0-12quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond weer een oefenwedstrijdje tegen Gemert, kijken of we de 10 nu kunnen halen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe thuisshirt vandaag binnengekregen, wat zit 'ie lekker en vooral;
Wat is 'ie mooi![]()
![]()
Goed nieuwsquote:PSV en Wisla Krakow akkoord over Marcelo
PSV is er toch in geslaagd Marcelo vast te leggen. Wisla Krakow, de huidige club van de Braziliaan, bevestigd op zijn officiële website een akkoord te hebben bereikt met de Eindhovense club over de te betalen transfersom.
De 23-jarige Marcelo is inmiddels al onderweg naar Nederland, waar hij zondag of maandag medisch gekeurd zal worden. Daarna kan de centrale verdediger, die PSV naar verluidt zo'n 2,5 miljoen euro kost, officieel aan pers en publiek gepresenteerd worden.
PSV was al ruim een maand met Wisla in onderhandeling over de transfer van Marcelo, maar de gesprekken verliepen stroef. De Poolse subtopper verlangde 3,5 miljoen euro voor de mandekker, terwijl het eerste bod van PSV slechts twee miljoen euro bedroeg. Uiteindelijk zijn beide partijen akkoord gegaan met een transferson van zo'n 2,5 miljoen euro.
Met Marcelo heeft PSV de eerste door coach Fred Rutten zo gewenste defensieve versterking binnen. De sterke Braziliaan geldt als opvolger van André Ooijer en Dirk Marcellis. Rutten hoopt naast Marcelo nog een jonge, rechtsbenige verdediger vast te leggen en denkt bovendien aan de ervaren Wilfred Bouma als opvolger van Carlos Salcido, die mag vertrekken.
Wie er achterop? Ik heb hem besteld, maar moet hem nog afhalen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nieuwe thuisshirt vandaag binnengekregen, wat zit 'ie lekker en vooral;
Wat is 'ie mooi![]()
![]()
Ik heb Manolev op 't uit-shirt staanquote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Wie er achterop? Ik heb hem besteld, maar moet hem nog afhalen.
Weet alleen nog niet wie ik erop ga zetten......
Marcelo is goed nieuws
Nog niemandquote:Op zondag 4 juli 2010 12:29 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Wie er achterop? Ik heb hem besteld, maar moet hem nog afhalen.
Weet alleen nog niet wie ik erop ga zetten......
Marcelo is goed nieuws
Brands maakt een goede indrukquote:Op zondag 4 juli 2010 15:53 schreef WasMachinator het volgende:
, en zelfs nog onder de gevraagde prijs. t is een waar wonder
! Brands is nu al n miljoen keer beter als Reker en kornuiten.
Grote kans dat bij een transfer Wisla extra mee profiteerd natuurlijk.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:53 schreef WasMachinator het volgende:, en zelfs nog onder de gevraagde prijs.
Als van Bommel volgend jaar komt zet ik hem eropquote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik heb Manolev op 't uit-shirt staan. Moet zeggen dat ik het ook wel moeilijk vind om te bepalen wie ik op het shirt zou willen hebben. Je mist toch een beetje echte toppers met een top karakter in de selectie om achterop te zetten
quote:Marcelo dolgelukkig met transfer naar PSV
Marcelo tekent deze week nog een contract bij PSV. De verdediger laat op de clubsite van zijn huidige werkgever Wisla Krakow weten enorm uit te kijken naar het spelen voor zijn nieuwe club.
De 23-jarige Marcelo, die Wisla zo'n 2,5 miljoen euro oplevert, hoopt zich via PSV in het nationale elftal van Brazilië te spelen. "Ik ben erg blij omdat ik weet dat ik voor een goede club ga spelen. Ik hoop dat ik me op die manier de Braziliaanse selectie kan halen."
"Ik denk dat dit een goede transfer is voor mij", vervolgt Marcelo. "Voor mij is het een droom die uitkomt. Ik denk ook dat dit goed is voor Wisla Krakow omdat andere speler nu kunnen zien dat ze zich bij deze club in de kijker kunnen spelen. Ik denk dat ik een versterking ben voor PSV en ga daar alles voor doen. Ik probeer alles positief in te zien."
De 1.90 meter lange Braziliaan had ook nog een dankwoord over voor Wisla Krakow. "Ik wil iedereen bij de club en vooral ook de fans bedanken voor alle steun. Ik zal iedereen hier ontzettend gaan missen. Het waren twee perfecte jaren voor mij. Het eerste jaar zijn we kampioen geworden, het afgelopen seizoen werden we tweede. Ik zal deze club nooit vergeten."
Marcelo bevindt zich momenteel in Eindhoven om de laatste plooien over zijn transfer glad te strijken. Daarna tekent de mandekker, die de plaats inneemt van André Ooijer, een meerjarig contract bij de nummer drie van de Eredivisie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |