Inderdaad wat heb je dan echt te verliezenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar zou ik best twee euro op willen zetten
Gewoon 100 euro doen joh.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:15 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar zou ik best twee euro op willen zetten
Ooow, ik dacht op de wedstrijd van vanavond.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
[..]
Bwin.com
Als ze het WK winnen dan he
quote:Concentratiekampen
In Noord-Korea zijn enkele concentratiekampen aanwezig. Voorbeelden hiervan zijn die gelegen nabij Yodok en Hoeryong. De situatie verschilt per kamp. De straffen variëren van dwangarbeid waarbij het verboden is te spreken of te lachen, de hele dag stilzitten zonder te bewegen en ernstige mishandeling en marteling. Er zijn getuigenverslagen waarbij gemeld is dat er (chemische) wapens worden getest op gevangen, waaronder gezinnen met kinderen[13]. Schattingen van het aantal mensen dat in concentratiekampen opgesloten zit variëren van 200.000 tot 1 miljoen (dat is 1-5% van de bevolking). De Noord-Koreaanse overheid ontkent het bestaan van de kampen.
Er zijn al mensen eerder de fout ingegaan met hun poultjes, om niet te zeggen: aan de lopende bandquote:
5 euro ingezet op een goal van hem.quote:Jong Tae-Se (Japans: Chong Tese, Zuid-Koreaans: Jeong Dae-S, Koreaans: 정대세) (2 maart 1984) is een Noord-Koreaans voetballer die speelt voor Kawasaki Frontale uit Japan en het Noord-Koreaans voetbalelftal. Hij speelt als aanvaller. Zijn bijnaam is Pau-Pae To-Mi, dat "sneller dan de wind" betekent. Hij wordt ook wel de Noord-Koreaanse Wayne Rooney genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |