Maar goed dat je niet avatar schrijft, nu kun je er nog makkelijk onderuit.quote:Op maandag 28 juni 2010 18:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Btw, als Nederland wereldkampioen word, zal mijn avater het komende seizoen het ajax logo worden.
nouhouquote:Op maandag 28 juni 2010 22:22 schreef Zapper het volgende:
[..]
Maar goed dat je niet avatar schrijft, nu kun je er nog makkelijk onderuit.
Rot maar op idioot.quote:Salcido haalt uit: 'Voor mij bestaat Fred Rutten niet'
Voor Carlos Salcido lijkt er geen weg meer terug te zijn bij PSV. De Mexicaanse verdediger mag voor een goed bod vertrekken uit Eindhoven en haalt in AD/Sportwereld hard uit naar Fred Rutten. “Hij heeft slechte dingen over mij gezegd en toont geen respect. Voor mij bestaat Fred Rutten niet”, stelde Salcido.
De woede van de international werd opgewekt na de wedstrijd tegen AZ, waarin Salcido een fout maakte en Rutten zijn speler met de grond gelijk maakte. Salcido nam sportieve wraak op het WK, door goed te spelen en de interesse van onder meer AS Roma te wekken. Rutten was tijdens dit toernooi weer complimenteus voor Salcido, maar die wil daar niets meer van weten.
“Ik zit niet te wachten op complimenten van Rutten”, zei de Mexicaan, die nog niet weet wat de toekomst zal brengen: “Mijn contract bij PSV loopt nog twee jaar door. We zullen zien.” Salcido staat ook in de belangstelling van enkele clubs uit de Franse Ligue 1 en moet ongeveer drie miljoen euro gaan opleveren. Salcido heeft er vier jaar in de Eredivisie opzitten en kwam tot 121 competitieduels.
Als het echt zijn maatje is, dan zal hij ook niet blij zijn met het gedrag van Salcido. Anders is het meer een volger.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Ongelooflijke plaat voor zijn kop inderdaad die kerel. Hoop wel dat het spel van Maza niet gaat lijden onder het vertrek van zijn Mexicaanse maatje.
Maar toch.. zoveel spelers hebben we niet meer onder contract staan die uit Amerika komen en dan kun je wel eenlingen in je selectie krijgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Als het echt zijn maatje is, dan zal hij ook niet blij zijn met het gedrag van Salcido. Anders is het meer een volger.
Verstandig van Fredquote:Rutten: 'Ik maak geen thema van de uitspraken van Salcido'
Fred Rutten heeft opvallend rustig gereageerd op de fikse uitlatingen van Carlos Salcido. De verdediger uit Mexico lijkt na zijn sterke prestaties op het WK aan te sturen op een breuk. "Hij heeft slechte dingen over me gezegd en toont geen respect. Voor mij bestaat Rutten niet", liet Salcido afgelopen week weten.
Rutten liet tegenover het Algemeen Dagblad weten niet boos te zijn op Salcido. "Ik maak hier geen thema van", zei de oefenmeester na de 9-0 zege op eersteklasser Brabantia. Rutten heeft de woede van Salcido op zijn hals gehaald toen hij na de laatste competitiewedstrijd van PSV tegen AZ forse kritiek op zijn pupil uitte, nadat deze een tegendoelpunt inleidde.
Tijdens het WK maakte Salcido als aanvallend ingestelde linksback een uitstekende indruk, wat ook zijn oefenmeester bij PSV niet ontgaan is. "Ik zit niet te wachten op complimenten van Rutten." Of de verdediger nog langer in Eindhoven blijft, liet hij in het midden. "Mijn contract loopt nog twee jaar door. We zullen zien."
quote:
Rutten is sowieso niet de man die hard van de daken schreeuwt dat het 'm niet zint. Had van hem eigenlijk geen andere reactie verwachtquote:
Tuurlijk, als je er wel een punt van gaat maken ben je de transfersom naar beneden aan het praten. Zo dom zijn ze niet bij PSV lijkt me.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dzsudzsak rood vanwege elleboog tegen Taxandria? Iemand die dit kan bevestigen? Zou wel weer een typische Balasz actie zijn helaas
Betalen Bitch..!!!quote:PSV lijkt zich op te kunnen maken voor een flinke financiële meevaller. De Eindhovenaren hebben nog drie miljoen euro tegoed van Real Betis, dat in 2007 Robert de Pinho de Souza overnam. PSV ontving het geld nooit en tekende beroep aan bij de FIFA, maar de wereldvoetbalbond liet lang op zich wachten met het toesturen van de onderbouwing bij haar positieve oordeel.
Robert kwam tussen maart en december 2005 uit voor PSV, maar vertrok alweer snel. De FIFA oordeelde dat PSV in haar recht stond en sommeerde Real Betis het geld te betalen aan de Eredivisionist. Omdat de bond vorige maand echter pas de papieren toestuurde, moest Real Betis wachten met haar beroep bij het Internationaal Sporttribunaal (CAS). Dat is inmiddels gebeurd, meldt Voetbal International in haar weekuitgave.
Omdat de FIFA de claim van PSV steunt, verwacht de club dat ook het CAS zich tegen Real Betis zal keren. De kwestie speelt echter al dermate lang, dat PSV de onvoorziene meevaller niet heeft opgenomen in haar begroting voor het nieuwe seizoen. Vorige maand werd duidelijk dat PSV het oude seizoen afsloot met een verlies van tien miljoen euro; omdat een grote transfer uitbleef, schreven de Eindhovenaren rode cijfers.
Dat zal moeilijk worden met een verlies van 21 miljoen (!!!!) euro....quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat denken ze alleen in Amsterdam.
Vd Wiel en Suarez verkopen = minstens 30 miljoen, ze krijgen het toch wel weer voor elkaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:13 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat zal moeilijk worden met een verlies van 21 miljoen (!!!!) euro....
+Steekquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:33 schreef knep het volgende:
[..]
Vd Wiel en Suarez verkopen = minstens 30 miljoen, ze krijgen het toch wel weer voor elkaar.
Kampioen worden is echter een ander verhaal.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:58 schreef tompsv18 het volgende:
Vanavond weer een oefenwedstrijdje tegen Gemert Geldrop, kijken of we de 10 nu kunnen halen jais gelukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |