We worden zo nog hofleverancier van het Zweedse elftal.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deze site vind ik niet betrouwbaar maar toch.![]()
http://www.voetbalcentraa(...)-optie-tot-koop-list
Als het waar is dan hebben we een gouden duo![]()
haha best grappig dan, Barça heeft het WK gewonnen... Nu wint PSV het EKquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
We worden zo nog hofleverancier van het Zweedse elftal.
Ik las op PSV netwerk dat in de Duitse media gesproken werd over 2 miljoen. Als dat zo is, heeft PSV de hoofdprijs gekregen voor Simons. Lijkt mij namelijk wat veel..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:29 schreef tompsv18 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of PSV nog wat centjes heeft gekregen voor Simons maar dat zal wel weer niet.
Dan hebben ze hem, hoe jammer ik het ook vind, terecht weggedaan. Maar ik denk toch dat ze er minder voor hebben gekregen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik las op PSV netwerk dat in de Duitse media gesproken werd over 2 miljoen. Als dat zo is, heeft PSV de hoofdprijs gekregen voor Simons. Lijkt mij namelijk wat veel..
De optie tot koop die ik eerder voorbij zag komen, zie ik nu helaas niet meer terugkomen. Maar dan nog is het een goede ontwikkeling met het oog op de groei van Reis. Over één seizoen moet hij de spitspositie in de basis kunnen vervullen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dus toch Marcus Berg.. ik weet niet wat ik er van moet vinden.. huur van een spits
Timmyquote:Op vrijdag 16 juli 2010 12:41 schreef lookinforyou het volgende:
Timmy Simons gaat naar 1. FC Nürnberg
16 juli 2010 12:25
Timmy Simons speelt zaterdag tegen Ipswich Town zijn laatste wedstrijd voor PSV. Na vijf seizoenen in Eindhoven wordt hij getransfereerd aan 1. FC Nürnberg. De Belg tekent een tweejarig contract bij de club uit de Bundesliga. Simons speelde 158 competitiewedstrijden in het rood-wit, waarin hij veertien keer scoorde. Hij was lange tijd aanvoerder van PSV.
Las ik op de PSV site
Goede optie in ieder geval, aangezien je nu rustig op zoek kan naar een definitieve vervanger voor Koevermans en toch een jaar een goede spits hebt. Daarnaast ben je nu niet echt afhankelijk van Reis, wat ook wel prettig is gezien zijn verleden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:05 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Dus toch Marcus Berg.. ik weet niet wat ik er van moet vinden.. huur van een spits
Dacht ik ook maar wat te doen met Toivonen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Liever Afellay op de plaats van Toivonen en Bakkal naast Engelaar.
Op de bank hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar wat te doen met Toivonen?
Laten we het hopen.. Hij heeft wel wat ervaring erbij, Finale meegemaakt, volgensmij wel wat dingen geleerd van Sneijder en Van der Vaart. Als hij nog een jaartje kan blijven en bijtekent. Dan is PSV gewoon baasquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ibi heeft (hopelijk) wel een PSV hart en tekent gewoon bij
Dat is de hamvraag. In hoeverre heeft 'ie zin om nog bij PSV te blijven ballen, terwijl hij wacht op een goeie aanbieding.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:59 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Ibi heeft (hopelijk) wel een PSV hart en tekent gewoon bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |