitten, dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Volkert van der G was ook hoog opgeleid, dus als je vooral dat soort mensen gaat meenemen wil ik je nog persoonlijk bedanken ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |